Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Valkyre

Je bent nu vast lekker op vakantie! Ben toxh even benieuwd hoe het nu met je is, hoop natuurlijk goed! Wat betreft je bekken en zeker
Wat betreft je gevoel! Fijne zomer nog iig.

Groetjes vertigo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

01-02-2013 om 19:15

Gefeliciteerd!

Met jullie zoon en broertje! Hopelijk ben je nu lekker thuis aan het genieten van hem!

Valkyre

Valkyre

02-02-2013 om 16:48

We zijn thuis

Afgelopen woensdagavond zijn we thuisgekomen. Peentje doet het goed, al moet hij nog wel wat aankomen. Door de geelzucht was hij een paar dagen te suf om goed te drinken, dus hij zit nog lang niet op zijn geboortegewicht. Het hele verhaal van de ziekenhuisopname wil ik nog weleens uit de doeken doen, maar dat is nu een beetje lastig (baby aan de borst). Het laatste nieuws is dat Peentje door zuurstofgebrek bij de geboorte zijn rechterarmpje en -beentje wat minder goed beweegt. Daarvoor krijgt hij nog fysiotherapie.

Met mij gaat het redelijk. Ik kan nog niet veel zitten en staan door bekkeninstabiliteit, daarom hebben we extra uren kraamzorg gekregen. Gelukkig maar, want Valkyreman moest weer aan het werk (hij is ZZP-er, dus niet werken = geen geld). Na komende week heb ik geen hulp meer; ik hoop maar dat ik dan weer ver genoeg kan lopen om Spruitje van school te halen. En anders moeten we alle buren maar mobiliseren. Er zijn al buurvrouwen geweest die voor ons kookten, buurvrouwen mer wie Spruitje meekwam na school, etc etc. Heel lief allemaal.

Valkyre

Jippie

Gefeliciteerd met Peentje en heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Hoe vindt Spruitje zijn broertje? (sorry voor de late felicitatie, ik ben er nu pas achter hoe je kan reageren via de ipad app)

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2013 om 08:00

Valkyre

Heel veel sterkte met jouw herstel en met dat van je lieve Peentje. Hopelijk haalt hij de 'schade' snel weer in. Wat ontzettend fijn dat die spannende bevalling achter de rug is.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

03-02-2013 om 10:15

Fijn!

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Sterkte met je herstel, met zo'n lief mannetje bij je zal dat vast wat makkelijker gaan!

Ely

Ely

03-02-2013 om 10:33

Fijn thuis

Sterkte met herstellen voor jullie beiden. Hoop dat jullie veel mooie thuis-gezinsmomentjes hebben om energie uit te tanken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tonny

Tonny

03-02-2013 om 12:08

There is no place like home

Heerlijk dat je het clubje nu compleet hebt, zo thuis. En gewoon de buurvrouwen vragen voor school vice versa hoor! Alle goeds !

Fiorucci

Fiorucci

05-02-2013 om 11:55

Ach...

Wat een heerlijk mannetje is het, ik had het voorrecht om even te knuffelen met hem. Heerlijk, dat zoete babygeurtje...hij is enig!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.