Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
xx

xx

04-01-2009 om 17:03

Clubje zwanger worden; lente, gerdina, mass, lean en de rest en ik....?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sorry

voor de schrijffoutje zat met 1 oog bij de x factor -)
Kan niet eens de naam van mijn werk goed schrijven. hahahahahha!

Mass, lean

Wat een lieve berichtjes, dank je wel! O ja de wachtdagen, vreselijk. Ik heb er al weer 2 gehad...nog 12 te gaan voor ik mag testen van mezelf. Ik heb ook al een roze doosje met twee testen klaarliggen hoor, ik hoop zo dat ik ze kan gaan gebruiken! Vrijdag de 13e is m'n NOD... Dit is onze 3e IUI, 3 keer scheepsrecht enzo... toch? Jullie meeleven doet me in ieder geval heel goed!
Veel liefs, Korina

xx

xx

03-03-2009 om 08:08

Korina

Ik duw mijn hormonen jou kant op, wie weet helpt het. Bij ons was het de 4e poging raak. Maar voor jou geldt vast 3 maal is scheepsrecht.

Sterkte met de rest van je wachtdagen, spannend.

Kus,
Sannie

xx

xx

03-03-2009 om 08:10

Normaal

Alles is weer normaal, geen bruinige rotzooi meer, ik voel me totaal niet zwanger, heel af en toe voel ik even mijn borsten, maar niet of nauwelijks. Ben niet misselijk, eigenlijk weer net zoals bij Stijn. De test positief maar ik merk er nog weinig van. Morgen ga ik nog even een test van CB doen, die wil ik ook bewaren. Zondag nog een matcare test gedaan, die was nog weer iets positiever dan de test van donderdag. Dus ik denk dat het nu nog goed zit. Maar ik wil eerst de 12 weken voorbij zijn, maar ik kan het nog steeds niet bevatten, zelf spontaan zwanger... daar had ik echt nooit meer op gerekend. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Inderdaad!

Liefs,
Sannie

Hedda

Hedda

03-03-2009 om 13:34

Sannie

Wat een super nieuws! Gefeliciteerd. De wonderen zijn de wereld niet uit.
Hopelijk kun je gauw genieten van een kloppend hartje bij de 1e echo. Volgens mij ben je dan pas ook gerustgesteld.

Hedda

Hedda

Hedda

03-03-2009 om 13:37

Korina

Kun je aan de arts niet voorstellen om 50e 2 keer te doen en dan bedoel ik 1 keer in de ochtend en 1 keer in de avond. Ik had de afgelopen keer 10 follikels! Normaal zullen ze dan niet de iui doen maar bij mij wel omdat ik een hopeloos geval ben misschien)

Sterkte!

Hedda

Hoi, dank voor je tip. Maar als ik tien follikels heb dan blazen ze de hele boel af, mag ik het zelfs niet meer gezellig maken met manlief (en wie controleert dat? ). Ik heb al redelijk vroeg in de cyclus telkens een vrij grote follikel (vindt zij) dus eerst maar eens kijken wat 75e doet. Neeeeee, het is vast niet eens meer nodig. Deze keer was misschien wel raak... 'k Ga op het andere draadje even kijken hoe het met jou is.
Groetjes,
Korina

Peppi30

Peppi30

05-03-2009 om 13:31

Hallo allemaal

Hallo, hier nog even wat groeten uit de oude tijd, sannie wat een goed nieuws, ik hoop voor je op een wolk van een tweede baby, spannend hoor!
en jij Korina, toch aan de behandeling, iui kan zo maar een wonder middel zijn, ik duim voor je!
Met mij alles goed, ik geniet heel erg van mijn tweeling, die is al weer bijna 14 maanden. Nu na deze tijd kan ik zeggen dat het echt goed met ze gaat, groeien goed en zijn heel gezellig. Dat is erg boffen na de vroeggeboorte. Ik kan echt zeggen dat ze mijn leven hebben verrijkt, maar tjonge wat een werk, ben dan ook lang niet hier geweest, geen tijd meer voor haha.
Ik wil iedereen heel erg veel succes wensen, en hou vol het is de moeite waard. Ik ben nog niet vergeten hoe spannend het is als je er midden in zit, dus naast succes wens ik jullie ook sterkte.

Liefs Lisa

Korina

Hoi,

Gaat het een beetje? Gaat de tijd snel?

liefs mass

Peppi 30

Heey ben jij undercover

Fijn dat alles goed gaat!

liefs mass

xx

xx

07-03-2009 om 12:19

Heee peppi

Jij bent echt undercover, pas toen ik het berichtje las, dacht oh ja Lisa.

Wat is het toch genieten met zulke kleintjes. Als alles goed gaat dan komt er bij ons begin november ook weer een klein wondertje.

Het zal wel een drukte zijn met 2 tegelijk, maar je krijgt ook dubbel zoveel liefde ervoor terug!!

