Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Stress van ex


Dat lijkt me wijs Catwoman. Ik hoop dat het lukt om de situatie op te helderen voor jou en je kind en vaders destructieve gedrag zo ver mogelijk bij jullie weg te houden. Sterkte met alles! En mocht het nog eens nodig zijn dan kun je altijd weer een nieuwe vraag stellen!

UdonNoodle schreef op 12-01-2023 om 14:54:

[..]

Ik ga je hierbij rapporteren. Ik hoop echt dat je wegblijft uit dit topic, TO heeft helemaal niks aan jou

Rapporteren voor het hebben van een mening en dat op een forum....

rebmaaviv schreef op 12-01-2023 om 16:45:

[..]

Rapporteren voor het hebben van een mening en dat op een forum....


Eerlijkheidshalve komt het op mij ook niet over als een mening met uitwisseling van ideeën of met een ontwikkeling aan 1 of weerskanten.

Blijven hameren op iets wat geen weerklank krijgt, wordt daarmee de boel lopen stangen. En daar zijn discussies niet mee gebaat. Het is een paar keer genoemd en je blijft doorgaan, hoezo ben je dan nu verbaast dat dit gezien wordt? 

Catwoman schreef op 12-01-2023 om 15:35:

Ik ga stoppen met hier te posten. Ik merk dat er voornamelijk discussie ontstaat en daar heb ik niets aan. Berichten over wat ik niet goed doe of heb gedaan zijn ook niet echt helpend. Mocht iemand willen weten hoe het gaat of advies willen geven dan kan dat via een privébericht.

Dat zou ik jammer én onverstandig vinden. Verreweg de meeste mensen hier leven en denken met je mee. En zijn ook kritisch op jouw acties/reacties. Dat heeft je tot nu toe goed geholpen. Jezelf die hulp en de wijsheid van het forum ontzeggen alleen omdat 2 mensen hun eigen stokpaardjes berijden is niet slim, vind ik. Dus ik hoop dat je blijft.

Je kunt het ook als oefenmateriaal zien, meningen van anderen, en wat anderen van je vinden lekker van je af laten glijden. En alleen de posts waar je wat aan hebt goed tot je door laten dringen.

Philou schreef op 12-01-2023 om 21:07:

[..]

Eerlijkheidshalve komt het op mij ook niet over als een mening met uitwisseling van ideeën of met een ontwikkeling aan 1 of weerskanten.

Blijven hameren op iets wat geen weerklank krijgt, wordt daarmee de boel lopen stangen. En daar zijn discussies niet mee gebaat. Het is een paar keer genoemd en je blijft doorgaan, hoezo ben je dan nu verbaast dat dit gezien wordt?

Maar jij deed niet anders dus pot-ketel verhaal bij jou.

Flowerfairy schreef op 16-01-2023 om 18:37:

[..]

Maar jij deed niet anders dus pot-ketel verhaal bij jou.

Allereerst, ik reageerde niet op jou maar op Rebmaaviv. Of zijn jullie samen één?

Ten tweede, heb ik misschien, onbedoeld, op je tenen gestaan, anders dan door een eigen mening te hebben? 

Het komt namelijk over als of je op de man speelt en niet op de bal.

Vandaag eindelijk maar een melding verstuurd ivv op de persoon spelen ipv de discussie door Flowerfairy.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.