Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Hedda

Hedda

10-10-2008 om 11:07

Iui


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Deze ronde is voorbij!

Ja, ik heb vandaag mijn menstruatie gekregen!
Had ik ook wel verwacht, ik voelde niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen, ik ga positief aan de nieuwe ronde beginnen, wetende dat alles verder nog goed werkt, ondanks mijn leeftijd, alleen nu nog hopen op een eitje dat nog niet overdatum is!

Hedda, 12 dagen is inderdaad vroeg om te testen, ik blijf voor jou duimen, en anders gaan we samen een nieuwe ronde in oke!

Sannie, bedankt voor je lieve en hoopgevende woorden!
Fijn dat het zo goed bij jou is gegaan!

Deze week bel ik mijn dokter, voor het vervolg!
De FMs zullen dichter op elkaar volgen om niet weer mijn eisprong te missen, beginnend op dag 10!
Hedda, ik kom zeker morgen kijken naar jou uitslag!
Ik blijf voor jou duimen!

Hedda

Hedda

03-11-2008 om 12:15

Jammer!

Jeetje wat ontzettend jammer Beele, we gaan er dan maar samen weer positief tegen.. Barrahus had de uitslag nog niet van het bloed maar ik kon het toen ook niet laten om er een test tegen aan te gooien, negatief! Morgen moet ik nog wel even bellen met het Barrahus, ik ben nog wel even benieuwd hoe de waarden waren van het bloed.

Ik zie het nog steeds positief in ondanks dat het natuurlijk een domper is dat het weer niet is gelukt maar de iui is zoveel minder belastend dan de 3 keer ivf pogingen die ik heb gedaan. iui hou ik nog wel een aantal keren vol maar hou in achterhoofd dat ik toch misschien weer een ivf poging moet doen als de iui niet een keer aanslaat. Nouja daar moeten we nu nog maar niet aan denken. Alles lijkt goed bij ons dus dit zou moeten aanslaan. Einde van de week heb ik de uitslag van 24 uurs urine test hoop dat er wat uit komt.

Dikke knuffel Beele en we blijven elkaar steunen.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

03-11-2008 om 12:22

Sannie

Dank voor je positieve woorden dat geeft me sowieso weer nog meer hoop dat het een keer mag gaan lukken. Ik gebruik puregon en moet dit nu bij de 3e keer gaan gebruiken 50E in de ochtened en 50E in de avond. De 1e iui was met 50E, en de 2e met 75E. De 1e waren er 2 goeie follikels en de 2e waren er 3 goeie. Hoop dat deze aankomende poging positief gaat uitpakken.

Liefs Hedda

Ya

Ya

03-11-2008 om 14:09

Beele

He Beele,

Wat balen zeg. Ik voel met je mee.
Een dikke knuffel voor je hoor.

Liefs Ya

Ya bedankt!

Lieve Ya, badankt voor je medeleven, och ja maar weer hoepn op de volgende ronde, wordt wel een van mijn laatste hummmmmmmm, probeer wel positief te blijven maar het blijft voor mij een grote gok, gezien mijn leeftijd, hoe gaat het met jou, heb je het echt af kunnen sluiten? heb je er nu vrede mee? of hoop je nog dat het spontaan gaat lukken?
Veel liefs Beele.

Hedda

Zo is dat meid, we gaan gewoon naar de volgende ronde, mits dat voor jou nodig is!!!!!!!!!

En waarom zou je niet eerst een paar IUI doen voor je weer overstapt naar IVF, je hebt groot gelijk als dit je minder belast! een kans is een kans meid!!!!!!!!
Wat onderzoeken ze precies met z'n 24 uurs urine test?

Veel liefs Beele.

