Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
peggy

peggy

08-09-2011 om 13:42

1e echo

He meiden, ik ben onwijs verdrietig en ook heel erg bang. Verdrietig omdat bij 6 weken en. 4 dagen zwangerschap op de eerste echo alleen maar een vruchtzakje is te zien. Dat kan betekenen dat het nog te vroeg is om een echo te maken of en voor dit laatste ben ik heel erg bang, dat het een slechte zwangerschap is. Over 8 dagen moet ik weer terug komen voor een volgende echo! 8 dagen moet ik in spanning zitten. Het enige wat ik vandaag doe is alleen maar janken. En dat terwijl het voor mijn zoontje een leuke dag hoort te zijn want hij is vandaag 6 geworen. Het is allemaal zo dubbel. Dikke x van een zeer verdrietige peg


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

08-09-2011 om 14:10

Ach peggy

Wat een verdriet spat er van mijn scherm af! Ik gunde je zo een onbezorgde zwangerschap en niet de stress waar je nu in zit. Ik kan me voorstellen dat je die acht dagen veel te lang vindt, dat is het ook als je zekerheid wilt hebben. Ik duim voor je dat het inderdaad te maken heeft met de zwangerschapsduur, dat het nu nog te vroeg was voor dit vruchtje om groter te zijn. Zou zomaar kunnen natuurlijk, dat de innesteling wat later is geweest, waardoor ook de groei wat later plaatsheeft. Ik duim in ieder geval voor je en hoop, dat je ondanks je verdrietige gevoel en je onzekerheid, ook een beetje kunt genieten van de verjaardag van je zoon. Sterkte hoor!

Gerdina

Gerdina

08-09-2011 om 14:30

Oh, nee

Hè Peggy wat naar zoiets heel anders dan je gehoopt/gedacht had.... Ik hoop zo dat je 'gewoon' een wat late innesteling had en dat het over een week er goed uitziet. Maar ik ben ook bang voor je dat die kans niet zo groot is.
En dan ook nog op de verjaardag van je zoontje (gefeliciteerd daarmee trouwens).
Dikke knuffel voor jou {{{Peggy}}}

Asa Torell

Asa Torell

08-09-2011 om 14:32

Bah!

Ik had zo gehoopt op heel ander nieuws hier vandaag. Wat akelig, die onzekerheid. Ik ken wel een verhaal waarbij het goed afliep maar daar heb je nu weinig aan. Sterkte en ik duim dat het de volgende keer gewoon goed blijkt te zijn.

krin

krin

08-09-2011 om 15:17

Bah 2

Zo naar, die onzekerheid. En je kunt het alleen maar uitzitten. Blèr hier gerust van je af, er hebben er genoeg in hetzelfde schuitje gezeten (ik ook).

peggy

peggy

08-09-2011 om 17:36

Bloed

Ik heb net wat licht rose bloed op mijn wcpapiertje gevonden. Wat dit betekend weet ik niet precies maar wat ik wel weet is dat dit niet goed voelt. Nu kan ik helemaal niet meer ophouden met huilen. Als dit door zet ga ik morgen het ziekenhuis bellen. Ik denk dat dit een soort van miskraam gaat worden. Uitgerekend vandaag. Wat een %&$# dag!

peggy

peggy

08-09-2011 om 21:01

Bloeden gestopt

Nou meiden, het bloed was echt maar heel weinig en echt licht rose. Misschien, zo denkt ook mijn moeder, is het een tussentijds bloedinkje en is het gewoon nog te vroeg voor een echo. Wie weet is er volgende week gewoon een kloppend hartje te zien en ben ik misschien minder lang zwanger.

Hoop

licht roze, hmm, als het er niet uit ziet zoals bij een beginnende menstruatie dan is het vast ook geen menstruatie of miskraam.

Ach ik ken een vrouw die onlangs ook huilend bij het ziekenhuis stond voor de curretage, bleek er bij de echo vlak voor die curretage (schrijf ik dit wel goed ?) er een heel klein figuurtje in haar buik heel duidelijk te maken dat ze er echt wel was en het echt heel goed deed. Stel je voor, kom je voor een curretage, week lang rouwen, blijkt er niets aan de hand te zijn.

Als ik jou was geweest dan zou ik morgen alle echo bureau's in de buurt bellen om te vragen of er nog een plekje is over een paar dagen, gewoon zelf betalen, een week wachten zou ik niet kunnen.

Sterkte het klinkt hoe dan ook dat er niets ernstigs is. Ik denk bij licht roze afscheiding eerder aan een gesprongen vaatje in de vagina oid.

liora

liora

08-09-2011 om 22:50

Peggy

Hoi Peggy,

Ik blijf optimistisch en stuur je good vibes!

Liora

Peggy

We kennen elkaar niet, maar ik lees en leef met je mee. Zonder je valse hoop te willen geven, denk ik dat je de moed nog niet moet opgeven. Kan heel goed een te vroege echo zijn geweest. Ik duim voor je.
Sterkte!
Anneque (veel ervaring met bloedverlies in zwangerschappen, ging vaak ook gewoon goed. Zolang je geen krampen hebt - moed houden!).

peggy

peggy

09-09-2011 om 09:04

Bedankt

Hoi meiden van mij, jullie geven me toch nog een stukje hoop. Dat neemt helaas nog niet de angsten weg maar de hoop wordt steeds groter, dankzij jullie. Bedankt meiden! Ik hou jullie op de hoogte en stop aub niet met duimen!