Liefs,
Sannie

xx

xx

07-03-2009 om 12:21

Vakantie

Meiden, ik ga vanavond voor een weekje naar de wintersport en ben dus een weekje niet online. We gaan heerlijk met zijn drietjes, sleetje rijden, misschien nog even om en om skién, maar dat zal wel heel beperkt zijn.

Met mij gaat alles goed, voel me niet echt zwanger, maar ja dat had ik bij Stijn toen ook niet. Borsten zijn soms gevoelig, verder ben ik totaal niet misselijk. Wel snel moe, trap op, moe, Stijn tillen, moe. Maar dat hoort er nou eenmaal bij, en ik vind het niet erg.

Groetjes aan iedereen.

Dikke knuffel,
Sannie

Peppi

Hé, ik dacht al, ken ik die? Maar Lisa wel natuurlijk, al had ik al afgehaakt toen jij zwanger raakte. Tjonge, een tweeling, 14 maanden alweer, super joh. Goed van je te horen. Geniet er maar lekker van! (als je daar tijd voor hebt tenminste...)
Groetjes, Korina

Sannie

Een heel fijne vakantie gewenst! Geniet er maar lekker van, helemaal relaxed nu je ook de MM niet meer in hoeft. En lekker genieten van je mannen. Het is je gegund! Liefs, Korina

Wachten...

Lieve Mass en wie er meelee(f)(s)t,
Wachten duurt lang... De eerste wachtweek zit erop. De meeste Pregnyl is nu uit m'n lijf denk ik, borsten voelen weer redelijk normaal en ik heb weer goed geslapen vannacht. Word heel erg onrustig van de hormonen, nu heb ik ook een druk leven, maar dat wordt er niet beter op als je hoofd ook nog doldraait. Ik ben dus wel een beetje aan het eind van mijn latijn. Wel een heel hoopvolle week gehad; opeens, na de inseminatie, schoot de hoop de lucht in. En om eerlijk te zijn begint die nu weer een beetje in te zakken. Meestal ben ik eerder dan mijn NOD (die is vrijdag) dus ik verwacht met een paar dagen meer te weten. Word heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees... De komende dagen worden niet de leukste, ben ik bang. Bedankt voor jullie meeleven, hou jullie op de hoogte.
Liefs, Korina

Korina

Hoi,

Heb je zo last van die hormonen joh? He bah!
Blij dat je die nu kwijtraakt en laat die hsg hormoontje dan maar komen.
Oh vrijdag! Ga je donderdag al testen dan>?
Ik duim me helemaal suf, en denk zeker aan je!

lopen op het randje van hoop! Nu maar eens tijd voor een handje vol geluk!

liefs mass

Lean1

Lean1

09-03-2009 om 16:25

Korina

de tijd schiet al op, de duimen draaien overuren, op naar goed nieuws!!!

Lean

Hedda

Hedda

09-03-2009 om 17:44

Korina

Hoi Korina,

Ik heb altijd de hoop als we beginnen maar zodra het einde van de wachtweken in zicht is dan ben ik alweer zo moedeloos en geloof er niet meer in. Het is ook een soort van zelfbescherming denk ik. Het is ook nog nooit gelukt om zwanger te worden. Bijna 6 jaar alweer.

Gebruik je nu ook progesteron bolletjes? Die kunnen ook nog eens je periode uit stellen dat is helemaal frustrerend. Ik mag morgen mijn bloed prikken en ik heb echt geen idee waar ik weer aan toe ben. Dit is trouwens wel de 1e keer dat ik echt geen idee heb. Nouja we zullen zien.

Heel veel sterkte de komende dagen.

Liefs,
Hedda

Gerdina

Gerdina

10-03-2009 om 08:39

Korina en hedda

Dames, ook hier draaien de duimen overuren. Ik hoop zo dat jullie nu dit geluk gegund is! Nog even volhouden en dan weten jullie het.
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

10-03-2009 om 08:43

Peppie

Wat leuk om ook weer eens iets van jou te lezen. Fijn dat het goed gaat met de tweeling. Onze zoon is ook al weer een half jaar en met hem gaat het ook goed. Hij was ook te vroeg (1 maand) maar gelukkig niet zo vroeg als die van jou.
Ik kan me voorstellen dat het pittig is geweest dat eerste jaar. Ik vind dat met 1 baby en een kleuter al. Maar het brengt denk ik ook dubbele vreugd.
Geniet maar van je tweetal!
Liefs, Gerdina

Lisa

Lisa

10-03-2009 om 10:52

Korina

Dat wachten is erg hè, ik kan me ook nog zo goed herrinneren dat het echt heen en weer gaat tussen hoop en vrees. De ene keer ben je positief en dan één uur later kan het gevoel weer heel anders zijn, en dan het verschrikkelijke "broekloeren", maar toch de tijd zal voorbij gaan en komt er zekerheid. We gaan voor een mooi wonder! Ik denk aan je,

Lisa

Lisa

Lisa

10-03-2009 om 10:54

Gerdina

Fijn hè als het zo goed gaat met je kleintje, dan is het echt genieten. Dat doe ik met die twee van mij ook erg. Nu is een leuke leeftijd, ze zijn heel actief en kletsen al een beetje, gezellig vind ik dat. Heel tevreden gevoel geeft het allemaal en dat is best prettig naar al die jaren ploeteren. Dat is ook wat ik de meiden hier zo èrg gun.

