Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend 1-15 augustus 2021

Hoi dames!

Om met elkaar lief en leed rondom de laatste loodjes van de zwangerschap, de bevalling en daarna over onze kindjes te delen 


IceTea schreef op 13-08-2021 om 21:45:

[..]

Fijn dat alles goed gaat. Hopelijk zet het door voor jou. Hier gaat het vandaag echt niet meer gebeuren. Heb nu al 4 pillen gekregen en ik merk niet echt verschil...

Dan zou ik lekker proberen te slapen en je krachten sparen voor morgen. Je zal je energie nodig hebben. 

hier ook zo maar naar bed, vanmiddag ook al een dutje gedaan. Nu kan het nog.
Miss sixty, ik ga proberen te genieten af en toe. Slaap lekker allemaal

Slaap lekker ladies. Nu kan het idd nog en je hebt er nu toch even geen invloed op. 

Dankjulliewel voor de steun. Ik ga mijn best doen om te slapen. Echter houden de krampen in mijn buik mijn wakker en natuurlijk het feit dat ik niet thuis slaap. 

Mich, fijn dat je vanmiddag nog even wat hebt kunnen slapen. Weltrusten voor nu allemaal.

Goeimorgen dames, ik hoop dat jullie nog wat geslapen of in ieder geval ontspannen hebben vannacht. Spannend hoe de dag gaat verlopen maar ik duim mee dat jullie vandaag jullie kindje gaan leren kennen

Hi, ik ben inmiddels ook aan het infuus. Wel weeën nu, dus ben benieuwd

mich_me schreef op 14-08-2021 om 12:20:

Hi, ik ben inmiddels ook aan het infuus. Wel weeën nu, dus ben benieuwd

Succes!!! Vandaag gaat het gebeuren! 

Ik kom ff spieken om te kijken of er al nieuws is, ben zo benieuwd!

Miss-Sixty schreef op 14-08-2021 om 18:02:

Ik kom ff spieken om te kijken of er al nieuws is, ben zo benieuwd!

Ik zit ook steeds te gluren 

Hopelijk liggen beide meiden lekker te knuffelen met hun kindje. 

hier uiteindelijk middels. keizersnede  bevallen na 4,5 uur persweeen wegpuffen.

Maar: onze zoon is er en is gezond 

mich_me schreef op 15-08-2021 om 07:53:

hier uiteindelijk middels. keizersnede bevallen na 4,5 uur persweeen wegpuffen.

Maar: onze zoon is er en is gezond

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! En wat heftig zeg 4,5 uur persweeen wegpuffen. 

Proficiat Mich! Dit klinkt als een heftige bevalling. Nu hopelijk rustig bijkomen en met elkaar genieten van jullie gezin. Veel geluk gewenst!

ik kom even inbreken (ik zit dus eigenlijk in de groep van eind juli en ben 8 aug bevallen.). heb hier ff lekker bijgelezen. Dit groepje is echt een soort chat met elkaar, heel leuk om te lezen!! Gefeliciteerd meiden met jullie babies <3 en heel veel succes gewenst voor de wachtenden

Jij ook gefeliciteerd Aviendha! 8 aug ipv juli, dan heb je lang mogen wachten. Nu lekker aan het genieten van jullie zoon/dochter?

Mich, hoe is het bij jullie? Inmiddels alweer thuis? Hoe doet zoon het?

Icetea hopelijk gaat het goed met jou/jullie!!

Ik kwam even spieken voor IceTea, maar nog geen update. Hopelijk ligt ze lekker te knuffelen met haar baby. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.