Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-03-2010 om 09:01
Al jaren heb ik leuke meiden die bij ons thuis oppassen als man en ik werken. Ik heb maar 1x per week een middag oppas nodig. Valt dus mee. De oppas die ik nu heb, laat het steeds vaker op het laatste moment afweten en dan heb ik dus een probleem. Ik wil dus eigenlijk een nieuwe oppas. Maar eigenlijk wil ik geen scholiere meer. Onze 3 kinderen worden groter en de middelste steeds wat lastiger, omdat hij pdd-nos en adhd heeft. We zoeken dus iemand die iets meer ervaring heeft, maar waar vinden we die? Pgb hebben we (nog) niet. Heeft iemand een goede tip voor ons? Op marktplaats heb ik al gekeken (daar was wel iemand met ervaring, maar kon niet op die dag).
Bedankt!!
10-03-2010 om 09:08
Choco la
Is er een school in de buurd waar de opleiding spw of sph wordt gegeven???
In mijn schooltijd vond ik het leuk om op te passen in gezinnen waar een bijzonder kind was zodat ik meteen ervaring op deed... en ik verdiende meteen wat bij ...
en met dat ik dit typ bedenkt ik dat je geen scholier wilt....
je kan kijken op www.zorgmach.nl
en daar een berichtje plaatsen en daarin vermelden dat je geen pgb hebt en op ene andere manier wil uitbetalen?
www.zoekpgbzorg.nl is ok zo'n site...
10-03-2010 om 09:09
O ja
j ehebt ook nog www.zoekoppas.nl misschien kan je daar een berichtje plaatsen en melden dat je iemand zoekt met ervaring...