Ya

Ya

04-11-2008 om 09:11

Beele

Tuurlijk leef ik met je mee. Het is ook gewoon zo moeilijk. Accepteren en weer doorgaan. Het lijkt soms zo makkelijk, maar dat is het natuurlijk niet. Zolang je met de behandelingen bezig bent, heb je hoop. Dus jij gaat ook al naar de laatste behandeling? Nou dan moet het echt helemaal gaan lukken hoor.
Ja, en hier, nou ik leef mijn leven en dat is goed zo, maar ik wil nog steeds en soms vind ik het zo oneerlijk, maarja wat heb ik eraan. Ik hoop ook nog wel op spontaan hoor, maar eigenlijk weet ik ook wel dat dat niet meer gaat lukken. Dat is nog nooit gelukt ook hoor. Nee, ik accepteer en ga maar gewoon door.
Ik blijf je volgen hoor.
Liefs van Ya

Hedda

Hedda

04-11-2008 om 09:19

Nog steeds niks.

Nog steeds ben ik niet ongesteld geworden. Ik ben al wel gestopt met de bolletjes omdat die dit toch echt tegen houden. Vorige keer was mijn progesteron gehalte erg laag dat zal nu meer zijn na gebruik van de bollen. Ik ga ze zo even bellen.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

04-11-2008 om 09:22

24 uurs urine test

Ze gaan kijken of er misschien iets is met de je schildklier omdat die erg belangrijk is voor ook tot stand komen van een zwangerschap. Er staat een heel stuk van op freya, moet je maar eens lezen. Mocht je het niet kunnen vinden zet ik het hier wel even neer op het forum.

Ik hou je op de hoogte.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

04-11-2008 om 09:25

Beele

Heb je al gebeld met je dokter wat jullie nu gaan doen? Ben je dan al begonnen met spuiten misschien?

Ik ga alvast voor je duimen.

Wat ontzettend lief van je bedankt!
Dit is nog niet mijn allerlaatste poging hoor maar ik zit er wel tegenaan!
Waarom krijg jij geen behandelingen? al is het maar IUI?
Een kans is toch een kans, en is het spontaan echt uitgesloten? Ik schrijf ook op een ander forum en daar is een vrouw die echt ontzettend veel ingewikkelde behandelingen heeft gehad, nu spontaan zwanger geworden!
Lieve Ya, heb je al eens aan Belgie gedacht?
Ook ken ik een vrouw die daar heen gaat voor IUI, en de koste vallen echt mee!

Succes meissie, en bedankt voor je lieve woorden!

Hedda

Wat spannend meid, ben benieuwd wat ze dadelijk te zeggen hebben!
Ik kijk uit naar je bericht!
Ik heb morgenvroeg al de eerste echo, wel heel vroeg op cycles dag 4 he!
Maar dit ook doordat ik een cyste heb, en die moet ook gecontroleerd worden, daarna zal ik meer FM krijgen om niet weer mijn eisprong te missen, verder gebeurt alles in een spontane cycles dus ik heb geen stimulatie, dit vanwege mijn hoge FSH, weet je nog dat had ik je uitgelegd, ik reageer niet meer op stimulatie, maar de vorige rond had ik wel 3 follikels gewoon puur natuur dus het werkt bij mij nog steeds hihihihi
Het enige wat ik krijg is een pregnylspuit, die ligt nog steeds in de koelkast te wachten hihihi vorige ronde niet gebruikt, omdat mijn eitje eerder was gesprongen dan verwacht, dus vandaar nu nog mneer FMs om hem niet weer te missen!
Ik laat het nog horen
Veel liefs Beele.

Spannend hedda

jeetje !!!

Beele

ontzettend kloten dat het deze keer niet gelukt is, maar je bent al weer volop in touw voor de volgende poging, knap hoor hoe je je weer uit die teleurstelling weet te trekken.

Succes met de echo morgen, hopelijk is het in orde met die cyste.

Hedda

Hedda

04-11-2008 om 13:00

Helaas

Helaas was de bloed test ook negatief. Progesteron was laag maar ze kon niet vertellen wat de vorige uitslag was. Ik zal dat aan de arts moeten vragen. Nu afwachten wanneer de regels komen. Toch wel weer een teleurstelling. Maar we gaan door.