Liefs Lisa

Lisa

Lisa

10-03-2009 om 10:56

Sannie

Weer wat daagjes verder, hoe voel je je? In het begin is iedere dag/week er één hè. Leuk een tweede kindje, inderdaad vast druk maar ook heel leuk. En ach weer zo'n lief klein murmeltje is toch heerlijk.

Liefs Lisa

houtsnip

houtsnip

10-03-2009 om 21:13

Korina

Dat geslinger tussen hoop en vrees, gek werd ik er af en toe van. Vooral omdat ik toch wel heel erg gehecht was aan mijn normale, stabiele zelf. Hoop dat je het allemaal wat rustiger hebt deze week en dat je niet eerder dan je NOD ongesteld wordt. Wat zeg ik, dat je helemaal niet meer ongesteld ín 2009. Dat bedoel ik. En hoop ik heel erg voor je.
Liefs,
houtsnip

Hedda, houtsnip, allemaal

Dank voor jullie meeleven. Hoe is het met jou, Hedda? Weet je al iets? Zes jaar, wat een tijd. Is het voor jullie ook voor een eerste kindje? Wat zijn die progesteronbolletjes dan, daar las ik in het andere draadje ook al over. Nee, die heb ik niet, wat doen ze?
Houtsnip, hoe is het met jou? Ben jij alweer bezig met de volgende ronde?
Met mij gaat het niet lekker, ik voel me hartstikke beroerd, buikpijn en misselijk maar ook al wat oud bloed en dat is bij mij altijd het voorteken. Gisteren getest, omdat ik er gek van word, drie dagen te vroeg en dus negatief. Maar het was wel kruidvat en die zijn toch zo gevoelig? Het zal dus wel weer mis zijn. Ik heb de hele dag het gevoel dat ik elk moment in tranen kan uitbarsten. Als het nou maar doorzet, ook niet leuk, maar dan is het maar weer klaar...
Groetjes, Korina

Korina

Hoi,

bah, bah! Het kan ook zijn dat jij later hsg aanmaakt dus ook dat zegt nog niks. Op een ander forum waar ik schrijf had iemand vandaag getest en vrijdag nod. Het was haar 5e iui poging en teste met de witte kruidvat test positief. En die had ook zo'n buikpijn. Dus ja dat zegt dan ook weer niks.

Oh, vrijdag nog eens testen, en hopen dat je dan wel hsg heb aangemaakt....
Wat een rot situatie! Dit wilde ik niet voor je hoor!

Liefs Mass

Gerdina

Gerdina

12-03-2009 om 06:52

Korina

He meis toch eerst maar eens een dikke knuffel (((Korina)))!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar toen ik zwanger bleek van dochter verloor ik ook steeds wat oud bloed. Omdat het steeds niet doorzette heb ik toen getest. Eigenlijk om maar zeker te weten dat ik niet zwanger was. Maar toen bleek ik dus tot onze grote verrassing toch zwanger! Ik heb toen pas na 5,5 week getest.
Ik hoop dat er bij ou ook zoiets aan de hand is. Of als je niet zwanger bent dat het dan inderdaad maar snel doorzet, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Liefs, Gerdina

Hedda

Hedda

12-03-2009 om 20:45

Korina

Ik hoop voor jou morgen een positieve test!

Liefs Hedda

Nieuw

Hallo allemaal,
Ook ik wil heel graag weer zwanger worden.Heb bijna al jullie verhalen gelezen (zijn er veel!!) en voel veel herkenning, die spanning in die wachtweken, het rotgevoel van weer niet.
Ik ben Marije, 28 jaar, heb een dochter van ruim 2 (in juni 3) en juni vorig jaar is onze 2e dochter overleden toen ze bijna 3 weken oud was. Beide keren ben ik spontaan zwanger geraakt, nu echter heb ik geen eisprong meer. Heb nu net m'n 3e 'behandeling' met clomid en pregnyl achter de rug en zit hier op de bank ongesteld te wezen.
Graag lees en reageer ik met dit draadje mee.
Groetjes marije

Korina

En hoe is het nu? Heb je nog een testje kunnen doen, of zijn de duivels toch gekomen?
Ik hoop zo op iets positiefs! En anders vast een ((((knuffel)))))

liefs mass

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.