Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Ojee??


Bik81 schreef op 30-08-2022 om 21:28:

[..]

Echt! Is het lomp om te vragen of ze het houdt?

Natuurlijk houdt ze het.

Als je graag zwanger wil zijn dan hoop ik voor je dat je dat ook bent. 

Je bent niet jong maar er worden altijd "nakomertjes" geboren dus zo heel bijzonder is het nou ook weer niet. 

" Een kind op je 43ste kan bij veel vrouwen ook nog"

Twee woorden: Sharon Dijksma

en die is ouder en heeft ook een zware baan (en nog meer kinderen), dus waar een wil is, is een weg. 

Maar heb je die test nou al gedaan

Temet schreef op 31-08-2022 om 08:39:

" Een kind op je 43ste kan bij veel vrouwen ook nog"

Twee woorden: Sharon Dijksma

en die is ouder en heeft ook een zware baan (en nog meer kinderen), dus waar een wil is, is een weg.

Maar heb je die test nou al gedaan

48 hé? Dan sta je wel echt te kijken, denk ik, en het lijkt me ook een hele opgave. Maar wel leuk

Ik (44) had hetzelfde, twee weken overtijd maar een spiraal. Toch zwanger.

Decembermamma schreef op 31-08-2022 om 08:17:

[..]

Natuurlijk houdt ze het.

Hoezo natuurlijk? Als ik nu nog zwanger zou raken dan liet ik het weghalen hoor.

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 11:09:

[..]

Hoezo natuurlijk? Als ik nu nog zwanger zou raken dan liet ik het weghalen hoor.

Ja maar jij wil het blijkbaar niet, TO wel. Als je er blij mee bent, laat je het toch niet weghalen. 

Aviendha schreef op 31-08-2022 om 11:10:

[..]

Ja maar jij wil het blijkbaar niet, TO wel. Als je er blij mee bent, laat je het toch niet weghalen.

Ja duh, maar wij kennen die kennis (want dit gaat niet om TO) toch niet? Dan is het toch hier helemaal geen rare vraag of ze het wil houden of niet?

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 11:23:

[..]

Ja duh, maar wij kennen die kennis (want dit gaat niet om TO) toch niet? Dan is het toch hier helemaal geen rare vraag of ze het wil houden of niet?

Huh dit topic gaat toch over TO?

Madamecannibale schreef op 31-08-2022 om 11:32:

[..]

Huh dit topic gaat toch over TO?

Ik reageer op een zijpaadje waarin iemand heg over een kennis heeft die op haar 44e onverwacht zwanger raakte. TO vraagt: houdt ze het? Forummer antwoordt: natuurlijk houdt ze het. En dáár reageer ik dan weer op.

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 11:34:

[..]

Ik reageer op een zijpaadje waarin iemand heg over een kennis heeft die op haar 44e onverwacht zwanger raakte. TO vraagt: houdt ze het? Forummer antwoordt: natuurlijk houdt ze het. En dáár reageer ik dan weer op.

Ik snap het wel, alleen het is niet zo helpend voor TO want die wil het wel. 

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 11:34:

[..]

Ik reageer op een zijpaadje waarin iemand heg over een kennis heeft die op haar 44e onverwacht zwanger raakte. TO vraagt: houdt ze het? Forummer antwoordt: natuurlijk houdt ze het. En dáár reageer ik dan weer op.

Ah ok, ik was de draad even kwijt

Aviendha schreef op 31-08-2022 om 11:36:

[..]

Ik snap het wel, alleen het is niet zo helpend voor TO want die wil het wel.

Je bedoelt te zeggen dat ik bepaalde dingen niet mag zeggen? Okay....

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 11:39:

[..]

Je bedoelt te zeggen dat ik bepaalde dingen niet mag zeggen? Okay....

Dingen als "Brrrr moet er niet aan denken" en "ik zou het laten weghalen"  vind ik wel een beetje grof en onnodig bij deze TO, omdat die het dus wel wil en vooral met haar leeftijd zit. Je mag natuurlijk zeggen wat je wil verder en TO is volwassen genoeg om haar eigen keuzes te maken.

en TO? Weet je al iets?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.