Beele, succes met de follikel meting en ik hoop dat alles voorspoedig voor je gaat lopen.

Tot gauw!

Liefs Hedda

Ah sh*t zeg

nou bah en dan moet je nog wachten totdat je daadwerkelijk ongesteld wordt, hopelijk snel heb je dat weer gehad.

He jammer hedda,

Ja ook al wist je het eigenlijk wel, het is toch weer een teleurstelling, nou laat die ongesteldheid dan maar komen zeg!!!!!!!
Kun je weer verder, hopelijk wordt November onze maand Meid!!!!!!!!!

Groetjes beele.

xx

xx

04-11-2008 om 21:56

Hedda

Jammer dat het er deze keer niet positief uit ziet. Laat die rode duivels dan maar snel komen, des te sneller op voor een nieuwe ronde.

Ik had ook altijd 1 dag een flinke dip, en dan maar weer vooruit kijken, hoe moeilijk dat soms ook is.
Ik heb de zwangere vrouwen in de wachtkamer bij de gyn regelmatig vervloekt, die liepen dan zo te klagen en te zeuren, ik ben misselijk, ik heb harde buiken. NIET ZEUREN, je moet blij zijn dat je zwanger bent!

Het is zo iets bijzonders, het is echt met recht een wereldwonder, ik geniet ook dubbel en dwars van mijn kleine wondertje.

Dikke knuffel, van een oud IUI-er. Heb zelfs aan dit draadje meegedaan.

Kus,
Sannie

Hedda,

Hedda, is het al door gekomen?
Hopelijk duurt het niet lang!

Ik ben vanmorgen geweest, de cyste was een beetje gegroeit, maar gelukkig mag ik toch deze ronde doorgaan, rechts aan de goeie kant zaten al 3 follikels,
waarvan eentje al 12mm en 2 kleinere, dus dat is niet slecht op de 4de dag van mijn cycles, ik moet zaterdag terug komen, hopelijk zijn ze goed door gegroeit en kan dan eindelijk mijn eerste iui doorgaan!
ik laat het nog weten.

groetjes Beele.

Hedda

Hedda

05-11-2008 om 23:07

Hey lieve beele

Nee er nog niks door gekomen. Al die emdicatie slaat bij mij altijd als een bom in zoals nu de vertraagde regels.

Fijn dat je deze rond door kan gaan en is de cyste niet teveel gegroeit, laat de follikels maar groeien dat is veel beter. Die follikels groeien als kool bij je. Hopelijk groeien ze goed door. Spannend! Ik ga ontzettend voor je duimen.

Slaap lekker!

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

05-11-2008 om 23:13

Ohja

Droom je wel eens over een kindje? Ik droom regelmatig over een baby en dat ze( het is altijd een meisje) totaal onverwachts komt, wat me overvalt. Ik ben opeens moeder en vergeet toch (met alle liefde die ik voel voor de baby) alles. Ik verschoon niet, laat het veel te lang in bed, ben zelf dan met alles druk en denk dan opeens ohja de baby. Ik heb geen eten in huis en geef het koffie met heel veel melk. Echt zo belachelijk. Ik voel me dan zo raar als ik dan wakker wordt. Dan krijg ik het gevoel dat ik helemaal geen goeie moeder zal zijn. MMMMmmmmmm, nouja het is gelukkig maar een droom alleen raar dat ik het vaker droom.

Hedda

Ik hoop dat het toch gauw doorzet, zodat jij ook verder kunt! meen gelezen te hebben dat ook jij een korte cycles hebt, dus dat het bij jouw ook rap kan gaan een nieuwe poging!
We blijven gewoon maar positief, en elkaar steunen he!
Wat die droom betreft, dromen zijn bedrog, jij zult vast een SUPER MAMA worden hihihihi
Fijne dag nog, Groetjes Beele.

