Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Praat gezellig mee - over zwanger worden en zwanger zijn -


@bailey 
wat fijn!! 
@ Neweve nog steeds last van de griep beterschap

@regendrup  zeker niet babys komen wanneer ze willen.

ik zag net een filmpje op fb voorbij komen waarin in werd verteld dat zwanger zijn idd erg pittig is (dan druk ik me nog mild uit) stond o.a een comment waarin werd gezegd als ''we'' (zwangeren vrouwen) eerlijk zouden zijn over zwangerschappen zouden er heel wat minder vrouwen zwanger worden

soms irriteren zulke comments mij echt ik zou een moord plegen om zwanger te zijn maar goed ik snap het natuurlijk wel dat pittig/een aanslag is op je lichaam/leven 

 nh hier nog steeds hetzelfde, ben wel een paar keer uit mijn slof gestoken zieken A belde dat mijn verwijzing niet voor ons beide geld dus moest weer contact opnemen met HA gelukkig reageerde ze snel en heeft vriend nu ook een verwijzing maar nog niks over een afspraak...
ik twijfel of ik maandag zal bellen en vragen of er al eerder plek is dan volgend jaar, technisch gezien heb ik al een afspraak staan bij ziekenhuis B.

ook was ik 3 dagen overtijd,en had ik veel verschillende symptonen maar net niet sterk genoeg. 

mijn  vriendin heeft helaas een miskraam gehad, klinkt misschien heel gemeen maar denk dat het beter is, enkele dagen voor de miskraam zei ze dat ze er een beetje tegenop zag, mopperde soms dat ze geen wijntje mocht/koffie enz en dat ze niet wist of ze er klaar voor was.
ze was wel verdrietig maar ze had er ook vrede mee. 

een andere vriendin die single is, gaat voor het alleen moederschap, heeft binnenkort een afspraak staan in Leiden.
heb hun allebei(los van elkaar) vertelt dat ik een afspraak heb in ziekenhuis enz en heb mijn zorgen/vrees uitgesproken. 
ze waren ook allebei heel positief zeiden meteen Marie jij gaat moeder worden dat verdien je! en ik voel dat het gaat lukken blabla 
andere vriendin bood zelfs aan om eicel donor teworden mocht het nodig zijn .

yes eindelijk weer beter en de ergste vermoeidheid is weg. Hopelijk kan het "fijne" tweede trimester nu wel echt beginnen. 

@marie, wat fijn dat je vriendinnen hebt die je steunen. 
Is inmiddels de ziekenhuis a/b rompslomp geregeld?

@regendrup, laatste weekjes voor jou volgens mij. Is het nog vol te houden?

Neweve fijn dat je je weer wat beter voelt 

Hier vandaag slecht nieuws gekregen. Na 2 mooie echo's vandaag een echo zonder kloppend hartje.
Als m'n lichaam de miskraam niet vanzelf oppakt moet ik volgende week medicatie ophalen.

Ik voel me verslagen op dit moment. Dit hadden we niet zien aankomen. 

Bailey26 schreef op 29-09-2023 om 16:51:

Neweve fijn dat je je weer wat beter voelt

Hier vandaag slecht nieuws gekregen. Na 2 mooie echo's vandaag een echo zonder kloppend hartje.
Als m'n lichaam de miskraam niet vanzelf oppakt moet ik volgende week medicatie ophalen.

Ik voel me verslagen op dit moment. Dit hadden we niet zien aankomen.

Ach Bailey, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!

Wat verdrietig Bailey, heel veel sterkte 

Ach Bailey toch, wat ontzettend verdrietig. heel veel sterkte

Hè Bailey.... Ik heb geen andere woorden dan heel veel sterkte.   


Ik kwam hier om te vertellen dat onze dochter vannacht geboren is, maar jeetje Bailey.. veel sterkte voor jullie, wat onzettend verdrietig.

heel veel sterkte bailey... 

En regendrup jij van harte gefeliciteerd. Dat mag er ook zijn. Hoop dat alles goed gaat met jou en de baby en ben benieuwd hoe de bevalling ging (als je het wil delen natuurlijk)

Bailey26 schreef op 29-09-2023 om 16:51:


Hier vandaag slecht nieuws gekregen. Na 2 mooie echo's vandaag een echo zonder kloppend hartje.
Als m'n lichaam de miskraam niet vanzelf oppakt moet ik volgende week medicatie ophalen.

Ik voel me verslagen op dit moment. Dit hadden we niet zien aankomen.

 Jeetje wat een mokerslag moest dat zijn. 

Regendrup. schreef op 29-09-2023 om 17:55:


Ik kwam hier om te vertellen dat onze dochter vannacht geboren is, maar jeetje Bailey.. veel sterkte voor jullie, wat onzettend verdrietig.

Gefeliciteerd! 

Hopelijk is alles soepel verlopen en kan je nu heerlijk genieten van je kraamtijd. 

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Regendrup. Hoe voel je je? 

Bailey26 schreef op 29-09-2023 om 16:51:

Neweve fijn dat je je weer wat beter voelt

Hier vandaag slecht nieuws gekregen. Na 2 mooie echo's vandaag een echo zonder kloppend hartje.
Als m'n lichaam de miskraam niet vanzelf oppakt moet ik volgende week medicatie ophalen.

Ik voel me verslagen op dit moment. Dit hadden we niet zien aankomen.

Wat erg Bailey. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je lichaam het zelf oppakt. 

Regendrup. schreef op 29-09-2023 om 17:55:


Ik kwam hier om te vertellen dat onze dochter vannacht geboren is, maar jeetje Bailey.. veel sterkte voor jullie, wat onzettend verdrietig.

Gefeliciteerd! Hoop dat je een mooie kraamtijd krijgt.

Regendrup: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.