Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
dc

dc

02-04-2011 om 19:54

Over tijd

Ik ben nu, ondanks 2 maanden oefenweeën overtijd...

Nog andere geluksvogels die lang zwanger mochten zijn?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

13-04-2011 om 00:11

He toch, wat een narigheid dat je al zo'n tijd over de uitgerekende datum heen bent. Ik kan me voorstellen dat je het zat bent.
Over inleiden: ik ben bij de eerste en de vierde ingeleid. Bij de eerste ging dat eigenlijk prima, ik werd twee weken na de uitgerekende datum ingeleid. Bij de vierde ging het niet voorspoedig. Maar bij haar was ik niet overtijd, ik werd op de uitgerekende datum ingeleid vanwege mijn eigen bloeddruk. Er was nog geen enkel teken van een naderende bevalling en bovendien had ik vrijwel geen voorweeen gehad. Twee ervaringen die dus verschillend zijn.
Ik hoop dat al je voorweeen in ieder geval zorgen voor een snel resultaat van de inleiding. Hoe gaan ze in Engeland trouwens om met een ruggenprik?
Succes weer!

Niet leuk

zo lang overtijd lopen is inderdaad niet leuk. Onze jongste 2 bleven 13 dagen langer zitten, maar ik had 2 snelle bevallingen. Bij de jongste moest ik regelmatig langs komen voor een CTG, op maandag werd er wat weeenactiviteit waargenomen. Ik had al weken last van voorweeen in de avond dus de activiteit overdag stemde mij gunstig. Helaas 2 dagen later weer voor controle, extra lang aan de monitor, kind lag heerlijk te slapen.
Ik werd daar zo vreselijk nijdig van dat ik halverwege de terugweg mij uit de auto heb laten zetten en terug ben gaan lopen, het regende en ik was razend. Ik ben in een straf tempo gaan lopen, ere rondje door de wijk erbij. Wat moeten de mensen wel niet gedacht hebben......
En jawel 's nachts begon het feest.

Ik hoop dat je snel bevalt.

Oh ja

Wat Rodebeuk in het begin schrijft, het komt pas als jij denkt dat het niet meer gaat gebeuren.
Daar zit wat in.......

Akka

Ik sprak dan ook uit ervaring. Mijn oudste was ook over tijd. Eerst wilde ik dat hij eruit kwam, later lukte het om het he-le-maal los te laten.

krin

krin

14-04-2011 om 08:59

Kom stiekem weer eens kijken

en wens dc succes!

Massi Nissa

Massi Nissa

14-04-2011 om 09:21

Ik steek ook mijn hoofd om de hoek van de deur

... en hoop dat het hier niet voor niets zo stil is .
Groetjes
Massi

Valkyre

Valkyre

14-04-2011 om 09:30

Ik help het jullie hopen!

Hup dc!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dc

dc

14-04-2011 om 09:37

Hup baby!

Nog steeds heeeeeelemaal niets... Maar nu kan ik in elk geval de opvang goed regelen

Sascha2

Sascha2

14-04-2011 om 11:22

Hup dc, go! De lichten staan op groen, opvang geregeld, rust in het hoofd. Succes zo meteen met de bevalling en laat je vanavond even weten hoe het is gegaan . Zonder gekheid: ik blijf duimendraaien voor je

Valkyre

Valkyre

14-04-2011 om 17:46

We duimen

Nog steeds! Laat de boel de boel en pers die baby eruit!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jemig dc

die baby van jou zit wel heel erg lekker daarbinnen. Tijd voor een 'eviction notice' zou ik zeggen

dc

dc

14-04-2011 om 20:28

Blech

net een eviction notice gegeten. Nu maar hopen dat de message overkomt

Volgens mij gaat het net zo'n luilak worden als mijn man

Asa Torell

Asa Torell

14-04-2011 om 21:24

Ach dc

blegh inderdaad! Ik hoop dat het juist zo'n bijna-te-laat-toch-nog-even-haasten type wordt, dat nu even hup er uit gaat floepen vanavond!

