Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

39,3 zwanger en ongewenste logee, help!


Topic schrijfster, waar blijf je nu met een reactie ?

Hemke schreef op 10-01-2024 om 10:31:

Topic schrijfster, waar blijf je nu met een reactie ?

Ze stond op knappen wellicht is de bevalling begonnen en heeft ze wat anders aan haar hoofd dan hond en forum.😜

Het feit dat schoonmoeder dit gewoon vraagt [ eist ] zegt mij wel wat over schoonmoeder......ik begrijp heel goed dat jouw band met haar niet zo best is.

Ik ben gek op honden ( heb er zelf een) maar zou ik jouw situatie alle begrip hebben voor als je dit niet wilt. Het is aan schoonmoeder om hier iets voor te bedenken. Desnoods een pension of een huisje huren. 

rionyriony schreef op 10-01-2024 om 07:25:

Nee, dat vind ik van niet. De eerste optie is m.i. namelijk een pension. Als schoonmoeder geen geld heeft schenken jullie dat bedrag daarvoor eenmalig en mocht dat ook niet lukken dan denk ik aan een lening of misschien wonen er vrijwilligers in de buurt.

Persoonlijk voel ik niet de heftige weerstand die bij iedereen hier omhoog lijkt te borrelen maar iedereen heeft het recht om te bepalen wat hij voor een ander kan en wil doen. Al was het een volkomen schone hond dan nog ben jij de enige die kan bepalen wat je gaat doen. Je bent niemand rekenschap verplicht.

Haha ja, ik voel me serieus plaatsvervangend boos bij dit topic

en Linn wat hebben jullie gedaan?

Kataravrouw schreef op 10-01-2024 om 11:00:

Het feit dat schoonmoeder dit gewoon vraagt [ eist ] zegt mij wel wat over schoonmoeder......ik begrijp heel goed dat jouw band met haar niet zo best is.

Dit geldt ook voor die man. Die had voor haar op moeten komen en zijn moeder weg moeten sturen met dat belachelijke voorstel.

Pippeltje schreef op 10-01-2024 om 13:51:

[..]

Dit geldt ook voor die man. Die had voor haar op moeten komen en zijn moeder weg moeten sturen met dat belachelijke voorstel.

Dat had ie zeker gemoeten!

Ik ben inmiddels wel benieuwd of het kind al geboren is.

Prachtwacht schreef op 10-01-2024 om 07:43:

Het is unaniem: Nee.

Dan lees je vrij selectief. 

Ze is vrij om te doen wat ze wil.

Max88 schreef op 10-01-2024 om 14:34:

[..]

Dan lees je vrij selectief.

Ze is vrij om te doen wat ze wil.

En ze wil het niet dus het antwoord is nee. 

Maar goed, waarschijnlijk is TO al aan het bevallen.

Bakblik schreef op 10-01-2024 om 10:34:

[..]

Ze stond op knappen wellicht is de bevalling begonnen en heeft ze wat anders aan haar hoofd dan hond en forum.😜

Linn wacht maar effe met bevallen 

Eerst antwoord 🙃🙃🙃

Roos55 schreef op 10-01-2024 om 16:03:

[..]

Linn wacht maar effe met bevallen

Eerst antwoord 🙃🙃🙃

🤣

Alsof je bevallen tegen kan houden. 

nee dus

Roos55 schreef op 10-01-2024 om 16:03:

[..]

Linn wacht maar effe met bevallen

Eerst antwoord 🙃🙃🙃

Lol

zoals je merkt, werkt dit voorstel bij alle reageerders al grote ergernis op, dus hoe moet jij je wel niet voelen.

Nog belangrijker; ze gaat nu het mooiste moment van jullie leven ,'overschaduwen' en daar zou ik voor proberen te waken...zeg ik nu met voldoende levenservaring...vroeger vond ik dat ook moeilijk om voor mezelf op te komen.
Ook kan dit een wig drijven tussen jou en je man, omdat hij niet voor jou en baby opkomt...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.