Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Valkyre

Je bent nu vast lekker op vakantie! Ben toxh even benieuwd hoe het nu met je is, hoop natuurlijk goed! Wat betreft je bekken en zeker
Wat betreft je gevoel! Fijne zomer nog iig.

Groetjes vertigo


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

27-11-2012 om 22:48

Het ging

Redelijk. Wel moe, want vannacht was Spruitje uren wakker omdat hij in zijn schoen wilde kijken... Maar ik heb vanmiddag even fink bijgeslapen. Nog maar anderhalve week werken, hoera!

Valkyre

Valkyre

Valkyre

07-12-2012 om 11:05

Auwie en (pseudo-)verlof

Poeh, weer veel bekkenpijn vandaag, en dat met die sneeuw! Had dat nou niet eventjes kunnen wachten tot na de geboorte?

Gelukkig ben ik soortvan met verlof nu. Klaar bij mijn grootste opdrachtgever; nu alleen nog administratieve klussen en vier bijlessen - aftellen! Het voelt al heel relaxed nu (misschien ook doordat Valkyreman de ochtend heeft vrijgenomen en ik weer even in bed lig om mijn bekken wat rust te geven). Spruitje is thuis - had roostervrij vandaag - en ze hebben de kerstversiering al van zolder gehaald. Knus!

Dit weekend komen een paar vriendinnen op de thee bij wijze van babyshower. Dat heeft een goede vriendin allemaal geregeld - ze wilde graag iets vrolijks organiseren, om tegenwicht te bieden aan de verder nogal zware zwangerschap. Zo lief! Ik hoef zelf helemaal niks te doen, ze neemt alles mee, ik heb geen idee wie er allemaal komt, maar het lijkt me echt gezellig. Fijne manier om mijn (bijna-)verlof in te gaan.

Daarna moeten er nog aardig wat dingen gekocht en geregeld worden, merkte ik gisteren tot mijn schrik. Ik was steeds zo druk met werken dat ik me helemaal niet kon concentreren op de voorbereidingen! Nou ja, als er maar een wiegje klaarstaat naast mijn bed. De commode staat ook al. De rest zal wel goedkomen.

Valkyre

Laatste loodjes

Succes met de laatste klusjes, wat zal het lekker zijn als je qua werk helemaal klaar bent. Wat leuk dat je vriendin een theekransje voor je heeft georganiseerd. Na je vorige zwangerschap moest je lang revalideren van de bekkenpijn, ziet het er naar uit dat dat deze keer weer zo is?

skik

liora

liora

08-12-2012 om 13:18

Skik

Dit is een zwangerschap die zijn weerga niet kent. Reken op een jaar of zes revalideren minstens.
Erg zwaar allemaal.

Filomela Houtekiet

Filomela Houtekiet

08-12-2012 om 14:51

Liora

Neem eens wat vaker een blad voor de mond.

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 15:33

Skik

Het gaat gelukkig redelijk met mijn bekken zolang ik me netjes aan de leefregels van de fysio houd (elke middag liggen, niet bukken, tillen, niet te lang achter elkaar zitten en staan, blijven bewegen en oefeningen doen). Hopelijk valt het dit keer mee!

Valkyre

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 15:38

Liora

Heel dapper hoor, iemand afkammen. Voel je je nu beter over jezelf?

Ik kan voor jou alleen maar hopen dat je nooit zelf hoeft te ervaren hoe het is.

Valkyre

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 15:38

Filomela

Amen!

Leuke nick trouwens.

Valkyre

liora

liora

08-12-2012 om 15:53

Valkyre

Ik hoop dat al jouw gepuf en gesteun, geklaag en gezeur jou een beter gevoel geven. Dan is het nog ergens goed voor tenminste.
Ik zet me alvast schrap voor straks in babytijd want ik denk zomaar dat het heeeeeel zwaar gaat worden allemaal.

Nou moe

Valkyre, het ene oor in en het andere oor uit he. Niets van aantrekken. Ik ben blij dat je bijna klaar bent met je werk en je je lekker op Spruit en de baby kan storten.

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 18:16

Liora

Als je er zo'n last van hebt, blijf je toch lekker weg uit deze rubriek?

Valkyre

liora

liora

08-12-2012 om 18:45

Valkyre

Blijf jij lekker weg!

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 18:46

Hoezo

Ben je ook zwanger?

