Polly Shearman
16-10-2009 om 14:22
Wat een jaar!
Ik weet nog heel goed dat ik op een moment in januari het afklopte dat we 3 gezonde fijne kinderen hebben, dat ze geen "problemen" hadden.
Inmiddels is het oktober, en weten we dat jongste Jeugdreuma heeft, oudste is het traject bij de GGZ ingegaan om getest te worden, omdat er "iets" is, waardoor hij vast loopt op school. En nu blijkt middelste ook nog getest te moeten worden op dyslectie.
Zo heb je niks, en zo heb je van alles aan de hand.
Gelukkig heb ik nog steeds 3 hele lieve en fijne kinderen, al zijn ze nu geen van alle probleemloos.....
2009 is gewoon niet ons jaar,
Ik hoop dat we snel duidelijkheid hebben voor de 2 oudste en dat jongste het goed blijft doen op de zware medicatie die hij inmiddels krijgt.
Groet, Polly

mamamjan
16-10-2009 om 15:35
Nog maar 2 maandjes 2009...
Dag Polly,
Vanaf de zijlijn heb ik meegelezen en in stilte meegeleefd met de verhalen over jullie jongste. Nu ook nog zorgen over de andere 2. Dat het in 1 jaar zo om kan slaan allemaal, dat verzin je vantevoren niet. Ik wil je heel veel sterkte, creativiteit en geduld toewensen met alle trajecten die jullie nu zijn ingegaan. Nog maar 2 maandjes 2009... Ik realiseer me dat het niet realistisch is om te wensen dat alles in 2010 weer onbezorgd is, maar ik hoop dat de medicijnen blijven aanslaan en de ingezette trajecten goed zullen gaan uitpakken, waardoor er volgend jaar misschien in ieder geval weer wat meer rust voor jullie zal zijn!
Mamamjan

Guinevere
16-10-2009 om 19:45
Polly
Polly, je vergeet je schoonvader ook nog te noemen, nog meer sores die je gehad hebt. Tja, je hebt van die tijden dat alles lijkt tegen te zitten. Ik neem aan dat jullie nu alleen nog maar bergop kunnen met zijn allen.

Asa Torell
17-10-2009 om 14:52
Polly
Ook nog iets met middelste, jeetje jullie krijgen het echt voor de kiezen! Op naar een beter 2010!!!

Polly Shearman
17-10-2009 om 14:57
En als je alles denkt gehad te hebben
Vanmorgen op weg naar rugby is oudste aangereden door auto, grote deuk in vooruit, hij vloog door de lucht. En als je je kind zo ziet vliegen staat de hele wereld heel even stil.
Gelukkig heeft hij geen ernstig letsel. Neus gebroken, dik gezichtje, tand kwijt, en verder wat kneuzingen. Ambulance en SEH personeel allemaal heel aardig voor hem en mij..!
En we hadden ons nog wel zo voorgenomen voorlopig niet meer in het ziekenhuis te komen.
grote zucht...
we zijn weer thuis met wekadvies.
En Nu is het echt klaar voor 2009!!!
grrr

Sancy
17-10-2009 om 15:47
Ach gossie
jeetje polly, wat een misère! Dat dit er nu weer bij moet komen zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn!
dikke knuffel voor je ge zoon en neem er zelf ook eentje, voor alle schrik...

Asa Torell
17-10-2009 om 20:31
Poe hee!
Wat een ontzettende schrik! En wat naar voor je zoon ook, gebroken neus en tand kwijt. Pfff, jullie zullen vast nog wel een tijdje natrillen .

Guinevere
17-10-2009 om 21:00
Euh
Euh, en ik zei gisteren nog dat het alleen nog maar bergop kon gaan bij jullie. Hoe is 't mogelijk? Nou, dan maar hopen dat dit het diepste dal was.
En...ik hoop dat je zoon snel hersteld is.

anna van noniemen
17-10-2009 om 21:01
Gossie
meid, wat een schrik, relatief goed afgelopen, maar dan nog....Sterkte!

