Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Weer een zorg minder: dochter durft te poepen op de wc

Hallo,

Onze dochter (9) met de nodige problematiek durft sinds eergisteren zonder luier te poepen op de wc. We zijn zo blij! Na jarenlange, vruchteloze, begeleiding van allerlei peuten en gogen kwamen we geen stap verder. Uiteindelijk hier maar mee gestopt en alles z'n beloop gelaten. Af en toe het wel benoemd maar ons autistje kroop dan compleet in haar schulp en weigerde erover te praten. Tot afgelopen maandag. Ineens meldde ze: Ik denk dat ik er nu klaar voor ben. In haar eigen tempo binnen een paar dagen afgekikt van de luier!!! Wel raar hoor!
Volgende week is haar laatste schooldag en we hebben al bedacht om haar laatste volle pak luiers mooi in te pakken, strik erop en aan te bieden aan haar juffen. Ze gaat naar een cluster 3 lzk school, dus de luiers komen goed van pas voor andere kinderen. Dit is ook voor onze dochter een goede afsluiting.
Weer een stukje minder zorgenkind...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

15-07-2011 om 08:28

Ik las dus even

om haar laatste volle luier ingepakt aan te bieden..,,,,,

Vond het niet zo aardig van jullie

Maar eh gefeliciteerd wat knap en wat een mijlpaal. En dat in zo'n spannende tijd van het jaar...

Mijk

Evanlyn

Evanlyn

15-07-2011 om 09:47

Wow, geweldig!

Heerlijk, zo'n mijlpaal. Wat een verlichting voor jou. Ga zo door!!!

Quin van der Veer

Quin van der Veer

15-07-2011 om 12:35

Fijn zeg

Wat een enorme stap heeft je dochter gezet! Gefeliciteerd!

Vera*

Vera*

15-07-2011 om 13:14

Super zeg!

O, wat kan je dochter trots zijn op zich zelf! En jullie op haar, gefeliciteerd.

Vera

Prakje

Prakje

15-07-2011 om 16:58

Super!

Wat goed zeg, dat geeft jullie en je dochter een hoop vrijheid!

En het is een hele geruststelling voor ons. Onze zoon is nu bijna 8 en poept nog in zijn luier. Jouw berichtje geeft ons het vertrouwen dat het echt allemaal goed komt

grt Prakje

Mooi!

wat een overwinning voor jullie dochter! En wat knap dat jullie zo geduldig zijn geweest.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.