Weet jij wat je baby nodig heeft? Minder stress met dé ouderschapscursus
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
dc

dc

02-04-2011 om 19:54

Over tijd

Ik ben nu, ondanks 2 maanden oefenweeën overtijd...

Nog andere geluksvogels die lang zwanger mochten zijn?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

15-04-2011 om 22:25

Nou moe

Jeetje dc, wat een lange adem moet je hebben! Hoe voel je je? 4cm is wel prettig, maar ik kan me ook voorstellen dat je dit scenario niet voor ogen had vanmorgen. Morgen dan maar? Duimerdeduimduimduim

Pffff dc

Ik lees en leef intussen ook mee. Hoop dat het doorzet vannacht, of liever: morgenochtend na nog een nachtje rust. Succes!

liora

liora

15-04-2011 om 22:33

Wow wat spannend allemaal. Ik zou lekker tv gaan kijken en genieten van een lekkere nacht, misschien wel de laatste lange macht de komende tijd!!

Heel veel sterkte!

Vic

Vic

15-04-2011 om 23:25

Ach, dat is toch ook wel flauw, dat ze je weer naar huis hebben gestuurd. Ik hoop dat je bevalling snel begint en dat je dit weekend in ieder geval je kind in je armen hebt.

Biene M.

Biene M.

16-04-2011 om 06:44

Des te beter

Met die gel kan het als het tegenzit nog wel 2 dagen duren voordat je 2 cm ontsluiting hebt. En in het ziekenhuis doe je geen oog dicht. Nu kunnen ze (straks!) gewoon de vliezen breken en heb je nog maar 6 cm te gaan. Succes!

dc

dc

16-04-2011 om 08:20

Bedankt weer!

We gaan zo weer terug naar het ziekenhuis.

Ik heb alsnog beroerd geslapen, want ik ben echt heel erg zenuwachtig.... Maar het was toch wel lekker om in m'n eigen bed te liggen. Ik hoop dat alles snel zal gaan. Tot schrijfs allemaal!

Succes meid!

Zet hem op!

Sascha2

Sascha2

16-04-2011 om 09:08

Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Biene, dit is een betere start dan met gel ingeleid te worden. Maar toch, die spanning he! Heel veel succes vandaag, 16-4 is ook een prachtdatum

Asa Torell

Asa Torell

16-04-2011 om 20:09

Pff dc

die 4 cm had je vast al weken! Daar hadden ze vast allang wat mee kunnen doen. Nou ja, hopelijk is het inmiddels gewoon al zo ver dat je kindje er is! Ik ben benieuwd!

Biene M.

Biene M.

17-04-2011 om 09:42

...

... in afwachting van nieuws!

Kom ook even kijken

of dc al bevallen is.....hoop dat het goed gaat!

Ja, nu

Wordt het toch wel spannend hoor!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kaatje1972

kaatje1972

17-04-2011 om 21:03

Pff

Wat spannend!!

Vic

Vic

17-04-2011 om 22:23

Je bent vast al bevallen. Ik hoop dat alles goed is gegaan en je lekker weer thuis bent.

Valkyre

Valkyre

18-04-2011 om 08:29

Ook ik hoop op een (toch nog) vlotte bevalling voor jou! Ik ben zo benieuwd hoe 't gegaan is!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-04-2011 om 10:52

Hier ook hoop

O wat hoop ik dat je klaar bent en dat jullie allebei gezond en gelukkig zijn. ik kan niet zoveel reageren, heb logeetjes, maar ik kijk heel vaak even hier. Alvast een dikke zoen voor mama en kind - ik ga ervanuit dat het allemaal achter de rug is.
Groetjes
Massi

Sascha2

Sascha2

18-04-2011 om 15:13

Hup dc

Ik hoop ook op een makkelijke bevalling zonder complicaties. En uiteraard eentje die er al op zit. Hopelijk heb je baby nr. 3 nu in je armen.

Kate

Kate

18-04-2011 om 19:01

Oooh

Wat duurt dat lang. De spanning wordt wel erg opgevoerd nu. Manlief kom op en hou ons niet langer in onzekerheid!

TE spannend!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dc

dc

18-04-2011 om 20:57

Ja!

Ze is zondag geboren. Moet tot zaterdag blijven. Danmeer.

dc

dc

18-04-2011 om 21:00

Ja!

Ze is zondag geboren. Moet tot zaterdag blijven. Danmeer.

krin

krin

18-04-2011 om 21:07

Joepie!

Eindelijk dan. Gefeliciteerd met z'n allen. Ik wens jullie een goede eerste week.

Asa Torell

Asa Torell

18-04-2011 om 21:15

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat ze er is! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie nu, ondanks een week blijven.

Kama

Kama

18-04-2011 om 21:19

Gefelicteerd

gelukkig ze is er, keek steeds even snel, maar nu eindelijk is ze er, wel vervelend dat je zo lang in het z huis moet blijven, sterkte K

Yay!

Een meisje erbij! Gefeliciteerd dc, fijn dat je nog leeft! Sterkte deze eerste week, hopelijk is het een gezellig ziekenhuis.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

18-04-2011 om 21:43

Jippie!

Daar is ze dan, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je snel bijkomt van de bevalling. Ergens had ik onthouden dat je een zoon zou krijgen, maar dat heb ik kennelijk fout onthouden .
Veel geluk met elkaar!

Biene M.

Biene M.

18-04-2011 om 21:48

Hoera!

Een dochter en zusje, gefeliciteerd! Ik hoop dat het routine is dat je zo lang moet blijven. Veel geluk!

Jihoe!

Wat fijn dat ze er is!! Hopelijk voelen jullie je allebei goed en kunnen jullie lekker genieten van elkaar!

Yes!

Ze is geland, gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is/komt!

Vic

Vic

18-04-2011 om 22:12

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je dochter!
De lange ziekenhuisopname doet vermoeden dat het niet gemakkelijk ging. Hoop dat je snel weer opknapt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.