Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Hedda

Hedda

10-10-2008 om 11:07

Iui


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hedda

Hedda

12-11-2008 om 15:53

Beele

Ja ik had het ook hoor flinke krampen dat hoort er denk ik gewoon bij.

Met mij gaat het wel goed. Ik ben er weer niet zoveel mee bezig, gelukkig maar want zodra de wachtweken weer aanbreken ben je er al teveel mee bezig ondanks dat ik dat niet wil. Maandag moet ik heen voor de 1e echo. Zit dan op dag 11. Zal denk ik dan dinsdag de flush hebben en woensdag de inseminatie. Weer 3 dagen heen en weer reizen. Maar goed dat hebben we er allemaal voor over.
Voel me voor de rest goed en zit lekker in mijn vel. Hopelijk jij ook. Ik ben aan het meetellen voor je.

Liefs Hedda

Symptomen door de pregnyl!

Is dat herkenbaar?
Ik heb al sinds een paar dagen een zeurende buikpijn, vanmorgen kotsmisselijk opgestaan, en gespannen borsten!
Maar ik lees overal dat dit door de pregnyl komt hummmmm! ik zit bijna op de helft, eer ik het weet! poehhhhh het duurt lang hoor dat wachten! nog 8 dagen te gaan!

En Hedda, hoe gaat het met jou? as week gaat het voor jou ook weer beginnen, heel veel succes!

fijn weekend nog, groetjes beele.

Hedda

Hedda, ik wil je heel veel succes wensen vandaag met de FM, dat er een mooie klaar zal liggen!
Voor mij kruipen de dagen voorbij, de klachtjes zijn wel wat afgenomen, dus het was toch echt de Pregnyl!
Eigenlijk wel jammer want je wil zo graag vanalles voelen, hopelijk komt dat nog deze week!

Groetjes Beele.

Hedda

Hedda

18-11-2008 om 20:03

Beele

Die wachtdagen zijn echt ellende. Tja en iets voelen zegt ook weer niks. Het is echt een moeilijke tijd om door heen te gaan...

Ik hoop dat je het nog even vol kan houden. Van de pregnyl weet ik niet of je er symptomen van kan hebben, vast wel. Ik heb het eigenlijk nooit echt vernomen maar ieder lichaam reageert weer anders.

Ik duim nog even vol moed met je mee en hoop dat je een positieve test mag hebben. Het is je zo gegund.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

18-11-2008 om 20:13

1 follikel

geproduceerd deze keer, dat was wel even wennen want normaal heb ik er toch zeker 2 of 3. De arts vond het ook raar en dacht dat er misschien wel iets is geweest de laatste iui. Nouja het is speculeren. We gaan met 1 ei er ook wel met volle moed tegen aan. We kunnen ook niet anders.

De arts is wel langzaam aan het praten om toch verder te gaan met icsi. Dat vond ik eerst raar omdat ivf toch in Leiderdorp de 1e optie was, maar hij is benieuwd of er misschien toch niet iets is met de spermacellen. Dat ze misschien niet lang genoeg kunnen leven. Ja ik weet het ook niet maar die man wil zo graag dat je zwanger word en hij begrijpt gewoon niet waarom het niet lukt omdat we al zoveel hebben gedaan. Alles lijkt goed maar wat is misschien niet goed? Hij wil alles uit sluiten nou en daar ben ik hem heel dankbaar voor omdat hij het er niet bij laat zitten en ik het gevoel krijg dat het nog niet het einde is. Er is nog hoop.. Mmmm..

Uit de uurs urine test is gekomen dat er een lichte afwijking is. Ik heb nu medicijnen gekregen die ik elke ochtend moet gebruiken. Met de eerst volgende bloedtest zal uit wijzen of het baadt. Ik ben benieuwd.

Heel veel liefs van mij..

Ya

Ya

20-11-2008 om 15:04

Beele

Hoi Beele,

Weer even een berichtje van mij. Hoever zit jij nu in je behandeling. Heb het niet helemaal meegekregen. Zit je in de wachtweken? Klopt dat? Ik hoop het zo voor je.
Weet niet meer of jij het nou was die aan me vroeg, waarom ik geen iui doe. Ik heb 2 kindjes gekregen dmv ivf. Daarvoor al 6 iui pogingen gedaan. Het is bij mij echt blijft het zitten of niet en meestal dus niet. Van de 13 ivf pogingen, 4 keer zwanger, 2 miskramen en 2 gewelige kindjes.
Ik wil nog heel graag, maar wat kan ik doen. Ja, doorgaan met ivf tot het een keer blijft zitten. Kansen zijn klein. Spontaan? Nee, daar geloof ik bij mij niet in hoor.

Nou, ik duim weer voor je en ik blijf je volgen hoor.
Liefs van Ya

Ya

Ya

20-11-2008 om 15:07

Hedda

Hoi,
Sorry, late reactie van mij.
Natuurlijk ken ik je nog. Het is dat je je vorige nick er even bij zette hoor. Je bent dus nu met iui bezig. Wel fijn dat je zo'n fijne arts hebt zeg. Het lijkt op een arts die het begrijpt. Dat is heel fijn, want niet iedereen begrijpt waarom je doorgaat met behandelen is mijn ervaring.
1 follikel is niet veel, maar beter 1 dan geen toch? Wanneer moet je weer terug?
Ik ga je weer volgen hoor.
Liefs van Ya

Hadda

! follikel is niet veel als je stimulatie krijgt, maar 1 goed ei is genoeg voor een zwangerschap!

Fijn dat je z'n meelevende dokter hebt, ik hoop alleen dat het niet nodig is om verdere behandelingen te hebben, want zoals ik begrijp had je dit in het verleden al gehad en vond je het zwaar, maar het is goed te weten wat je mogelijkheden zijn, laten we gewoon positief deze rondes afwachten en wie weet verras jij ze allemaal in de MMM door nu zwanger te worden, ik duim hier vor jou!!!