Kiki

Kiki

14-04-2011 om 21:44

Ach nee arme dc

Nog steeds niets!!!! Wat een luiaard heb je daar binnen, dat belooft al veel goeds

Biene M.

Biene M.

14-04-2011 om 21:57

Nou nou

Langer dan 48 uur kan het nu toch bijna niet meer duren! Ben benieuwd of het nog spontaan gaat lukken... Succes!

dc

dc

14-04-2011 om 23:44

Laatste nacht thuis

Ik slaap nu de laatste nacht thuis. Morgenmiddag naar het ziekenhuis (zonder internet!).

Sascha2

Sascha2

15-04-2011 om 00:25

Grens bereikt

Oke dc-baby. Ik geef toe, het is een knap staaltje eigenwijze luiheid die je hebt laten zien. Maar nu is de grens toch echt bereikt. Je moeder moet naar het ziekenhuis waar geen, ik herhaal geen internet is. Da betekent dat het hele ool-forum niet live mee kan leven als de bevalling start en eindigt. Dat kan dus niet he. Dus: we geven ons gewonnen en jij wint op eigenwijsheid. Kom je dan stiekem gauw vannacht, zodat dc niet naar het ziekenhuis hoeft?

Biene M.

Biene M.

15-04-2011 om 07:07

Inmiddels zijn wij ongeveer net zo ongeduldig als jij! Hoeveel dagen blijf je in Engeland in het ziekenhuis na de bevalling? Kan je man misschien even berichten als het kind er is? In een andere taal is ook goed hoor. Offe, heeft baby vannacht eieren voor zijn geld gekozen en zit het er nu al op?

dc

dc

15-04-2011 om 07:50

Haha

Ik zou sowieso naar het ziekenhuis gaan om te bevallen hoor! De laatste 2 zijn namelijk niet heel erg goed verlopen (geen ontsluiting en heeel veel bloedverlies achteraf). Ik zal het mijn man vragen om jullie op de hoogte te houden!!

Go go go

Succes vandaag dc !!!!!! Een bijzondere dag! Of weekend :/

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

15-04-2011 om 08:48

Wederom veel sterkte. Het zit er bijna op, hou vol hou vol. Op naar een wolk van een baby!

Asa Torell

Asa Torell

15-04-2011 om 09:17

Veel succes!

dc, ik duim voor een voorspoedige bevalling dit keer! Dat is wel het minste wat die kleine ter compensatie mag leveren .

krin

krin

15-04-2011 om 09:30

Succes!

Dat kind is vastbesloten er een grand entrance van te maken, geloof ik. Fashionably late, met alle ogen op zich gericht. Hopelijk maakt hij het je gemakkelijk!

Even kijken

ah je bent naar het ziekenhuis begrijp ik, nou ik duim dat het een goede bevalling wordt met een prachtig eindresultaat !

100%mama

100%mama

15-04-2011 om 10:53

Succes

vandaag!

Kama

Kama

15-04-2011 om 11:41

Zet hem op dc

vandaag of morgen komt het eruit! ach en die er langer inzitten zijn de leukste, ik ben alweer ruim 2 weken moeder en zij wilde ook niet, maar het is me toch een lieve baby.
Ik hoop dat je dit keer niet zoveel bloedverlies hebt, sterkte en we wachten in spanning

Succes!

Heel veel succes, ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Kiki

Kiki

15-04-2011 om 20:21

Ooo dat wordt wat met dat kind

een grootse entree, alle aandacht op hem/haar gericht, die wordt vast president ofzo

Sterkte DC en dat je maar een wolk van een baby in je armen mag houden!

dc

dc

15-04-2011 om 21:55

Nog geen baby en weer thuis

Er zou vandaag gel gedaan worden, maar dat bleek niet wijs te zijn, want ik had al 4 centimeter ontsluiting ongeveer. Bij de bevallingen was het te druk, dus ik ben naar huis gestuurd met het verzoek morgenochtend te bellen of er plek is.

AARRGH!!

Nou moe, daar ben je klaar mee. Maar 4cm ontsluiting al is wel lekker toch? Misschien zet het vannacht nog door en komt de baby toch nog uit zichzelf?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.