Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iui - ivf - icsi draadje

merry, ik duim ik duim ik duim, ik hoop dat het gelukt is en je nu of zo meteen dolgelukkig op je werk zit.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Korina

ja erg he die wachtweken, ik durf zo langzamerhand niet meer te hopen (na 6 jaar in de mm)maar toch elke keer komt de hoop weer terug, als die er niet meer zou zijn kan je volgens mij ook wel ophouden.
een flush is dat er een ballonetje wordt opgeblazen in de baarmoeder om het goed af te sluiten en om het kanaaltje wat op te rekken, zodat het zaad naar de eileiders gaat (dit gebeurt al voor de eisprong, tenminste bij mij) zodat het zaad al goed bij de eitjes is gebracht, dat als ze knappen dat het zaad meteen een spurt kan gaan maken naar de eitjes. de volgende dag met je echte eisprong heb je nog een gewone inseminatie.
ik had deze keer ook tien eitjes zitten, maar zijn niet allemaal geknapt. maar doordat ik nog nooit zwanger ben geweest gaat de arts gewoon door met inseminaties, in het ziekenhuis waren ze gestopt.
ik moet straks weer voor echo, om te controleren voor de overstimulatie, ik hoop dat ik dan meteen kan bloedprikken hihihih. maar dan nog moet ik twee dagen wachten voor de uitslag pfffffffff.
hoe voel jij je korina?? nog ff volhouden meid.wanneer kan jij testen??
liefs merry

Bah nog steeds op rust

echo was nog niet goed, de linkerkant is nu gegroeid, rechts ook nog steeds groot, wat vrij vocht in mijn baarmoeder, dus nog steeds bedrust voorgeschreven. donderdag weer voor echo. heb al wel bloed geprikt, maar als ik de uitslag heb is het nog niet definitieve uitslag, dus weet dan eigenlijk nog niks.
nou meiden sterkte met wachten
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

09-03-2009 om 13:57 Topicstarter

Hang in there

merry, sterkte !

De andere dames in de wacht ook veel sterkte, pff die 2e week duurt zoooo lang.

Manda Rijn

Manda Rijn

09-03-2009 om 14:00 Topicstarter

Houtsnip

hoe gaat het met je ? Ik hoop dat er duidelijkheid komt rondom die vroege miskramen. Zwanger worden is iig geen probleem met ivf, nu zorgen dat ze blijven plakken. Er is afgelopen periode veel geschreven hier in de rubriek over herhaaldelijke miskramen, misschien heb je er wat aan om even het archief in te duiken of terug te zoeken.

Sterkte !

Lean1

Lean1

09-03-2009 om 16:28

Merry en hedda

Meiden ik hoop zo dat er goed nieuws mag komen van jullie!!

Ik blijf maar weer duimen, het eelt staat er op!

Lean

Hedda

Hedda

09-03-2009 om 17:51

Merry

Wat een toestand joh! Rustig aan doen dan maar hoe moeilijk dat dan ook is voor je.

Ik heb geen idee wat het deze keer is. Ik moet maar gewoon afwachten............ Nog steeds geen test gedaan... Pfff, kost me wel moeite. Mijn boobies zijn wel van cub d naar cub f gegaan wat doen ze pijn. Maar ooh wat vind mannetje ze mooi, haha nou hij wil niet weten hoe ze voelen. Hij is zo zenuwachtig, hij heeft er een goed gevoel over, dat is mooi die hoop maar ik ben toch een stuk negatiever...

Sterkte Merry.

Liefs,
Hedda

Boobies

hahaha ja dat vinden mannen wel mooi.wie weet is het een goed teken hedda.
ik hoop het zo voor je!!! nog even doorzetten en we zijn door de wachtweken heen.
alle dames bedankt voor de steun en het duimen!!
liefs merry

houtsnip

houtsnip

10-03-2009 om 20:56

Hedda!

Nou Hedda, het klinkt toch allemaal niet verkeerd. Zo van de buitenkant gezien lijkt er wel activiteit in de goede zones te zijn: borsten enzo...
Nog eventjes en dan weet je het. Aarggghh, wat een hopeloze dagen. Ik denk elke dag wel een paar keer aan je en stuur dan wat positieve vibes jouw kant op. Heb niet veel van me laten horen hier, had een totaal gebrek aan energie. Het begint nu weer wat beter te worden.
Hoop snel op goed nieuws van je!
Liefs,
houtsnip

houtsnip

houtsnip

10-03-2009 om 21:01

Merry!

