Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Meisjesnaam met 4 lettergrepen

De eerste naam voor ons kindje was zo bedacht. De tweede naam komen we echter niet uit. Gezien de naam van ons oudste kindje willen we graag een klassieke naam met 4 lettergrepen. Denk: Josephine, Catharina, Amalia. Echter: dit zijn ze net niet. Wie heeft een goed idee? 


En samengesteld als in Julia-Sophie of iets dergelijks?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

17-07-2021 om 11:09

Leonora, Isabella. 

Emilia

Juliette, viviënne, Isadora

En lizelotte 

Het is te googlen, ik heb een pagina gevonden met heleboel resultaten, ik zal er een paar hier schrijven, maar check de link. Het zijn wel engelse namen,maar wellicht zitten er wel bruikbare tussen.
Olivia
Gabriella
Valentina
Elizabeth
Victoria
Juliana
Veronica
Esmeralda
Virginia
Annabella
Rosabella
En hierbij de link: https://www.babycenter.com/babyNamerSearch.htm?startIndex=40&gender=FEMALE&batchSize=40&numberOfSyllables=4

Bb19bb21

Bb19bb21

17-07-2021 om 11:19 Topicstarter

Handig die link! En veel goede suggesties. Een dubbele naam zoeken we overigens niet voor degene die dat voorstelde, we zoeken echt een klassieke wat langere naam

Florianne, Annemieke

Mijn dochters hebben allebei een naam met vier lettergrepen. Omwille van de herkenbaarheid kan ik ze natuurlijk niet neerzetten, maar denk aan samenstellingen eindigend op -tine, -anne, -enne, -ieke, en dan dus twee lettergrepen ervoor.

Cathelijne
Aurelia
Hannelore
Eloise 
Eliane

Annemarie

Frederieke

Eloïse
Liselotte
Leonore

Ik vind zelf deze website erg handig om namen te zoeken: 

Zeevannamen . nl (mag nog geen linkjes plakken). 

Je kunt daar de lengte in aantal lettergrepen of letters instellen, eventueel de beginletter/eindletter en het karakter van de naam (klassiek, tijdloos, etc.). 


Emmelieke
Albertine
Frederique
Magdalena
Marianna
Eleonoor

Esperance
Eloise
Annemarijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.