Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Stillekes

Hallo meiden,

Het is wel heel stil hier....jammer!
Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Heb onlangs weer een teleurstelling moeten verwerken, deze keer valt het me best zwaar moet ik eerlijk zeggen.
Morgen de gynaecoloog bellen om te vragen hoe nu verder..ben alleen nog steeds niet ongesteld, vreemd.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,
Regien


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regien

Regien

15-02-2010 om 22:06 Topicstarter

Ongesteld

Ik ben net ongesteld geworden.....;-(

Hart onder de riem

He regien
Even een hart onder de riem. Het kan zo frustrerend zijn allemaal. Ik hoop dat je de kracht en hoop weer vind om verder te gaan. Wat zei de gyn?
Sterkte en succes voor je nieuwe cyclus.

Regien

Regien

16-02-2010 om 21:10 Topicstarter

Nijntje

Dank je voor je bemoedigende woorden!

Ik moet komende vrijdag naar de gynaecoloog om te bespreken hoe nu verder te gaan, even afwachten dus...

Hoe gaat het met jou?

Liefs,
Regien

Regien

Hoi
Ben benieuwd wat de gyn voor je heeft. Hoop dat je niet lang meer op een wondertje hoeft te wachten.
Ik heb mijn eisprong gehad. Nu dus spannend. En afwachten.

Regien

Regien

17-02-2010 om 20:50 Topicstarter

Peggy

Hey Peggy,

Hoe is het met jou???????????????
Lang niets meer gehoord/gelezen....

Liefs,
Regien

peggy

peggy

18-02-2010 om 07:56

Regien

hoi regien,

we waren druk aan het klussen. laatst is mijn temperatuur met0,2 omhoog gegaan. dus...
misschien was het wel mijn eisprong want daarna ging het naar beneden. hopelijk is het nu wel de juiste tijd geweest en is het dus afwachten of ik en wanneer ik nu weer ongesteld word of dat ik misschien wel zwanger ben. wat me opviel is dat ik maar een dag last van slijm heb gehad en daar kon ik een draad van trekken tussen mijn handen. ik hoop dat alles nu wel gunstig is.

liefs,peg

Regien

Regien

18-02-2010 om 20:57 Topicstarter

Zo vreemd

Het is zo raar....ik ben maar 1 dag ongesteld geweest.
Normaal heb ik toch wel 2-3 dagen en dan nog een dag of 2 langer dat het wat nadruppelt. Wat zou dit kunnen betekenen? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt??

Hoop op reactie!

Groetjes,
Regien

Regien

Regien

18-02-2010 om 20:58 Topicstarter

Peggy

Spannend zeg!!!!

Ik duim voor je...

Groetjes,
Regien

Risama

Risama

19-02-2010 om 12:17

Regien

Ik lees uit interesse regelmatig met jullie mee en leef dan uiteraard ook mee. Ik kan het nu niet nalaten te reageren, heb je uberhaupt een zwangerschapstest gedaan of heb je je conclusies getrokken uit je menstruatie?

Ikzelf ben namelijk 26 weken zwanger van mijn vijfde en dit keer gebeurde wat anders dan bij de andere zwangerschappen. Ik werd namelijk keurig op tijd ongesteld, maar na 1 dag hield het weer op. Ik heb het toen nog een paar dagen aangekeken en toen toch maar getest en: zwanger! Die menstruatie was dus een innestelingsbloeding. Dus wellicht....

Risama

Regien

Regien

19-02-2010 om 13:53 Topicstarter

Risama

Fijn dat je meeleest en het niet kunt laten om te reageren

Was bij jou de menstruatie ook echt als menstruatie die ene dag? Het was bij mij niet zomaar een beetje bloed, wel echt menstruatie...voor mijn gevoeld dan.
Ik heb wel een zwangerschapstest gedaan, de zondag voor de woensdag dat ik ging menstrueren, deze was hartstikke negatief...

Vanmiddag moet ik naar de gynaecoloog, even afwachten..

Groetjes,
Regien

Risama

Risama

19-02-2010 om 15:33

Regien

Ja, die ene dag leek het een echte menstruatie. Ik wuilde helemaal niet zwanger worden en was dus opggelucht dat ik gewoon keurig op tijd ongesteld werd. (we waren die maand 1 maal wat onvoorzichtig geweest). Toen het de volgende middag weer stopte, heb ik zelfs gedacht dat het dan vast de volgende dag verder zou gaan oid. Maar er kwam niets meer...

Mocht het een innesteling geweest zijn (en nu wil ik je natuurlijk geen valse hoop geven) zou dat ook een negatieve test kunnen verklaren, die test was dan wellicht gewoon te vroeg. Je cyclus was die maand wellicht wat langer dan anders?

Enfin: je gaat vanmiddag nar de gyn. Laat hem/haar er maar eens een proffessioneel licht op werpen. Laat je weten wat de uitkomst is?

Succes, Risama

Regien

Regien

19-02-2010 om 19:47 Topicstarter

Gynaecoloog geweest

Nou ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Ze had het een en ander overlegd met een andere arts.

