Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Scarlet

Scarlet

07-04-2009 om 12:20

Weekplanner

Ik geloof dat het vorige week was dat ik op tv iets zag over een gezin dat een weekplanner had gemaakt die je gratis kon downloaden. Nu ben ik vergeten of het bij Hart van Nederland was of RTL4. Weet iemand deze te vinden? Wil hier mee gaan werken met mijn zoon die ADHD heeft en NLD.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema

bij de Hema is een soort familiekalender-whiteboard te koop (vijftien euro) met allerlei magneten en een stift. Ik gebruik hem voor mijn twee kinderen als weekplanner.
Ze hebben er allebei een. Op het voorbeeld van de Hema wordt voor elk famililid een kolom gebruikt (in de lengte), maar ik gebruik hem in de breedte en dan is elke kolom in de breedte een dag en elk vakje een dagdeel (ochtend, tussen de middag, middag, na school en naar bed).
Voor activiteiten die niet op de magneetjes staan heb ik zelf plaatjes/picto gemaakt en op magneetjes geplakt die we toch niet gebruiken (zoals die van de hond uitlaten ofzo).
Het is eigenlijk een groot whiteboardmagneet; het is niet een echt bord, maar je kunt de kalender op bijvoorbeeld de koelkast plakken.
Misschien is dit een alternatief (scheelt je weer printen )
Groet, heli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.