anna van noniemen
25-05-2010 om 15:48
Weet iemand hoe het met mari is? [met naschrift Forumbeheer]
Na haar noodkreet hier niks meer gehoord en ik hoop zo dat het goed met haar gaat....
Van de Forumbeheerder
Beste Anna en anderen, als Mari zelf hierop wil antwoorden: prima. Maar ik wil hier geen antwoorden van anderen OVER Mari zien, want daarmee wordt haar privacy geschonden.

anna van noniemen
25-05-2010 om 22:16
Ik begrijp het...
een simpel goed is voor mij voldoende.....meer hoef ik niet te weten....

anna van noniemen
25-05-2010 om 22:18
En anders, mari, als je hier nog leest
dan hoop ik dat je nog eens iets van je laat horen....ik denk nog regelmatig aan je.....

zomaar een naam
27-05-2010 om 15:48
Hier ook
Ik heb ook je berichten gevolgd.
Ik hoop dat het goed met jou en je kinderen gaat.

Mari
31-05-2010 om 16:41
Hier ben ik
Wat leuk om te lezen dat er naar me gevraagd wordt. Ik werd geattendeerd door een kennis.
Het gaat eindelijk de goede kant op. Ik verwacht binnen kort naar huis te gaan. Met de kinderen is het nog een hele toestand en zal niet snel opgelost zijn. Ik ben in hoge beroep gegaan tegen de OTS en dat zal binnenkort behandeld worden. Ik hoop op positieve uitslag. Hoe de toekomst er uit zal zien is dus nog niet duidelijk. Maar het belangrijkste is dat het met de kinderen goed gaat, op school doen ze het goed. En het is heerlijk om ze 2 keer per week te zien.
Bedankt voor de belangstelling, het doet mij goed.
gr. Mari

ijsvogeltje
31-05-2010 om 17:32
Mari!
Wat fijn om wat van je te horen. En nog beter om te lezen dat het de goede kant op gaat! Sterkte met alles wat er nog op je pad komt.

anna van noniemen
31-05-2010 om 19:51
Mari!
Wat fijn om te horen! En vooral van jezelf!! Ben blij te horen dat het de goede kant met je op gaat. En ik hoop dat ook alles met jou en de kinderen weer in orde zal komen en dat de OTS opgeheven kan worden!!! Veel sterkte in ieder geval met die rechtszaak!

Vera*
01-06-2010 om 09:17
Mari!
Wat fijn om dit nieuws te lezen. Ook goed dat het met de kinderen lekker gaat, dat geeft jou vast ook een deel rust. Alleen heel vervelend van de ots, heel veel sterkte daarmee.