Nu heeft ze het volgende plan bedacht:ik moet komende dinsdag zaad van mijn man komen brengen voor onderzoek en ik moet zelf maandag over een week komen voor een follikelmeting (mag nu geen Clomid gebruiken).
Als ik een goed ei heb gaat ze bloed prikken, als de hormoonwaarden goed zijn moet ik wachten als mijn hormoonwaarden niet goed zijn krijg ik een pregnylspuit.
En dan afwachten of het deze keer wel lukt!

Ofwel: de gyn wil eens een maandje kijken hoe het zonder medicijnen gaat omdat het de afgelopen maanden zo heftig is geweest, mijn lichaam zo heftig heeft gereageerd op de medicijnen.
En ook wil ze kijken of mijn man's zaad in orde is, is al eens eerder bekeken maar ze wil het nog eens zien.

Het is nu dus afwachten allemaal...hopelijk doet mijn lichaam goed zijn werk!

Van de ene dag mijn regels maar hebben zei de gyn niets van, dat kan zei ze...

Groetjes,
Regien

peggy

peggy

19-02-2010 om 20:54

Re zo raar

misschien is het wel een tussenbloeding en wordt je later weer ongesteld. liefs peg

Regien

Hoe is het nu met je?

Regien

Regien

22-02-2010 om 18:43 Topicstarter

Nijntje82

Lief dat je er naar vraagt!

Ik voel me eigenlijk wel rustig al ben ik natuurlijk wel erg benieuwd wat mijn lichaam op dit moment aan het doen is op gynaecologisch gebied
Volgende week maandag zal ik het weten!
MOrgen ga ik het sperma van mijn mannetje brengen voor onderzoek, ik verwacht eigenlijk wel dat dat goed is.

Vandaag ben ik wel even naar de huisarts geweest omdat ik al weken hoofdpijn heb en er maaar niet vanaf kom. Ze concludeerde dat het spierspanningshoofdpijn is, stiekem heb ik dus meer spanning dan ik dacht, houd ik het in ieder geval vast. Ik ga dadelijk lekker in ons bubbelbad liggen, moet helpen lijkt me zo!

Hoe gaat het met jou?
Waar zit jij nou in je cyclus?
Heeft je man het naar zijn zin op het werk?

Ik lees je graag...

Groetjes,
Regien

Regien

Nou ben ook erg benieuwd. Erg vervelend van die hoofdpijn. Toen ik zwanger was had ik in de eerste maanden ook veel last van hoofdpijn. Hoezo weet je het maandag?
Ik zit in de wachtfase. Denk dat ik volgende week dinsdag mijn NOD heb. Ben heel benieuwd. Maar zal wel heel toevallig zijn als het de 1e ronde meteen raak is. Ik verwacht niks. Mijn man heeft het goed naar zijn zin, lief dat je dat vraagt.
Houd me op de hoogte.
Groetjes.

Regien

Regien

23-02-2010 om 18:12 Topicstarter

Nijntje82

Fijn dat je man het goed naar zijn zin heeft!
Spannend voor jou dan ook toch wel weer, of niet? Misschien ben je er nog niet zo mee bezig.....

Wat betreft komende maandag; ik ben afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog geweest. Ze had het een en ander overlegd met een andere arts.

Nu heeft ze het volgende plan bedacht:ik moest vandaag het zaad van mijn man komen brengen voor onderzoek en ik moet zelf komende maandag voor een follikelmeting (mag nu geen Clomid gebruiken).

Als ik een goed ei heb gaat ze bloed prikken, als de hormoonwaarden goed zijn moet ik wachten op een natuurlijke eisprong, als mijn hormoonwaarden niet goed zijn krijg ik een pregnylspuit. En dan afwachten of het deze keer wel lukt!

Ofwel: de gyn wil eens een maandje kijken hoe het zonder medicijnen gaat omdat het de afgelopen maanden zo heftig is geweest, mijn lichaam zo heftig heeft gereageerd op de medicijnen.

En ook wil ze kijken of mijn man's zaad in orde is, is al eens eerder bekeken maar ze wil het nog eens zien.

Het is nu dus afwachten allemaal...hopelijk doet mijn lichaam goed zijn werk! En dat weet ik maandag....

Groetjes,

Regien

Regien

Spannend allemaal, ben benieuwd wat er maandag uit komt.
Maar ik dacht dat je misschien zwanger kon zijn omdat je maar 1 dag ongesteld bent geweest, heb je dat nog wel getest dan?
Ik weet hopelijk uiterlijk volgende week woensdag meer. Voel af en toe van alles maar dat zit denk ik ook tussen de oren. Gewoon afwachten.

