Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Wiebelkussen

Mijn dochter heeft moeite met stil zitten en juiste werkhouding.Ik kreeg de tip om haar op een wiebelkussen te laten zitten. Heb van iemand er 1 kunnen lenen. Dochter zit er erg goed op.Degene waar ik hem van geleend heb heeft hem een tijdje terug bij de LIDl gekocht.

ik heb nu zitten googelen en zie de bomen door het bos niet meer! Zoveel verschillende aanbieders met ieder een eigen prijs, scheelt soms wel 20 euro!

Daarom, wie van jullie heeft ook zo'n wiebelkussen en waar heb je die gekocht?

Groetjes Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Alcedo atthis

Alcedo atthis

19-06-2011 om 09:42

Togu

Zoon heeft een wiebelkussen van Togu. Kost iets van 20 a 25 euro, ondermeer te koop bij de thuiszorgwinkel maar ook via allerlei webshops. Prima ding, hij heeft 'm in groep 2 en 3 gebruikt.
Vanaf groep 4 (ongeveer) heeft hij een zitbal, zo'n soort skippybal, van het merk sit'n bal. Zo'n bal heeft een sterker effect dan een wiebelkussen, en dat kon zoon wel gebruiken. Prijs is ongeveer gelijk.

toja

toja

19-06-2011 om 13:19

Hier ook togu

Thuis zitten beide kinderen op een discosit van togu. Bevalt goed, hebben we al jaren. Op school heeft mijn zoon een schuin wiebelkussen (wigvorm, achter hoog, vooraan platter) voor een betere werkhouding.
Beide gekocht bij de thuiszorgwinkel

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

20-06-2011 om 07:13

Inderdaad

Thuiszorgwinkel of internet. Ik vond een gloednieuwe op marktplaats.

Kendra

Kendra

20-06-2011 om 13:49

Hier ook disc'o'sit

Bij Sensocare online gekocht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.