Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Moeders voor moeders

Hoi,

Zijn er nog anderen die nu ook meedoen aan moeders voor moeders? Bij mijn eerste zwangerschap was ik er niet zo mee bezig maar nu wilde ik het graag doen.
Ik ben pas een halve week bezig, het gaat tot nu toe prima, al vond ik net wel dat het doucheraampje wel open moet blijven staan anders ga je het nogal ruiken... (ik heb wel alles goed dichtgedraaid!)

Groetjes,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vonda

Goed van je! Ik heb het ook gedaan, maar weet niet of ik het weer zou doen. Vond het best een gedoe en het werd bij ons ook niet opgehaald. Weet ook niet of ik het weer zou doen (maar waar heb ik het over, ben niet eens zwanger of er mee bezig (in de praktijk) haha)
Ga zo door en geniet van je zwangerschap.

Vonda

Vonda

25-10-2009 om 20:30 Topicstarter

Ha nijntje!

Leuk je hier te treffen! Ik had trouwens vanmorgen zo een fles vol en dat vond ik wel jammer. Dat klinkt ene beetje gek maar het was wel zo: om half 5 werd ik wakker (normaal half 6 maar nu dus 1 uur vroeger), geplast, weer geslapen en om 9 was de fles vol.... jeetje.
En je hebt dus maar 1 fles beschikbaar per dag he. Dus ik heb die instructrice gebeld vanmorgen en heb er nog een kratje met 4 flessen bijgekregen.
Wat goed dat jij het ook hebt gedaan. Het is wel wat gedoe maar ik vind het tot nu toe goed te doen.
Gek genoeg vind ik het ook fijn om af en toe gewoon te kunnen plassen, op mijn werk bv. Raar he.
Bij mij kon het worden opgehaald maar ik breng het liever weg, heb nogal opmerkzame buren. Gelukkig in hetzelfde dorp, kan ik op weg naar mijn werk langsrijden.

Groetjes,
Vonda

Asa Torell

Asa Torell

26-10-2009 om 14:41

Heb het ook gedaan

Dat was geloof ik niet precies wat je vroeg, want het is al 3 jaar geleden. Ik vond het enorm fijn om iets te kunnen doen voor anderen bij wie het niet vanzelf gaat, daardoor deed ik elke plas met plezier (ben verder helemaal niet zo altruistisch maar dit vond ik goed te doen, net als bloed geven trouwens, maar dat even ot). Maar ja, het stinkt inderdaad wel!

Vonda

Vonda

26-10-2009 om 22:23 Topicstarter

Asa

Ik vind het sowieso leuk dat je met mij je ervaring wilt delen hoor!
Ik denk dat ik het nu ook doe omdat ik nu zelf merkte dat ik het heel moeilijk vond dat het zo lang duurde om zwanger te worden (zonder de medische molen, dat wilde mijn vriend niet). Nu het toch gelukt lijkt te zijn (ik blijf voorzichtig!) wil ik, veel meer dan bij de eerste, iets daarvan delen.

Groetjes,
Vonda

m@ss

m@ss

28-10-2009 om 22:33

bij de 1e niet gedaan en bij de 2e wel. Ook omdat ik zelf DE medicijnen heb gebruikt moest ik het terug doen.
Zetten gewoon de flessen in de schuur, en was ook wel eens blij dat ik op het werk gewoon mocht plassen

Vonda

Vonda

28-10-2009 om 23:01 Topicstarter

Wat ik ook zo typisch vind

Is dat ik vooral 's ochtends het meeste plas van de hele dag. Om 5 uur heel veel, dan als ik opsta om half 7 nog eens veel, en dan de rest van de dag allemaal kleine plasjes.... Heel gek....!
Ja, Mass, zo voelt het bij mij ook een beetje, ik heb niet het medicijn gebruikt maar ik heb nu veel meer het gevoel gehad van het gaat niet vanzelf...

Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.