Groetjes Nina

Jeetje

ben helemaal verbaasd. Stond gisteravond met een positiefe test in mijn handen! Echt heel verbaasd, in de eerste ronde meteen raak? Ik kan het niet bevatten.
Maar er is voor mij ook een grote maar bij. De test van gister was wat vaag dus ik dacht doe ik morgenvroeg nog een met ochtendurine. Maar deze was vanochtend dus niet knalpositief ofzo. En dat maakt me meteen weer onzeker. Ik heb getest met de test van kruidvat 2 voor 5 euro. Heeft iemand daar ervaring mee. Ik had gister mijn NOD dag. Hij was ook niet super vaag maar wel de helft vager dan de controlestreep zeg maar. Oooh ik word er gek van.

peggy

peggy

03-03-2010 om 11:56

Jeetje

hoi jeetje,

misschien moet je nog even 2 of meer dagen wachten en dan nog een test doen. wie weet heb je dan meer hsg in je urine en is je test misschien wel positiever. ga anders naar de ha, misschien kan die je wel van je onzekerheid afhelpen. tuurlijk hoop ik wel dat we je mogen feliciteren.

liefs, peggy

Peggy

Bedankt voor de tip, Ik las ergens anders dat HCG elke 2 dagen verdubbeld dus had ik ook bedacht om vrijdag nog een keer te testen. Hoop dat de test dan positiever is en van het scherm afknald. Hoop dat mijn lichaam mij niet weer in de steek laat...We zullen afwachten. Vind het wel weer heel spannend. Heb wel met mezelf afgesproken om te proberen ervan te genieten.

Regien

Regien

03-03-2010 om 18:47 Topicstarter

Nijntje82

Wat ontzettend gaaf zeg, wauw!!!

Ik hoor altijd zeggen: een streep is een streep, hoe dun ook!!

Vrijdag nog eens testen enne.....laat het ons even weten!

Meelezertje

Ha meiden,
Ja stil hier, ik had jullie liever een groter groepje gegund. Allemaal heel veel sterkte met alle gedoe.
Nijntje, ik heb bij mijn dochter destijds ook met zo'n kruidvattest getest en dat klopte dus gewoon (streepje = zwanger). Maar ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal gelooft hoor...!

Knuffel voor jullie allen,
Vonda

Nou

heb er geen goed gevoel bij...ga vanavond weer testen.

Regien

Regien

05-03-2010 om 07:21 Topicstarter

Nijntje

Heb je al een nieuwe test gedaan???
Hoop zo voor je dat er 2 dikke vette strepen staan...laat je het ons weten?

Liefs,
Regien

Hey regien

Bedankt voor je berichtje. Was gister van mij een kort berichtje maar ik moest het kwijt en ik kon er geen lang verhaal van maken omdat mijn moeder er was. Maar ik heb dus gister opnieuw dezelfde kruidvattest gedaan en deze was iets veller dan de vorige keer (echt niet veel hoor). Ook heb ik een digitale clearbleu gedaan en deze zei zwanger met een indicatie van 4-5 week. Dus dat moet helemaal kloppen. Ik ben hierdoor een beetje opgelucht en moet het maar afwachten
Maar ik heb bijna geen kwaaltjes daarom twijfel ik zo, ik heb wel iets last van mijn borsten en mijn darmen zijn rommelig maar verder is er niks. Dat vind ik zo raar.
Ik houd je op de hoogte, fijn om hier mijn ei even kwijt te kunnen. Hoe is het met jou?

Regien

Regien

05-03-2010 om 16:09 Topicstarter

Nijntje82

Je bent dus gewoon echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ontzettend gaaf zeg, jeetje!!

Ik kan me voorstellen dat je wat onrustig bent omdat je geen kwaaltjes hebt maar 3 testen die aangeven dat je zwanger bent moet toch duidelijk zijn lijkt me zo!
Wauw! Geniet, geniet, geniet, geniet!
Hoe reageerde je man?

Met mij gaat het wel goed. Mijn man en ik hebben flink geklust de afgelopen dagen en nu is het gewoon simpelweg maar weer afwachten, over 2 weken weet ik meer!

Liefs,
Regien

Risama

Risama

06-03-2010 om 11:35

Inbraakje nijntje

Nijntje, we kennen elkaar van het zomer 2008 draadje en jouw hartverwarmende reakties toen ik in september ontdekte dat ik weer zwanger was ben ik niet vergeten.

En nu is het zover! Jij bent weer zwanger! GEFELICITEERD!!!!

Wat heerlijk voor je en let op mijn woorden binnen een week of twee ga je alle kwaaltjes voelen en verlang je terug naar deze week, waarin je je nog zo gewoon voelt. Het is namelijk heel gewoon dat de kwaaltjes pas met een week of 6,7 starten. Niets om je zorgen over te maken. (maar dat ja doe je natuurlijk toch en ook dat is heel gewoon )

Probeer ook gewoon ene beetje te genieten. het is jullie gelukt en meteen in de eerste maand, geweldig toch?!

Risama

Therese

Therese

06-03-2010 om 18:12

Nijntje!

Ik ben al lang niet op Ouders Online geweest en het eerste wat ik hier lees, is dit geweldige nieuws!

Echt helemaal geweldig, al zal het allemaal nog erg spannend zijn. Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu in één keer goed mag gaan en dat over acht maanden er weer een kleine spruit bij is!

Liefs Therese

Regien

Regien

06-03-2010 om 18:27 Topicstarter

Therese

Hoe gaat het met jou en die kleine spruit in je buik?
Ben zeer benieuwd!

Groetjes,
Regien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.