Voor mij is het heel spannend, voel vanalles maar zondag weet ik ook echt of ik zwanger ben, ik laat het nog weten, fijne dagen nog!

Groetjes Beele.

wat lief dat je zo mee blijft leven, mijn NOD is as zondag, en heb nu mijn eerste IUI gehad, ik voel vanalles maar moet het nog zien, ben bang dat mijn symptomen door de Pregnyl komen.

Ik hoop dat je toch een keer vrede krijgt met deze keuze! of was het geen keuze om te stoppen, want je schreef dat jij 13 IFV hebt gehad, das wel veel, ik dacht dat je standaard 3 IVF's vergoedt zou krijgen!
Of snap ik het niet helemaal!

In elk geval wens ik je het beste, en veel plezier met je kindjes, die heb je gelukkig al!

Veel liefs Beele.

Ik wou je even succes wensen beele

vandaag is het zover, ik duim voor je, de stoom komt er vanaf. heel veel succes en sterkte, ik hoop het zo voor je. liefs merry

Beele

ik geloof dat die 13 ivf pogingen bij verschillende kinderen zijn geweest. Dus je kan als je 3 kinderen hebt bijvoorbeeld 9 x vergoed ivf hebben gehad, tel nog een paar eigen betaalde pogingen erbij en je zit aan 13. En unive heeft tm dit jaar 5 ivf pogingen vergoed.

Ya

Ya

24-11-2008 om 09:36

Beele

Hoi Beele,

Hoe is het nou? Weet je al iets? Ik hoop zo op goed nieuws voor je.

Antwoord op je vraag: Ik heb 13 keer ivf gehad. 5 keer voor dat ik zwanger werd van mijn dochter, 3 keer voordat ik zwanger werd van mijn zoon. We wilden graag een derde kindje. Daarvoor heb ik nu dus 5 keer ivf gedaan. 3 keer vergoed, 1 keer cryo en dus 1 keer betalen. We hebben er dus nu bewust voor gekozen om te stoppen. Op zich heb ik er vrede mee hoor. Heb twee geweldige kindjes. Blijf het moeilijk vinden dat ik niet zelf de beslissing kan nemen dat we klaar zijn zeg maar. Maargoed, daar komen we echt wel overheen hoor.

Ik duim nog even heel hard voor je door hoor.
Liefs van Ya

Hier houdt het op!

voor ons, het is dus niet gelukt!
Ik ben er echt kapot van, maar gezien mijn leeftijd gaan we niet door met verdere behandelingen!

Zal hier nu ook niet meer komen!

Hedda, jij heel veel succes, en ik hoop dat je wens vervult zal worden, zal zeker volgende week effe komen kijken!

Bedankt iedereen die voor me heeft geduimd.

Groetjes Beele.

Beele

ahh mens wat kloten zeg ! En nou maar incasseren, wat ontzettend rot !

Samen verdrietig

hier is het ook mislukt. beele ik wens je heel veel sterkte.
liefs merry

Hedda

Hedda

24-11-2008 om 19:23

Merry

Oooh nee lieve Merry! Wat naar! Vreselijk! Maar waarom nu stoppen? Er is toch nog een kans? Je bent 42 toch? Als dat de reden is om te stoppen vind ik dat je nog niet moet opgeven of je moet het zelf niet meer willen hoor maar ik vind het zo jammer zo vreselijk jammer voor je.

Ik hoop dat je het een plekje kan geven welke keus je maakt. Heel veel sterkte hier van mij een dikke knuffel.

Hedda

Hedda

Hedda

24-11-2008 om 19:24

Foutje

Sorry foutje het bericht hiervoor is natuurlijk voor jou Beele. Sorry!

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

24-11-2008 om 19:27

De wachtdagen zijn in volle gang. Ik voel me goed.

Ik voel me verdrietig dat er hier zoveel verdriet heerst. Kan daarom ook nu geen goeie hoop hebben. Ik wens iedereen veel sterkte.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

25-11-2008 om 11:57

Ja dat is heel fijn dat iemand je begrijpt en er ook voor wil gaan. Icsi, heb ik liever nog niet dus ik wil sowieso het nog 2 keer met iui proberen. Ik moet 1 dec mijn bloed laten prikken. Ach we zullen zien! Ik reken nergens op wat verwend is omdat ik toch moet hopen ondanks maar 1 ei. Zelfbescherming heet dat toch?.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

28-11-2008 om 09:13

Beele

Hoe gaat het met je? Ik denk aan je.

Liefs Hedda

Hedda

Hoi meid, hier gaat het wel!
Maar hoe gaat het met jou, wanneer mag je testen of wordt er bloedonderzoek gedaan?

Ik las net je berichtje aan Merry, waarin dat je schreef al 6 jaar bezig te zijn en ook nog geen kindjes had! Wat gun ik het jou dan toch meid,ik ben tenslotte wel al gezegend met 2 gezonde kinderen, onze wens was om een kindje te mogen krijgen van ons saampjes, maar helaas tot nu toe niet gelukt na bijna 3 jaar proberen, ik heb vorig weekend heel wat afgehuild, maar nu heb ik er wel vrede mee dat we niet verder gaan met iui, wil overgens niet zeggen dat ik er nog een beetje stiekum spontaan op hoop!
Met ons is verder niks aan de hand, alleen verouderde eicellen, en daar kan iui ook niks aan veranderen!
Ik kijk het nog een tijdje zo aan en als ik er aan toe ben dan ga ik weer de pil nemen!
Dan is het zo, en zal ik moeten accepteren dat het voor ons niet meer is weg gelegd!

Veel liefs Beele.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.