Oh peggy

Wat vreselijk die onzekerheid. Ik had ook ietwat bruin of roze verlies rond week 7 en dat ging allemaal goed. Ik was naar de huisarts en die hebben bloed afgenomen om naar de steigende hcg waarden te kijken. Misschien kan dat bij jou ook?

Ik blijf voor je hopen dat alles gewoon goed gaat.

peggy

peggy

09-09-2011 om 13:18

Wachten

Het enige wat ik kan doen is afwachten tot de nieuwe echo.

Peggy

Jeetje wat akelig voor je! Ik had je zo ontzettend een mooi kloppend hartje gegund! Geef de moed niet op!
Ik denk aan je en duim voor je!

Asa Torell

Asa Torell

09-09-2011 om 20:36

Peggy

Ik denk veel aan je en duim stevig door!

Massi Nissa

Massi Nissa

09-09-2011 om 20:53

Hier ook peggy

Ik help het je van harte hopen, misschien was het gewoon nog te vroeg.
Groetjes
Massi

peggy

peggy

10-09-2011 om 15:42

Nog 6 dagen te gaan

Nog 6 dagen te gaan tot aan de tweede echo. Bedankt meiden, voor jullie steun op welke manier dan ook. Dikke x

Peggy

Moed houden hoor. Als het mis zou zijn, is er genoeg tijd om verdriet te hebben. En als het allemaal in orde is met je kindje, ben je deze week hopelijk gauw vergeten!
Lukt het een beetje om afleiding te zoeken?

Misschien....

Hoi Peggy, bij mij wilde hij (de gynaecoloog) er niet aan beginnen om een echo te doen in de 6e week, omdat er dan meestal nog niets te zien is. Ik was toen 6 weken en 4 dagen...Ik was erg onzeker, had een paar jaar ervoor een miskraam gehad en een fikse dwangstoornis. Wat ze echter wel deden was mijn bloed twee keer testen. Er zit dan 2 dagen tussen. Zijn je waarden voldoende gestegen, dan is het goed, zo vertelde zij mij...
Dus ik had de uitslag binnen 2 dagen...
Misschien is dat nog een optie?

groet Diana

peggy

peggy

11-09-2011 om 16:31

Morgen zh bellen

Meiden, morgenochtend ga ik het zh bellen. Ik heb net op de wc weer bloed gevonden. Niet donker rood. Licht van kleur en geen slijm. Maar wel wat meer als van de week. Ik ga dus echt niet tot vrijdagmiddag wachten. Ik ben ongerust, verdrietig en bang te gelijk. Mocht het niet goed zijn en de boel weggehaald gaat worden beginnen we maar weer aan ui ronde 4!
Liefs van een verdrietige peg

Rafelkap

Rafelkap

11-09-2011 om 20:03

Je hoeft niets

Je hoeft niets te laten weghalen. Als het goed gaat gaat dat allemaal vanzelf. Misschien vind je dat ook prettiger.
Ik heb indertijd gewoon afgewacht, had geen zin in ziekenhuisgedoe. Het 'vruchtje' hebben we begraven in de tuin, onder de vlinderboom. Ik kon het toen pas goed afsluiten (en helemaal toen ik een paar maanden daarna weer zwanger werd) Ik ben erg blij dat het zo is gegaan, al was het wel moeilijk om af te wachten, ik had geen idee hoe dat zou gaan, maar het viel 100 % mee.
Heel veel sterkte!!!

krin

krin

12-09-2011 om 12:03

Peggy

Ik wens je snel zekerheid, hoe dan ook.

Hè jakkes meid

Hoop dat je gauw meer weet. Sterkte.

Nog gebeld?

Hoi Peggy, heb je vanochtend nog gebeld? Ben je inmiddels al geweest voor een echo of bloedtest? Ik denk aan je en duim nog steeds!

Valkyre

Valkyre

12-09-2011 om 18:54

Och peggy

Wat een rotsituatie! Weet je intussen al wat meer? Ik denk aan je. knuffel.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Zucht

Wat erg voor je deze onzekerheid. Ook ik denk aan je..

x lisa

peggy

peggy

12-09-2011 om 21:37

Gebeld

Meiden, ik heb het zh gebeld en heb het probleem voorgelegd. Het bloeden was niet zo super veel. Licht rose. Kon het begin zijn van een miskraam maar als ik geen bloed heb zoals bij een menstruatie en zware krampen wat ik beiden niet heb dan moest ik gewoon tot vrijdagmiddag afwachten tot de echo. Het bloeden is gisteravond gestopt en verder niks meer gezien. Vrijdag gaat mijn man mee en dan zien we wel weer verder

May

May

12-09-2011 om 22:10

Keihard duimen

Lieve Peggy, net als veel anderen hier ga ik keihard voor je duimen. En echt, het wordt vrijdag ook al denk je nu dat het noooooit vrijdag wordt!

Heel veel sterkte!

May

Pfff peggy

Ook hier wordt met je meegeleefd meid.... wat een onzekerheid voor je... liefs Geerke

Sascha2

Sascha2

13-09-2011 om 09:56

Peggy

Hou je het een beetje? Wat naar, die spanning. Ik blijf ook duimen voor je!

Petr@

Petr@

13-09-2011 om 12:37

De duimen blijven draaien!

dikke knuffel,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.