Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Chantal

Chantal

06-10-2008 om 16:40

Net zwanger na miskraam, maar kan nog niet blij zijn.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chantal

Chantal

01-11-2008 om 08:23

H@rtje....

....wanneer heb je je volgende echo? Dan kan ik voor je duimen

Chantal

H@rtje

H@rtje

03-11-2008 om 16:45

Chantal

Ik heb 11 nov. weer een echo, jij de 7de las ik! Spannend hé.
Ik ontbijt tegenwoordig met Weetabix, is een volkorenproduct. Je vindt het bij de cornflakes/brinta.

Hoe gaat het?

Hoi hoi, hoe gaat het met iedereen?
Ik ben de laatste paar dagen erg moe en kan me er niet aan toegeven. Heb hier nog 2 kinderen rondlopen, dus dat gaat ook allemaal door. Ik ben ook af en toe misselijk, kan dan geen luchtjes verdragen.
Spannend Chantal, vrijdag weer een echo. Laat je wat weten?
H@rtje, met jou ook alles goed?

H@rtje

H@rtje

05-11-2008 om 10:03

Zwangerschaps kwaaltjes...

Hoi allemaal,
sinds gisteren voel ik me stront-misselijk!!!!!!!!!!! Ik kan niet aan eten denken of ik voel de misselijkheid al weer opkomen. Ik ga 's avonds (als ik niet moet werken) rond half negen al naar bed en ben er 's morgens niet uit te branden! Gelukkig slaapt m'n dochter tot 8 uur en daarna kruipt ze lekker bij mij in bed tot een uur of 10. Heerlijk even bijkomen. Gisteren met haar ontbijt op bed gegeten, je zag haar genieten dus voelde ik me ook niet zo schuldig

Kwaaltjes!

Hoi H@rtje, joepieeeeeeee misselijk!!
Lekker rustig aan doen!

H@rtje

H@rtje

07-11-2008 om 00:15

Chantal

Ik wil je even succes wensen met de echo, ik hoor het snel van je!

Chantal

succes meid, ik denk aan je!

Chantal

Chantal

07-11-2008 om 10:00

Alles goed!

Ben zóóó'blij! Ik ben nu 9 weken, en hij bewoog al!
Ik hoop dat jullie binnenkort ook een goede echo hebben!
Vanaf nu val ik weer onder de VK ipv de gyn.

Thein en Lola, wanneer hebben jullie een echo? H@rtje, jij komende dinsdag he? Ik ga voor jullie duimen ;-0

Groetjes,
Chantal

Super!

ben helemaal blij voor je meis! Dat het nu nog verkeerd zal gaan is heeeeeel klein, dus probeer nu lekker te genieten (ook al weet ik uit ervaring dat dit altijd moeilijk zal blijven na een miskraam)
Hier ben ik al ruim 6 maand zwanger! Dus na een miskraam kan het echt goed gaan hoor! Hier al de 20 weken echo gehad en alles is prima. Heel fijn voor je dat het allemaal er zo goed uit zag!!!
Ben echt heel blij voor je!
laat je zo af en toe weten hoe het met je is?
Groetjes

Chantal

Hai Chantal! Wat fijn dat de echo goed was! En nu proberen te genieten!! Ben onwijs blij voor je!
Ik heb net als H@rtje dinsdag weer een echo.
H@rtje, hoe laat moet jij?

Liefs!

H@rtje

H@rtje

10-11-2008 om 11:46

Hoi meiden

Chantal, wat fijn dat alles goed is!! En dat het al bewoog zeg! Ongelooflijk!!
Lola, jij ook morgen een echo, ik moet pas om 17 uur. Dus kan er morgen nog een volle dag er tegen aan zitten hikken. Nee hoor, ik heb er wel een goed gevoel bij, maar spannend blijft het zeker.
Ik laat het jullie weten.

Helaas..

Hoi meiden.
Helaas ben ik vandaag gaan bloeden. Ik kan straks naar de vk, maar het is over.
Geniet van jullie zwangerschappen, ik wens jullie het allerbeste!