Hedda

al iets roods gesignaleerd ?

Heel veel succes, het kan zomaar de volgende keer wel raak zijn !

Beele

heel veel succes gewenst, hopelijk zit het goed met die cyste, zet hem op, volgende keer is het vast wel raak !!!

Hedda

Hedda

07-11-2008 om 10:28

Sannie

Ik heb jou nog wel gevolgd toen ik hier op het draadje onder de naam Buddha schreef. Het bracht me niet het geluk waar ik zo op hoopte en heb toen maar mijn naam veranderd.. Ik heb hier heel lang niet meer geschreven omdat we een jaar echt zijn gestopt met behandelingen. Nu we met iui zijn begonnen ben ik weer actief op het forum en voel veel steun hier bij de meiden. Doet me goed. Fijn dat het bij jou is gelukt met de iui. Ik heb nog steeds hoop dat het bij ons ook nog op deze manier gaat lukken.

Ik wens je het allerbeste.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

07-11-2008 om 10:35

Beele

De duivels zijn aangekomen. Nou het werd eens tijd. Ik dacht het zal toch niet zijn dat ik nu niet meer ongesteld zal worden maar ze kondigen zich vandaag toch netjes aan alleen een paar dagen later als normaal. De 3e iui gaat nu van start en ik mag zondag weer beginnen met spuiten. Mijn cycles is inderdaad ook erg snel, ik heb mijn eisprong rond dag 11/12 maar nu met de hormonen word het wat vertraagd misschien?

Jij morgen de echo. Ik ben heel benieuwd. Ik hoop het zo voor jou en je gezinnetje natuurlijk dat deze poging gaat lukken.

Laat je me weten wat het morgen was?

Veel liefs Hedda

Verwarring!

Hoi Hedda, gelukkig kun je nu beginnen aan een nieuwe ronde, en wie weet! ons kan het zelfde overkomen als Manda!!!!!

Hier gisteren veel verwarring, op CD 6 had ik een positieve ovulatietest, ik snapte er echt niks van, dus dokter gebeld, mocht ik komen voor een extra echo, na onderzoek was een van de follikels 14mm, dus nog veel te klein voor springen, mijn dokter kon mij ook geen verklaring geven voor de positieve test!
Hij zei wel dat het heel vroeg was om op CD 6 al een follikel te hebben van 14mm, morgenvroeg heb ik een volgende FM en hopelijk vlak na het weekend de insiminatie!

Groetjes Beele.

Hedda

Hoi Hedda, hoe gaat het?

hier best wel goed, ben vanmorgen weer geweest voor FM
En er zat al een follikel van 24mm, dus zo groot geworden in z'n korte tijd!
Dus ook mijn ovutesten van vrijdag waren geen vals alarm!
Heb heb vanmorgen gelijk de pregnyl gekregen en morgenvroeg de insiminatie, alleen ben ik nu bang dat mijn eisprong toch eerder zal zijn! vanwege die ovutesten, maar ook lees ik dat na pregnyl de eisprong nog 36 uur duurt en mijn insiminatie is na 24 uur!
Ik vindt het zo vervelend constant dat tellen en die onzekerheid, maar ga er toch maar het beste van hopen!
groetjes Beele.

Hedda

Hedda

11-11-2008 om 08:49

Beele

Je zal inmiddels de inseminatie al wel hebben gehad. Hoe voel je je? Gaat het goed met je?

Ja gek word je van dat rekenen en al die onzekerheden die er bij komen kijken. En dat word in de loop van de wachtweken alleen maar erger. Ik ga ontzettend voor je duimen en ik schrijf vanavond even hoe het met me gaat.

Fijne dag.

Liefs Hedda

Hedda

Inderdaad, gisteren ochtend de insiminatie gehad!
Dus nu nog 13 dagen ongeduldig wachten!
Ik gisteren wel de hele dag buikkrampen, zal er wel bij horen, hummm!

Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat!

groetjes Beele.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.