Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Velsenaartje

Velsenaartje

11-12-2009 om 11:16

Wie heeft er ervaring met kempenhaeghe in oosterhout

Hoi

Onze jongste (heeft neurofibromatose 1, ADHD, PDDNOS en ODD).
Hij gaat nu onderzocht worden bij Kempenhaeghe / Hans Berger kliniek.

Gaat 5 dagen intern. Ik ga er dan zelf ook slapen?

Wie heeft hier ervaring met deze kliniek?
Hoe is het daar? Alle info is welkom

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma43

emma43

11-12-2009 om 12:24

Hoi velsenaartje

Onze ervaring met de Hans Berger kliniek is heel positief.Zoontje was erg depresief toen hij daar naartoe ging en ik kon en wilde hem niet alleen laten,dus leef ik er slapen.Er zijn geloof ik 2 logeerkamers,met waterkoker en t.vtje.Ik kon er eten in het ziekenhuis.
'morgens waren de onderzoeken,dan kun je niet naar binnen en iedere middag was er een leuke activiteit.Huifkartocht,kinderboerderij,kinderen werden dan ook geobsereerd natuurlijk en dan mag je er ook niet bij zijn,maar ik ging wel mee als hij een EEG kreeg.Er was ook een familie-avond dan mochten broertjes en zusjes ook mee.Ik bracht hem 's avonds zelf naar bed,hij wist dat ik daar bleef,was meegeweest om mijn kamer te zien.Zoon had het prima naar zijn zin daar.een hoop positieve aandacht,allemaal vriendelijke lieve mensen om hem heen,leuke activiteiten.en hij had er niet zo een erg in dat hij meedeed aan een hoop onderzoeken.Hij zag het meer als spelletjes doen.Alleen de draadjes op zijn hoofd vond hij niet fijn,was pijnlijk.Maar hi jis supergevoelig.Thuis sliep hij ijn die tijd altijd op onze kamer,dus ik was erg angstig voor de nachten,maar hij vond hetgeen probleem.Hij wilde ook niet meer mee naar huis,wilde daar blijven,vond het veel leuker dan school.Als ik in de kamer was,zag hij me soms niet eens binnekomen,acheraf had ik er niet heel de week bij hoeven blijven.Zoon zag het echt als vakantie.Wijzelf zijn ook tevreden over de Hans Berger,we zijn goed begeleid,alles werd super uitgelegd,hebben een lang gesprek gehad nadien met de neuroloog.Tijdens de observatie week mag er eigenlijk niets gezegd worden,maar omdat zoon depressief was en daar opbloeide heb ik die week alwel een gesprekje gehad.(dat zoon niet meer terug mocht naar zijn school)Ze waren daar echt bezorgd om mijn zoon,dat gaf een superfijn gevoel.

Velsenaartje

Velsenaartje

29-12-2009 om 20:00

Hoi |emma

Heel erg bedankt voor je reactie...

We hopen dat onze zoon ergens in februari aan de beurt is...

Groetjes

Manuela

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.