Liefs.

H@rtje

H@rtje

10-11-2008 om 15:28

Lola

Néééé, meid, wat erg!!! Miskraam? Ooh, ik weet niet wat ik moet zeggen! Hoe kan dat nou toch?? Laat ajb nog van je weten hoe het met je gaat, wat de vk zei.
Heel veel sterkte meid!
Dikke knuffel van mij.

....

Hai, ben terug van de vk en geloof het of niet. Een kloppend hartje en alles zag er goed uit. Ik geloofde het eerst niet. Maar ze zag gelijk het hartje kloppen. Ik bloed wel veel. Morgen moet het bloeden over zijn, het mag nog wel een beetje bruin navloeien. Morgen weer terug naar de vk, want ik had die afspraak toch staan.
Ergens een enorme opluchting, aan de andere kant...wat een onzekerheid!

Chantal

Chantal

10-11-2008 om 16:38

Jantje huilt, jantje lacht lola

Jezus Lola, zit ik hier met tranen in mijn ogen je vorige berichtje te lezen, blijkt toch alles goed te zijn! Ik ben superblij voor je
Die onzekerheid blijft klote (sorry voor mijn taalgebruik, maar dat woord dekt perfekt de lading).
Ik ga morgen keihard voor jullie duimen. Hoe laat moet jij Lola?

Wanneer zijn jullie 12 weken? Ik 28 november...

Groetjes,
Chantal

Wat doet dat goed!

Dank je wel Chantal!!
Ik merk dat ik steeds hier kom kijken, ook al ken ik jullie niet, je voelt toch die betrokkenheid! En dat doet enorm goed.

Ik moet morgen om 13.20. Het vloeien is gestopt volgens mij, maar ik heb wel pijn in m'n onderbuik en onderrug. Steeds kijk ik naar de echo en hoop zo dat het goed blijft gaan.
Ik ben nu 8 weken en 4 dagen.

H@rtje, laat je morgen weten hoe mooi je echo was?

Liefs!

Inbraakje lola

lola, een meeleven van een stille meelezer. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook gebloed, rood bloed, maar dan met 10,5 week. Ook ik dacht dat het over was en het bleek, net als bij jou, nog goed te zijn. Dus ik snap je onzekerheid en je blijheid, tis heel dubbel! Ik ben heel blij voor je, en ik duim echt met je mee dat het goed zal blijven gaan!! Doe rustig aan.

Liefs, Loekie

Loekie

Loekie, wat een onwijs lief berichtje, dank je wel! De tranen komen nu weer! Pfff, wat ben je dan overgeleverd aan je lichaam he.
Chantal, hoe gaat het met je?
H@rtje, even in de zenuwen zitten en dan een mooie echo!
Hopelijk tot later!!

Lola

tjee schrikken zeg! (lees toch stiekem mee). Maar net zoals Loekie zegt, het hoeft niet meteen te betekenen dat het verkeerd is. Ik heb ook met mijn 1e kindje 3 verschrikkelijke bloedingen gehad (zelfs na mn 13e week) en hij is nu alweer 2 jaar geweest! Blijf voor jullie allen duimen!

Lola

graag gedaan hoor, ik weet hoe onzeker je je voelt. Ik heb daarna niet meer gebloed zoals thein, maar ik geloofde het ook pas toen ik het hartje had gehoord en ene paar goede echo's had gehad. Eigenlijk bleef de onzekerheid en spanning tot de 20 weken echo, maar denk ook dat dit kwam door het hele circus er om heen (we waren op dat moment in China op vakantie, dus 't was nogal wat). Voor jou hoop ik echt dat het goed blijft gaan en dat je over 7 maanden een prachtig wondertje in je armen hebt. Laat nog even weten hoe het bij de verloskundige was. Krijg je nog weer een echo?

Liefs en sterkte met het doorkomen van de dagen.

