Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Therese

Therese

11-11-2009 om 18:58

Aftellen tot 26 december

Ik vind het niet echt gepast om te updaten in het nod-draadje, maar in een 'gezellig contact-draadje' voel ik me ook nog niet thuis. Iedereen duimt zo ontzettend hard voor ons dat ik toch graag wil vertellen hoe het gaat. Vandaar dit draadje en 26 december hopen we de magische 12-wekengrens te bereiken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Joehoe!

Meid dat betekent een kans van 98-99% dat het goed gaat! Geweldig toch? En heb je wel teruggezwaaid?
Wat Asa zegt klopt wel. Er is vaak sprake van een missed abortion uit een veeeeel vroeger stadium.
He fijn meis, genieten is dit he?
x

Cc'tje

Cc'tje

04-12-2009 om 13:54

Lieve therese

Ook al heb ik enige tijd al niet meer hier op het forum geschreven, ik heb jou en Linnie wel in de gaten gehouden.
Meid, in een woord: FANTASTISCH !! Het is je zo gegund. Na alle ellende ben je nu al in de 9de week beland, en alles ziet er goed uit !!
Ik verwacht ook niet dat je te optimistisch bent, maar wil je toch nog even zeggen, geniet "gewoon" van elke seconde, minuut, uur, dag...er zullen waarschijnlijk nog genoeg twijfel momenten komen, en zoals je al gemerkt hebt, kunnen echografieën ook wel eens frustrerend zijn wat betreft de lengte van jullie hummeltje. Probeer dat soort dingen naast je neer te leggen en positief te blijven denken !! Over een paar maanden kom ik bij je terug om je te feliciteren met de geboorte van jullie kleintje !!

Dikke kus en knuffel, Chris. (ondertussen 3 zonen, 8 mk's)

Merel78

Merel78

04-12-2009 om 16:15

Therese!

Wow wat ben ik blij met jou!!! Heerlijk, geniet, geniet, geniet! En ja, natuurlijk kun je altijd nog een miskraam, een bloeding, een vroeggeboorte krijgen. Of een doodgeboren kindje of een kindje wat met 2 jaar overlijdt, pfft als je zo gaat denken, er kan nog zoveel misgaan. Maar voor nu gaat het gewoon supergoed bij jou, en dat is geweldig!!!! Elke nieuwe goede echo is je meer dan gegund, en ik weet zeker dat half OOL je hier in een draadje gaat volgen (uhmmmmmm het nu al doet haha).
Wanneer is je volgende echo?

Heel veel liefs, Merel

Therese

Therese

04-12-2009 om 17:10

Lief!

Wat super dat iedereen zo meejuicht! Julie zijn ontzettend lief!

Inderdaad Linnie en Asa de late miskramen zijn vaak vroege missed abortions. Dat gaf de gyn ook al aan. Ik heb zelf ook de ervaring dat ik met 11 weken uiteindelijk gecurreteerd werd, terwijl het met 6-7 weken al gebeurd was. Zonder echo had ik toen ook wel de 12 weken zonder bloedverlies kunnen halen. Zegt dus niks...

9 december hebben we weer een echo. Dat is al best snel en begin er gelukkig steeds minder tegen op te zien. De dagen dat ik kan genieten van een goede echo, voordat het wordt overschaduwd door angst, nemen langzaam toe.

Zelfs de wc-bezoekjes worden minder eng. Je wist immers nooit wat je in je onderbroek aan zou treffen en ik durf zelfs weer wc-papier met roze bloemetjes te gebruiken . Roze bloemetjes leken een paar weken geleden nog teveel op bloeddruppels. Idem dito onderbroeken met roosjes (spanning kan je rare dingen laten zien). Ik begin dus langzaam te ontspannen en het wat meer los te laten.

Goed weekend allemaal!

Liefs

Even heel hard gelachen...

...om je wc-papier en onderbroeken met roze bloemetjes. Zoooo herkenbaar .

En CC'tje: long time no see. Lijkt wel een reuniedraadje dit draadje van Therese

Elke

Elke

04-12-2009 om 18:35

Therese!

Wat een super goed nieuws
Ik ga echt denken dat dit em is, jullie wondertje!!!
Datr je maar net z'n lief en mooi kindje als ik mag krijgen

Ben zó blij voor jou en je hubbie!

Liefs Elke

Bellefleur

Bellefleur

04-12-2009 om 19:31

Toevallig,

Ik heb hetzelfde gehad als jij. Ik had een onderbroek aan met rode bloemetjes. Op het werk kwam ik helemaal overstuur van het toilet af, omdat ik dacht dat het weer mis was. Ik heb nooit die onderbroek meer aangehad! 98% zekerheid, dat is niet mis! Dat voelt bijna aan als zeker!

...

Fantastisch!!!

Therese

Therese

06-12-2009 om 10:08

Sinterklaas

Weet je wat ik gisteren van de goed heilig man heb gekregen?

9 weken zwangerschap !!!!

Liefs Therese (vandaag 9 weken + 1 dag)

m@ss

m@ss

06-12-2009 om 10:10

Dank u sinterklaasje

Geweldig hoor!!!

wanneer weer nieuwe echo?

liefs mass

Joepie

iuk lees al heel lang me ein je draadjes... en reageer eigenlijk nooit en bid in stilte
maar nu het er zo goed uit ziet kan ik het niet laten om ook even HOERA te roepen....

wat fijn dat alles nu goed lijkt te gaan!