Jeetje, meid, wat een narigheid met die overstimulatie. Ik heb je gevolgd, had alleen echt geen puf om iets te laten horen. Trekt nu weer wat bij. Heb wel veel aan je gedacht. Hoop zo op goed nieuws! Ook van Hedda.
Hou vol, die laatste paar wachtdagen zouden om humanitaire redenen afgeschaft moeten worden.
Liefs,
houtsnip

houtsnip

houtsnip

10-03-2009 om 21:31

Motivatieprobleem

Ik heb een joekel van een motivatieprobleem te pakken. Eigenlijk zou ik in de literatuur moeten duiken voor informatie over luteale insufficientie, vroege miskramen en oestrogeen dominantie. En dat doe ik niet. Ik heb er geen zin in. Dat alle hormonen in mijn lijf aan een soort volksverhuizing begonnen zijn, helpt ook niet mee. Jeemig man, dat de maand 'after' nog zo heftig zou zijn. Ik heb nu meer last dan vorige maand met het spuiten.
Als het dan ook nog regent dat het zeikt, zoals vanochtend, dan denk ik al helemaal: hup, alle babyspullen op marktplaats, gewoon weer wijn en koffie drinken, afsluiten die handel en door met m'n leven. Maar ja, m'n leven gaat sowieso door. Dan kan ik net zo goed toch proberen om nog een kindje te krijgen.
En zo doordenkende stuit ik weer op mijn motivatieprobleem. Tja.
Wie weet er een goed beginnetje? Valt er iets te doen aan luteale insufficientie?

Hedda

Hedda

11-03-2009 om 09:27

Dag 25

Normaal gezien zou ik zonder iui morgen ongesteld moeten worden maar alle pregnyl en bolletjes kunnen dat natuurlijk tegenhouden. Ik doe geen test en wacht morgen de bloeduitslag af. Mijn borsten doen ontzettend veel pijn word er kriegel van. Mijn lichaam houdt me flink in verwarring. Kan alleen maar afwachten en wat duurt dat lang...........

Geeft niks dat je niks hebt laten horen Houtsnip ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Die energie komt er wel weer maar het is zo vervelend dat je er zelf zo weinig invloed op kan hebben. Iets willen maar het zelf niet onder controle kunnen hebben.

Merry wat een toestanden, gaat het een beetje? Wanneer kun je zeggen dat je misschien zwanger bent of niet? Omdat je zegt dat de uitslag ook nog niks kan aantonen.

Ik hou jullie op de hoogte. Iedereen bedankt voor jullie steun. Doet me goed!

Liefs Hedda

Heeeeel voorzichtig

kan ik zeggen dat ik zwanger ben, mijn bloed zegt op dit moment zwanger!!!! maar moet nog een slag om de arm houden, mag nog geen gewone test doen daar is het nog te vroeg voor.
ik geloof het gewoon niet, mijn handen trillen er van, ik wordt gek!!!! zou het dan toch na 6 jaar in de mm???
eigenlijk weet ik nog niks, maar als ik mijn bloed mag geloven???? zwanger.....niet te geloven!!!!

hedda we gingen mooi gelijk op, zouden we nu samen zwanger mogen zijn???ik duim me rot
liefs merry

Hedda

Hedda

11-03-2009 om 12:43

Te gek!

ik zou je willen omarmen en je vreugde met je willen delen. ik heb er kippevel van wat ontzettend te gek. wauh wat gaaf. ik ben zo blij voor je. trillend op je benen, de wonderen zijn de wereld niet uit. woepie voor jullie. liefs hedda

Manda Rijn

Manda Rijn

11-03-2009 om 16:38 Topicstarter

Oh merry

oh wat geweldig nieuws is dit, jeetje joh na zoveel jaar is het dan zo ver. Oh van harte ! En waarom mag je nog niet testen, ik heb positief getest in de middag op dag 26.

Nou ik kan het ook bijna niet geloven, maar zwanger is zwanger !!! GEFELICITEERD !

Merry!

Ook ik zit hier met kippenvel, 'ken' je nog maar zo kort, maar ik gun het je zo! Ben heel blij voor je! Wanneer hoef je geen slag meer om de arm te houden? En hoe voel je je nu? Hoe gaat het verder met onderzoeken enzo? Is dit je eerste zwangerschap?
Heel, heel veel gelukwensen van mij!
Korina

elsje78

elsje78

11-03-2009 om 18:16

Merry!

Gefeliciteerd met dit (voorzichtige) goede nieuws!! Ben hier een meelezer maar moest dit even plaatsen. Tjee als ja al zo lang bezig bent, ongelooflijk wat fijn dat het nu gelukt is!!

Liefs Elske

houtsnip

houtsnip

11-03-2009 om 21:21

Vlag uit voor merry!

O meid, dit is wel erg goed nieuws. Wow, wat fantastisch! Ik krijg gelijk zelf ook weer wat goede moed.
Liefs,
houtsnip

Ooohhh ik kan het niet bevatten

dank jullie allemaal voor de felicitaties. ik ben zelf nog erg voorzichtig en wil niet te vroeg juichen. al lopen merryman en ik zelf met een smile van oor tot oor.
het is nu midden in de nacht, uurtje of twee. en ben klaar wakker, met erge buikpijn van de overstimulatie. het is wel wat dubbel hoor, blij zijn en pijn hebben. heel apart. als ik echt echt echt zwanger ben, dan houdt de overstimulatie ook nog aan, dat kan zo'n 5 tot 6 weken duren. ik heb het er voor over hoor hhahah.
hedda ik duim voor je meid, nog een paar uur en je weet het, spannendddd.
korina hou je het nog vol?? nog ff doorzetten.
houtsnip, hou alsjeblieft moed, geef het niet op er zijn zoveel behandelingen, en daar zit ook voor jou vast één tussen. sterkte meis
liefs van een helemaal verwarde maar hele blije merry

Hedda

Hedda

12-03-2009 om 08:34

En ik

De eerste spotting heeft zich aangediend wat geen goed teken is. Ik ga zo bellen voor de uitslag van mijn bloed. Gelukkig heeft mijn lichaam de 1e terleurtelling zelf aangegeven dus ben ik over de eerste schok heen zullen we maar zeggen maar wat ben ik het zat!