Loekie

Chantal

Chantal

11-11-2008 om 17:02

Pffff...

... ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie echo!
Laten jullie snel weten hoe het was?

Liefs,
Chantal

Echo

Hoi hoi! Wat een lieve reacties weer!

De vk kon uitwendig eerst niks vinden, dat was schrikken, potverdorie! Inwendig was hij weer aan het zoeken, het duurde maar en het duurde maar. Eindelijk vond hij de baarmoeder en daar zat hij/zij, kloppend en wel. Gelukkig maar!! Over 4 weken terug komen.

H@rtje, hoe was het bij de vk? Was alles goed?

Chantal, H@rtje, laten jullie de combinatietesten doen?

Chantal

Chantal

11-11-2008 om 22:49

Combitest

Hoi,

Blijdat alles goed is! k hoop dat H@rtje ook goed nieuws heeft. Ik laat idd een combitest doen (volgende stresfactor . Dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook gedaan, het geeft toch een klein beetje meer zekerheid. Baal wel van het feit dat ik niet vooraf bloed kan laten prikken, dus ik moet wachten tot bij de 12-weken echo. De uitslag van het bloedonderzoek laat dan nog 10 werkdagen op zich wachten. Zucht... Maar ik heb me voorgenomen dat als de 12-weken echo goed is, en de nekplooi ook geen afwijkingen laat zien, dat ik dan mijn zwangerschap wereldkundig maak.

Ik hoop zo dat H@rtje goed nieuws heeft....

Groetjes,
Chantal

H@rtje

H@rtje, hoe is het gisteren gegaan bij de vk? Laat je gauw iets weten??

Chantal, ik ga de testen voor het eerst laten doen, vanwege m'n leeftijd. Ik ga zo een afspraak maken.

Mooi!

Fijn zo Lola, super!!

Loek

H@rtje

H@rtje

12-11-2008 om 11:53

Uitslag echo...

Hoi allemaal,
nou m'n echo was helemaal goed hoor! We zagen het hoofdje, de armpjes , het lijfje en de beentjes duidelijk zitten. En het hartje klopt hoor!!! We zagen ook heel duidelijk de verbinding met het dooierzakje. Wat een gaaf gezicht was dat! Ik ben 23 juni uitgerekend. Dus nu 8 weken en 1 dag zwanger. Over 3 weken krijg ik weer een echo.
Lola, wat heb je me laten schrikken zeg! Is het bloeden wel gestopt?
Ik laat trouwens geen combitest doen.
Groetjes van mij, vanaf een roze wolk.

Heerlijk!

Oh H@rtje, wat een geweldig nieuws! Wat fijn dat alles goed was! We schelen dus een paar dagen, leuk!!
Het bloeden is gestopt, godzijdank! Ik doe wel rustig aan.
Lekker genieten meid!!

Harrtje

super meis! Gefeliciteerd!!

Chantal

Chantal

12-11-2008 om 16:34

Yes!!! super h@rtje!

't Is dat het niet mag, maar anders had ik nou een fles wijn op ons opengetrokken

Ik heb de eerste dagen na de echo ook op een roze wolk gezeten. Maar ik zou ik niet zijn als ik me niet alweer zorgen maakte; omdat ik nog niet misselijk ben, omdat ik me nog niet zwanger voel, omdat....,omdat.... Zucht, ik moet mezelf niet zo kwellen ;-( De VK zei dat niet misselijk zijn helemaal geen slecht voorteken is. En over voortekens gesproken: precies op het moment dat ik op de fiets zat te piekeren over mijn zwangerschap, landde er een ooievaar in de wei! Nou, een beter voorteken kun je toch niet bedenken.

Groetjes,
Chantal

H@rtje

H@rtje

12-11-2008 om 16:49

Voorstel

zullen we een overzichtje maken van iedereen, hoe ver we zijn en wanneer we voor controle moeten!?
Ik begin wel, dan kunnen julie aanvullen met knippen en plakken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.