Kaaskopje
18-10-2009 om 00:00
Tjonge...
Hopelijk is het nu klaar met de ellende. Beterschap voor je zoon.

Polly Shearman
18-10-2009 om 10:51
Het gaat goed met hem
elke 2 uur gewekt vanacht en nu heeft hij spierpijn ( joh?) maar verder gaat het heel goed.
We hebben ongelooflijk veel geluk gehad. pffff
bedankt voor jullie medeleven.

anna van noniemen
18-10-2009 om 13:47
Fijn polly!
dat het goed gaat. Ja, de schrik zal er goed inzitten....Maar jullie hebben inderdaad veel geluk gehad, het kan zoveel erger aflopen....Geef hem nog maar eens een stevige knuffel, hoewel, dat zullen zijn blauwe plekken niet zo fijn vinden...
Wat dat betreft zit hier op het forum ongelooflijk veel leed, soms nog meer dan in mijn dagelijkse omgeving, ik sta er soms versteld van. Zoveel kinderen hier die al ernstige ongelukken, ziektes enz. hebben gehad, soms met goede afloop, maar nog veel vaker in mijn beleving met minder goede afloop....om over de volwassenen hier nog maar te zwijgen....

Polly Shearman
20-10-2009 om 12:04
Pelle en kastanjet
pelle, ja wij zagen hem zo vliegen, hij kwam neer en begon gelijk te gillen. Ik wist direct dat het mee zou vallen. Alleen die seconde dat je het ziet is erg schrikken. Vooral joep was erg onder de indruk en die bleef maar gillen, Wouter zei: mam wat huil je nou, zo;n pijn doet het niet hoor. Ik was drukker met joep gerusstellen: het is niet erg, hij leeft nog, hij leeft nog....
pfff
kastanjet: als al het ongeluk samen komt hebben we nu het tij wel gekeerd! of niet???
groeten terug aan man en kinders

ayla
22-10-2009 om 09:53
Herken het zo
ik ben vandaag een dage thuis, ik heb sinds ik vanochtend ben opgestaan bijna alleen maar gehuild. het lijkt wel alsof nu alles van afgelopen jaar even in 2 uurtjes naar buiten wil komen. Gisteren was de spreekwoordelijke druppel, gesprekken met school, infoavond op school en ik was pas om half elf thuis en helemaal gaar van alles wat er gisteren gebeurt was en wat ik te horen heb ik gekregen. Volgens mij heb ik er vannacht over gedroomd. En het eerste wat ik vanochend om half zes dach was: ik kan niet meer, ik kan vandaag niet nar mijn werk gaan en doen alsof ik me oke voel want ik voel me niet oke.
Ik weet dat wat met onze kinderen is een eitje is vergeleken met sommige kinderen hier. Alleen vanochtend even niet, vanochtend voelt het even alsof alles veel te zwaar is.

Guinevere
22-10-2009 om 10:54
Kop op ayla
Kop op hoor Ayla, zo te horen in O&S begint er nu eindelijk actie te komen. Ik kan me wel voorstellen dat je er doodmoe van wordt hoor, maar het begin is gemaakt!

Polly Shearman
23-10-2009 om 11:24
Even slikken en gewoon weer doorgaan
Dit jaar is voor ons gewoon klote ( mag ik dat hardop zeggen) maar heb wel vertrouwen dat het goed komt met alles en iedereen hoor. En ondanks alles zijn wij nog steeds gewoon heel gelukkig en hebben we een fijn gezin.
Een mens kan veel meer aan dan je van te voren denkt hoor. Ik denk wel eens: nog even en ik ga er aan onderdoor, maar dat punt is nog nooit gekomen.
Op tijd ontladen bij vriendinnen, en ook weer opladen.
Flexibelheid kent geen tijd...!
groet, polly