Tink

Tink

06-12-2009 om 15:38

Wat een mooi kadootje

Dat was vast alles wat je wenste
Liefs Tink

Therese

prachtig Sinterklaascadeau! Ik gun jouw trouwens de komende jaren enorm veel Sinterklaaspret. Met cadeautjes kopen voor je kindje en over een paar jaar samen naar de intocht kijken en een glunderend gespannen snoetje zien.

Knuffel van Purk

liora

liora

06-12-2009 om 20:53

Ja therese

Ik sluit me aan bij Purk, en ook het genot van een schoentje met een wortel erin... zo ontroerend.

Therese, ik kijk hier ook elke dag en het emotioneert me dat het geluk jullie nu eindelijk gegund lijkt.

Liora

Yes!

Dat ziet er erg goed uit! Alweer ruim 9 weken zwanger! Wat een enorm goed en mooi gevoel moet dat geven.
Hou dat gevoel vast, het helpt je straks door de gebroken nachten

Liefs en dikke knuf van mij.

Aïda

Aïda

09-12-2009 om 13:51

Echo vandaag

Als ik het goed heb, heb je vandaag de laatste echo in de kliniek??

Ik hoop dat je weer een prachtig mooi buitelend mensje heb mogen aanschouwen!!

En dan nu naar de regulieren gyn. Ik hoop dat je daar de komende tijd ook nog vaak een echo mag krijgen zodat je steeds even bevestiging krijg!
26 december komt steeds dichterbij..

Ik blijf weer voor je duimen!!!

Liefs Aïda (voorheen mee1977)

elsje78

elsje78

09-12-2009 om 14:34

Echo?

Hoi Therese, hoe was de echo?

Ik ben toch zo blij voor je dat je al 9 weken geweest bent! Ik denk vaak aan je, en kijk steeds even hier hoe het met je is! Heb je het al aan mensen verteld, of nog niet?

Liefs Elske

Therese

Hoe was je echo vandaag? Ik denk aan je.

Elke

Elke

09-12-2009 om 22:23

Heej meissie

Lieve Therese,

Je houdt ons heel erg in spanning!!
Ik hoop dat je echo weer goed is geweest en jullie kleintje met beide handen naar jullie heeft gezwaait!

Liefs Elke

Therese

Therese

10-12-2009 om 09:29

Jaaah!

De echo was prachtig! Het trappelde al flink en het leek zelfs of het zijn duimpje in de mond had *smelt*. Het ziet er echt al uit als een minikindje en je ziet zelfs al de contouren van het neusje. Ik vind het zo wonder! Drie weken geleden was het nog een wit boontje.

Ze hebben voor het eerst goed het termijn kunnen meten en ben één dagje minder ver. Op zich niet raar, want mijn cyclus schommelt tussen de 27-29 dagen en ik ben uitgegaan van 28 in mijn berekening.

Elke dag knijp ik mezelf even flink om zeker te weten dat het geen droom is haha

Volgende week donderdag (17e) hebben we een afspraak bij de normale gynaecoloog in het ziekenhuis.

Liefs Therese 9 weken en 4 dagen zwanger!

Fijn!

Wat fijn dat het weer in orde was! Het begint er steeds meer op te lijken

*Blij voor Therese*

Groetjes Piedjee

liora

liora

10-12-2009 om 09:39

Prachtig

Hoi Therese,

Wat prachtig zeg! Ook mooi om het vertrouwen in elk mailtje (na elke echo) te zien groeien (te lezen groeien, je weet wat ik bedoel).

Het is jullie enorm gegund!

Liora

Elke

Elke

10-12-2009 om 12:16

Yes!

Yes, yes, yes!!!
Ik ben zóooo blij voor je!! Dat je maar leker dik mag gaan worden

Liefs Elke

elsje78

elsje78

10-12-2009 om 13:30

Hoera!

Wat geweldig!!
Ik heb gisteren wel 10 keer gekeken of er al iets van je stond, zo benieuwd! Maar wat een goed nieuws zeg!

Big smile!

liefs Elske

m@ss

m@ss

10-12-2009 om 13:42

Jaaaaaaaaaaaaaa

joepie!!!

Ohw , wat gaaf dat het zo goed gaat

liefs mass

krin

krin

10-12-2009 om 13:45

De wekelijkse wave

zet weer in! En ik doe lekker mee. We brullen gewoon met z'n allen dat kind naar de eindstreep, toch? Go frummel, go frummel...

Wave mee

Oooooooooooh ik heb ook wel tig x gekeken gister. Gelukkig was het goed!!!! Wat superdesuper.
Mijn dag kan niet meer stuk!!
Nog 16 dagen dan is het 26 december! En wat is de uitgerekende datum?

Mayte*

Mayte*

10-12-2009 om 14:38

Gogogo therese!

Wat goed, wat heerlijk, wat mooi!
Zo'n echo rond de tien weken vond ik zelf ook zo ontroerend. Echt al helemaal een kindje. Zo bijzonder.

Ik geniet op afstand met je mee!

Liefs, Mayte

Ah...joepie de poepie!

wawt blijft het toch heerlijk om te lezen dat het nu goed gaat. En wat fijn dat je lekker tellkens weer een hoger cijfer mag kiezen op je toetsenbord om het aantal weken aan te geven. Over vier dagen is dat getal lekker twee cijfers!!

groetjes van Purk

Ruggewervels

die vond ik zo mooi op de echo!
duimduimduim

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.