Oooh hedda

oooh meisie,
niet weer hè, wacht nog even je bloedonderzoek af, maar je kent je lichaam goed genoeg. ik duim nog steeds voor je!!!!! ik hoop dat het een innestelings bloeding is.
laat je het even horen??? sterkte meid.
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

12-03-2009 om 12:33 Topicstarter

Merry

hoeveelste dag is dit ?

oh ik ben zo blij voor je !

Ik ben zwanger

ben net bij de arts geweest, test gedaan, positief. over twee weken echo, om te zien hoeveel het er zijn.
ik zit nu op dag twaalf na de inseminatie, dus heel vroeg positief getest. ik kan het niet geloven!!!!! ik snap er niks van. moet nog steeds op rust, overstimulatie is nog niet over, nou ik vind het niet erg meer hahahah. ga toch even de stad in, een t shirtje halen voor merryman, met papa is stoer ofzo, dat was ik al 7 jaar van plan.
hedda????hoe is het meis???
liefs (mama)merry

Merry yessssss

Sorry voor het inbraakje,

Lees nog maar soms wat mee,

Maar las nu dus dit fantastische nieuws,

Merry, van harte gefeliciteerd meid, het is je heeeeeel erg gegund, leuk z'n klein t-shirtje kopen voor papa.

Geweldig, echt heel fijn voor jullie.

groetjes Beele.

Lean1

Lean1

12-03-2009 om 14:24

Merry

Wat geweldig!! Ik ben zo blij voor jullie!!! Eindelijk, eindelijk, eindelijk!!

Groet van Lean

Manda Rijn

Manda Rijn

12-03-2009 om 16:01 Topicstarter

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jeetje na 7 jaar, ZEVEN jaar !! Oh straks zit je met een bewegelijke schoppende baby in je buik bij de etos te kijken naar billendoekjes, oh het is zo enig.

Ach ik ben zo blij, dat het jullie eindelijk na zoveel jaar en zoveel pogingen nu toch gegeven is !

Tweede test gedaan

we konden het niet laten, merry man geloofde het helemaal niet, ook al heb ik een geweldig rompertje gekocht met i love papa. mijn buurvrouw had nog een digitale test liggen. en ja hoor er staat zwanger op. bijna avond en dan nog positief testen. merryman was helemaal over zijn toeren, hij heeft het nu met eigen ogen gezien. jeetje 7 jaar ploeteren, gossiemeine ik geloof het nog steeds niet hihihih.
hedda, ik maak me wat zorgen om je, dit is zo dubbel, ik wil met jou naar een ander draadje. laat je het horen hoe je bloedtest was?? denk aan je.
liefs merry

Hedda

Hedda

12-03-2009 om 20:45

Merry!

Ja sorry ik moest de hele dag naar mijn opleiding en kan daar niet even internetten. Ik ben zo blij voor jullie. Ik gun je het zo.

Ik heb de uitslag nog niet van het bloed, dat is er pas morgen. Ik heb vanavond al wel een testje gedaan om maar van die onzekerheid af te komen. Negatief!! Ik ben er zo klaar mee en heb nu echt zoiets van, stoppen ermee! Nu nog een baarmoederonderzoek wanneer houdt het nu een keer op en is het ons ook een keer gegund!!

Neemt niet weg dat ik alles van je wil horen hoe alles verloopt, ik vind het zo mooi voor jullie. Gelukkig kan ik nog altijd genieten van iemand zijn geluk ik ben alleen bang dat dat een keer op gaat houden en daar wil ik toch voor zijn. Nouja ik ben morgen weer een positief mens en heb allemaal hele leuke dingen voor de boeg daar ga ik dan ook maar dubbel intens van genieten.

Liefs Hedda

Asa Torell

Asa Torell

12-03-2009 om 20:45

Wow merry

Wat fantastisch! Ongelofelijk! Ik ga 9 maanden hard duimen voor je!!!

Elke

Elke

12-03-2009 om 21:52

Merry!

Gefeliciteerd! Eindelijk, na zo'n lange tijd, wordt het wachten eindelijk beloont!!!

Geniet ervan

Liefs Elke

Manda Rijn

Manda Rijn

13-03-2009 om 08:47 Topicstarter

Oh wat fijn

een positieve test een een rompertje ! En je kindje wordt dan ergens in november geboren, dit jaar nog !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.