Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwanger van een zoontje

hallo , ik ben van 1985 ik wil graag zwanger worden van een zoontje , hebben jullie voor mij wat tips? Klopt de Chinees conceptie kalender ? Zijn er mama die jongens hebben gekregen op hun 38 ste ?


Ruilen! Dat is pas een goede tip!

Meike123 schreef op 24-01-2023 om 13:02:

Ruilen! Dat is pas een goede tip!

Best gek dat ze daar in ziekenhuizen nog geen loketten voor hebben toch?

MamaE schreef op 24-01-2023 om 13:03:

[..]

Best gek dat ze daar in ziekenhuizen nog geen loketten voor hebben toch?

Zeg breng de gekke mensen in deze wereld niet op ideeën aub. 

Vrouw85 schreef op 24-01-2023 om 11:49:

[..]

Ik ben juist het 'meisje' dat mij moeder wilde omdat ze een gezin wilde met beide geslachten. Ik denk dat een derde jongen beter in ons gezin had gepast.

De theorie is dat seks dichtbij ovulatie kans op jongen vergroot. Seks paar dagen voor ovulatie juist kans op meisje. Deze theorie pastte mijn ouders toe.

Maar ik was geen meisje voor frutsels, makeup en roze want deed mijn broers na.

Ik ben ook het meisje dat mijn moeder zich altijd gewenst had. Daarna kwam een broertje, maar toen maakte het niet meer uit wat het werd, ze had haar felbegeerde meisje. Ik kreeg alles dat zij gemist had als kind. En dat was heel veel liefde en aandacht, maar ook heel veel verwachtingen die ik niet heb waargemaakt. Heel veel jurkjes die ik niet aan wilde, posters van boybands die mij niet interesseerden, een lidmaatschap van een sportclub die niet bij me paste enz enz. De hobby's en interesses die ik wel had waren 'vreemd' en ik bijzonder ondankbaar. Hoewel ik een goede band heb met mijn moeder en steun aan haar heb blijft het gevoel bestaan dat ik haar chronisch teleurstel. 

Ach ja, geslachtsgebonden verwachtingen. 

TO krijgt straks een jongen in een frozen jurkje op ballet. 

Meike123 schreef op 24-01-2023 om 13:02:

Ruilen! Dat is pas een goede tip!

Ja goede! Maar kun je op je 38e een meisje voor een jongen ruilen? Of kan dat dan ook niet?

Adopteer een jongetje, TO!

Win-win-situatie.

Meesje schreef op 24-01-2023 om 13:12:

[..]

Ja goede! Maar kun je op je 38e een meisje voor een jongen ruilen? Of kan dat dan ook niet?

de grens ligt eigenlijk bij 36,5 maar daar is vast wel een markt voor op Telegram

Tja, jij als 'ontvangende' vrouw kan er weinig aan doen, de man moet de juiste zaadcel erin schieten, want daar wordt het geslacht bepaald. Dus mijn tip; zoek een vent die aanvoelt welke van zijn zaadcellen het y chromosoom heeft!

Cala schreef op 24-01-2023 om 14:11:

Tja, jij als 'ontvangende' vrouw kan er weinig aan doen, de man moet de juiste zaadcel erin schieten, want daar wordt het geslacht bepaald. Dus mijn tip; zoek een vent die aanvoelt welke van zijn zaadcellen het y chromosoom heeft!

Lastig. 

Volgens mij weten de meeste mannen alleen hoe ze kunnen voorkomen dat ze een dochter krijgen. 

Maar dat komt al best in de buurt van wat Sarah wil. 

yette schreef op 24-01-2023 om 14:26:

[..]

Lastig.

Volgens mij weten de meeste mannen alleen hoe ze kunnen voorkomen dat ze een dochter krijgen.

Maar dat komt al best in de buurt van wat Sarah wil.

Iedereen weet toch dat meisjes uit de linkerbal en jongens uit de rechterbal komen? Gewoon een vasectomie aan de linkerkant en een jongen is verzekerd.

Van alle zaadcellen is de helft x en de helft y. Die met een y-chromosoom zijn iets sneller en daarom is de kans op een jongetje iets groter dan op een meisje.
Wat dat betreft is het gewoon een loterij. Wel de beste die er is, want bijna iedereen is gelukkig met zijn/haar prijs. 

Suuus schreef op 24-01-2023 om 10:58:

Ja! Nouja, ik ben 35. Maar het is eindelijk gelukt na 2 meiden!

Ik heb niet gekeken naar de Chinese kalender, maar wel dingen in mijn leefstijl drastisch veranderd, misschien heb je er wat aan!

In de tijd dat ik zwanger wilde worden, deed ik het volgende:
- Ik dronk elke dag om 6.30 uur verse gemberthee
- Daarna at ik 2 beschuiten met blauwe muisjes (let wel: blauw! want zoon)
- Ik sportte 4x per week. Gewichtheffen en voetbal.
- 3x per week seks om 22.00 uur. NIET op zondag
- Ik slikte juist geen foliumzuur (bij meiden wel gedaan, lekker dom)
- Ik at minimaal 8 eieren per week.

Heel veel succes!

Heel hard moeten gniffelen hierover.


Ik hoop maar dat TO een troll is of dat het sarcasme is. Je moet er toch niet aan denken dat het serieus is en zo iemand een kind krijgt. 

MamaE schreef op 24-01-2023 om 14:32:

Van alle zaadcellen is de helft x en de helft y. Die met een y-chromosoom zijn iets sneller en daarom is de kans op een jongetje iets groter dan op een meisje.
Wat dat betreft is het gewoon een loterij. Wel de beste die er is, want bijna iedereen is gelukkig met zijn/haar prijs.

Dat laatste! 

Gewenst zwanger worden en een gezond kind op de wereld zetten, is iets om dankbaar voor te zijn. 

Of TO nou serieus is of loopt te dollen, ze zou zich moeten schamen. De arrogantie en het egoïsme achter dit topic ... ongelooflijk! Als je al zo'n rare voorkeur hebt, doe je er verstandig aan om je mond erover te houden. En blijf vooral de pil slikken als je een kind niet zonder voorwaarden weet te waarderen. 

Pfff. Je zal maar ongewenst kinderloos zijn en een zwangere tegenkomen die teleurgesteld moppert dat ze een meisje krijgt

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-01-2023 om 15:45

yette schreef op 24-01-2023 om 09:12:

[..]

(...)

Als je alleen maar een zoon wil, heb je mijns inziens slechts een halve kinderwens. Da's veel te weinig. Dat moet je niet willen doorzetten.

(...)

Wat zeg je dat mooi!

Leene

Leene

24-01-2023 om 16:02

het is te hopen dat dit een trol is ja.
Abortussen op basis van geslacht komen voor! nog nooit zo kwaad geweest op iemand die mij dat vertelde...gelukkig niet vaak maar voorkomen doet het.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.