Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
marcia

marcia

12-04-2018 om 12:49

Vraag aan AnneJ

Brutale vraag misschien AnneJ en ik weet ook niet in hoeverre de vraag gepast is op dit forum, maar ik ben benieuwd of je mensen weleens coacht of zou willen coachen?
Ik zou daar iig grote interesse in hebben, bijv via mailcontact (we wonen ver bij elkaar uit de buurt) incidenteel of op regelmatigere basis.
Uiteraard op jouw voorwaarden, betaald en zonder verantwoordelijkheden.

Je kent mij niet (ik post onder diverse namen) maar voor mij voelt het door dit forum alsof ik je wel een beetje ken.
Ik hecht veel waarde aan je bijdragen en heb er vaak veel aan.
Ik loop regelmatig vast met kind met mogelijk stoornis binnen autisme spectrum, maar los van diagnose denk ik dat jouw kijk en insteek zinnig zijn bij dit kind. Ik zou iig heel graag met jou van gedachten willen wisselen, eea is te complex en persoonlijk voor mij voor het forum.

Ik hoor het wel van je!

Mail

Bedankt voor je waardering Marcia. Ik heb een emailadres waarop ik bereikbaar ben: annedejong 71 apestaart gmail.com (aan elkaar uiteraard)

Alleen als je me een seintje geeft op het forum want ik lees het maar zeer incidenteel.

Je kunt mij mailen.

Overigens kun je ook contact zoeken met vrijwilligers van de NVA.
http://www.autisme.nl/regio.aspx

Er is een inloopspreekuur waar je elkaar kunt ontmoeten in diverse regios.
Ik kan het even niet vinden, maar vroeger was er ook een lijst met gegevens van regionale vrijwilligers, maar daar kun je ook altijd even contact over opnemen.

Ik heb geen ambities voor werk in deze richting maar ben nog wel steeds vrijwilliger, zonodig tegen onkostenvergoeding.

Maar wat let je om situaties met je kind hier op OOL te zetten? Kunnen we er met meer mensen invalshoeken bijzetten. Kan ook allebei. Mailen en hier neerzetten? Ik snap dat je niet altijd alle details op een forum wil maar zelf heb ik er veel aan gehad, aan de verhalen van Karmijn, Evanlyn, en inmiddels vele anderen, soms juist ook de vragenstellers.

marcia

marcia

12-04-2018 om 13:51

AnneJ

Super bedankt!!
Nu weinig tijd maar misschien overweeg ik nog wel toch hier iets te posten. (Klopt dat je zeker niet de enige bent met zeer waardevolle tips en invalshoeken hier) Maar de situatie is erg specifiek en denk ik toch makkelijk traceerbaar voor sommigen, dat is één vd redenen dat ik erg twijfel.
In ieder geval ga ik je mailen en zodra ik dat heb gedaan zal ik je daar hier over berichten!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.