Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

11-09-2021 om 03:31

Zwanger worden na een tese behandeling?

Zijn hier mensen die zwanger werden na een tese en ivf behandeling? Was het zwaar, heeft je relatie het overleefd? En hoe snel raakte je in verwachting? 
Zomaar wat vragen.


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

15-10-2021 om 18:22

Wees maar niet bang, ik heb dat aan de moeder van mn zoon voorgesteld maar ik wist vooraf al dat zij daar niet op in zou gaan. Wat betreft mn vriendin, dat is nooit een knipperlichtrelatie geweest maar toegegeven, we waren allebei flink van de leg toen ik 0 zaadcellen bleek te hebben na twee jaar van proberen, dit alles trok een zware wissel op ons afzonderlijk maar ook op onze relatie. Toen we uit elkaar gingen stond ik door dit alles inderdaad niet heel stevig in mijn schoenen, maar dat leek mij en de huisartspraktijk ondersteuner verder heel normaal. En met mn zusje die hier nu tijdelijk woont tot ze weet wat ze wil ben ik eigenlijk heel erg blij, we kunnen gelukkig wel lachen met/om elkaar. Mn vriendin kon niet wegblijven en na een tijdje apart zocht ze weer contact met me, ik hou van haar en ik wilde haar graag terug.  Maar het blijft ingewikkeld want ik kan haar kinderwens niet zomaar afdoen dus ik had al mijn hoop gevestigd op die TESE, maar het was dus allemaal voor niks, mn ballen doen zeer en zijn bont en blauw en het was dus allemaal voor niks want er zijn 0 rietjes met bruikbaar materiaal. Dat mn zoon biologisch van mij is geloof ik nu niet meer, ze heeft me voorgelogen dus en elk toekomstplan wat ik had moet nu gewijzigd worden.  Ik ben als de dood dat ze nu weer vertrekt ondanks dat ze zegt dat ze van mij houdt.
Ik doe echt mn best om staande te blijven maar het is geen easy queeste. Ik wou toch even wat uitleg geven voor ik op anoniem ga.

BlueHeart schreef op 15-10-2021 om 18:22:

Wees maar niet bang, ik heb dat aan de moeder van mn zoon voorgesteld maar ik wist vooraf al dat zij daar niet op in zou gaan. Wat betreft mn vriendin, dat is nooit een knipperlichtrelatie geweest maar toegegeven, we waren allebei flink van de leg toen ik 0 zaadcellen bleek te hebben na twee jaar van proberen, dit alles trok een zware wissel op ons afzonderlijk maar ook op onze relatie. Toen we uit elkaar gingen stond ik door dit alles inderdaad niet heel stevig in mijn schoenen, maar dat leek mij en de huisartspraktijk ondersteuner verder heel normaal. En met mn zusje die hier nu tijdelijk woont tot ze weet wat ze wil ben ik eigenlijk heel erg blij, we kunnen gelukkig wel lachen met/om elkaar. Mn vriendin kon niet wegblijven en na een tijdje apart zocht ze weer contact met me, ik hou van haar en ik wilde haar graag terug. Maar het blijft ingewikkeld want ik kan haar kinderwens niet zomaar afdoen dus ik had al mijn hoop gevestigd op die TESE, maar het was dus allemaal voor niks, mn ballen doen zeer en zijn bont en blauw en het was dus allemaal voor niks want er zijn 0 rietjes met bruikbaar materiaal. Dat mn zoon biologisch van mij is geloof ik nu niet meer, ze heeft me voorgelogen dus en elk toekomstplan wat ik had moet nu gewijzigd worden. Ik ben als de dood dat ze nu weer vertrekt ondanks dat ze zegt dat ze van mij houdt.
Ik doe echt mn best om staande te blijven maar het is geen easy queeste. Ik wou toch even wat uitleg geven voor ik op anoniem ga.

Dat is beslist een zware tegenvaller, ik kan me goed voorstellen dat je daardoor van de leg was en nu wederom. Veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.