Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Praat gezellig mee - over zwanger worden en zwanger zijn -


Bedankt lieve dames. 

Regendrup gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk is alles goed met jullie beiden en kunnen jullie gaan genieten van een fijne kraamtijd! 

Bailey.. wat ongelooflijk verdrietig. Ik hoop dat je voldoende hulp & liefde mag ervaren van familie/vrienden en verloskundige. 

En gefeliciteerd Regendrup!! Wat fijn dat je kindje is geboren. Lekker genieten en knuffelen komende weken!

ooh bailey wat een verdriet, heel veel sterkte

@regendrup gefeliciteerd  

@neweve zeker  

nh weer ongesteld.. weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, ga zaterdag op vakantie dus aan de ene kant wel fijn dat het 3 dagen tevroeg is, anders zou het een pittige vlucht worden laatste keer dat ik op vakantie ongesteld werd was een emo wrak. 

laat nu alles even voor wat het zie na mijn vakantie wel verder. 

Even een update!
Het gaat bizar goed met ons. Zo slecht als ik me mentaal voelde tijdens de zwangerschap, zo goed voel ik me nu. Het is een ontzettend tevreden meisje, ze brengt zoveel rust in huis, het is bijna eng.

De bevalling was in aanloop heel heftig, duurde heel lang, maar uiteindelijk toch ingeleid en toen is het vrij snel gelukt en kon ik gaan persen. En nu is het alleen maar genieten. Behalve de stuwing, die is op dit moment echt killing. Maar ze drinkt goed, is heel tevreden, slaapt heerlijk. Wat willen we nog meer!

We zijn allemaal helemaal verliefd. Grote zus is de grootste fan en dat is zó geweldig om te zien. Mijn hart is meer dan verdubbeld in portie liefde. 

Ik weet dat het topic eigenlijk dicht is maar ik heb acht dagen geleden een tweede embryo transfer ondergaan. Het is het laatste embryo dat mijn vrienden hebben en meer hebben ze niet. Dit is dus de laatste kans om draagmoeder voor hun te zijn. Ik heb het een week lang volgehouden om niet over elk piepje en kraakje in mijn lijf na te denken maar nu de testdag nadert voel ik echt van alles. 

Jullie hadden eerder rustige opbeurende woorden. Hebben jullie er nog een paar?

Ha Melmel, volgens mij is het topic niet dicht, hoor. Mogelijk is het hier wat rustig omdat er veel dames al bevallen zijn en er geen/weinig nieuwe dames zijn gaan meeschrijven. 
Hoe dan ook: ik wil je heel veel klavertjes vier toesturen, ik duim voor jou en voor de wensouders! Wanneer is de testdag? Lukt het om tot dan te wachten of ben jij er zo eentje (net als ikzelf) die eerder al stiekem gaat testen? 

Hey wat fijn zo'n berichtje. Testdag is zaterdag. Vorige transfer heb ik stiekem eerder getest. Deze keer doe ik dat niet. Vorige keer had ik de hele tijd wat krampjes en miniem bloedverlies en was dat opeens over, op de dag dat het opeens over was getest en toen op de officiële dag nog een keer natuurlijk. Nu voel ik eigenlijk niets. Afwachten dus!

Spannend, nog één nachtje slapen dus. Of bedoel je volgende week zaterdag? Ik neem aan morgen, als de transfer 8 dagen geleden was. 
Hoe dan ook, wees maar lief voor jezelf. Als je niet hoeft te werken: lekker met thee en chocola op de bank nestelen ofzo, daar is het perfect weer voor. Ik zal aan je denken, vandaag en morgen, en ik stuur je positieve vibes 

Spannend melmel! Ik ga voor je duimen. 
Een vriendin zei ooit: je kan nu de uitslag niet veranderen dus beter lief voor jezelf zijn dan teveel stressen. Kortom, opzoek naar een leuke afleidende activiteit.

Oh MelMel wat ontzettend spannend. Ik heb weinig wijze woorden, behalve dat ik voor jullie duim. Veel succes de komende dagen. 

Hier alweer over de helft van de zwangerschap. Kleine is mega actief in mijn buik, kan me dit niet meer herinneren van de eerste dus verwacht een drukker kind. Al lag de eerste lang in stuit (die is gedraaid middels een versie), ben blij dat mijn blaas dit keer geen trampoline is. 

ah dat is dan fijn Neweve. Hoe voel je je verder?

Bedankt Neweve en Suuus! Net even gebeld met mijn vriendin die met nog meer spanning op de test morgen wacht. We hebben er allebei maar een lekker rustig verwendagje van gemaakt!

Fijn dat alles goed gaat Neweve. Ik ben me er meer bewust van dan ooit wat een wonder is dat mensen kinderen kunnen krijgen.

Suuus schreef op 03-11-2023 om 14:06:

ah dat is dan fijn Neweve. Hoe voel je je verder?

Redelijk. Deze zwangerschap is zwaarder dan de vorige. Mede door de vermoeidheid en minder rustmomenten kunnen pakken met een peuter die aandacht vraagt. 

Negatief getest. Dat is dus einde traject wat voor mij redelijk dubbel voelt. We zullen het maandag nog eens proberen om te testen, dat is dag 12 maar de kans is eigenlijk niet aanwezig dat het dan anders is. Bedankt voor de prettige woorden van iedereen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.