Valkyre

Nicky Lohs

Nicky Lohs

08-12-2012 om 20:24

Ach

Hoe beperkt ben je als je van mening bent dat een goede gezondheid je eigen verdienste is.

Mama_Lynn

Mama_Lynn

08-12-2012 om 20:35

Nou ja

Liora, ik vind echt dat je heel raar reageert. Dat sommige vrouwen een ideale zwangerschap hebben, zonder klachten en dan later nog een 'droombevalling', dat kan. Wie weet ben jij daar wel 1 van, en prijs je gelukkig zou ik zeggen. Maar er zijn genoeg vrouwen die dat dus niet kennen. Dus laat Valkyre alsjeblieft haar verhaal kwijt kunnen hier en sla het gewoon over als jij je er aan irriteert.

Lynn

Mama_Lynn

Mama_Lynn

08-12-2012 om 20:36

En voor valkyre

Sterkte voor de laatste loodjes, ik hoop dat het meevalt en dat je straks volop kunt genieten van de babytijd. Het is je gegund. Geniet ook van de leuke verwendingen die nog op je pad komen en rust zoveel mogelijk uit waar dat kan.
Ik hoop dat je straks een voorspoedige bevalling hebt.

Liefs, Lynn

Permanente pms of overgang?

kunnen van vrouwen soms onvervalste azijnpissers maken......
G

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 22:06

Okee

Bedankt voor de lieve reacties. Over tot de inhoud, stel ik voor.

Valkyre

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 22:10

Gisteravond

Gisteravond ben ik in het ziekenhuis geweest voor een CTG - had heftige buikpijn en rugpijn die steeds kwam en ging, dus toch even checken of ik geen voortijdige weeen had en/of ontsluiting. Gelukkig was alles goed! Wel moet ik volgens de gyn rustiger aan doen, omdat ik om de haverklap harde buiken heb. Hmm, NOG rustiger?? Nou ja, ik doe mijn best om mijn gat aan de bank te kleven. En elke dag een dutje. Voel me best lui, maar ja, het moet, voor de baby.

Valkyre

Nicky Lohs

Nicky Lohs

08-12-2012 om 22:21

Harde buiken

Die worden hier ook vaak veroorzaakt door stress. Dan blijf je ook bezig, omdat de harde buiken zelf ook weer stress opleveren.
Gelukkig dat het verder niks ernstigs was.

Valkyre

Valkyre

08-12-2012 om 22:30

Och

De stress valt eigenlijk mee sinds ik deels met verlof ben. Maar elke beweging (bukken, opstaan, gaan zitten, harder dan slakkentempo wandelen, omdraaien in bed, in en uit de auto stappen) levert zo'n beetje een harde buik op. Dus vandaar het vele op de bank hangen (saaaaai) en in bed liggen (nog saaier..). Nou ja, nog maximaal 6 weken! Zo fijn, dat aftellen.

Valkyre

Fiorucci

Fiorucci

09-12-2012 om 10:20

Valkyre

Ik blijf dinsdag gerust wat langer hoor, als er nog klusjes liggen,echt geen probleem. Veel plezier vandaag! xx

Valkyre

Valkyre

09-12-2012 om 20:24

Fio

Dank je! We kijken wel even.

Valkyre

Fiorucci

Fiorucci

09-12-2012 om 20:24

Valkyre

Prima.

Vertigo

Vertigo

10-12-2012 om 15:24 Topicstarter

Ehh liora

Dit draadje heb ik een poosje terug gestart met als onderwerp Valkyre. Go figure! Voor jou ook een draadje starten?

Fiorucci

Fiorucci

10-12-2012 om 15:45

Vertigo

Goed idee, een speciaal mopperdemopperdraadje voor Liora.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-12-2012 om 17:13

Valkyre

Respect

Ely

Ely

10-12-2012 om 20:00

Valkyre

Wat klink je heerlijk relaxt . Hoop dat het zich bij jou omdraait: de laatste loodjes het lichtst zijn

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

10-12-2012 om 20:16

Valkyre

Ik lees mee en hoop ook al dat je deze laatste weken lekker verstild van het kindje kunt genieten. Haal een paar vederlichte romannetjes met humor en leuke mannen (ik kan Jilly Cooper aanbevelen) en laat je verwennen. Straks heb je je tweede in je armen.

Valkyre

Valkyre

10-12-2012 om 20:32

Tja

Helemaal relaxed ben ik nog niet, maar ik voel me wel een stuk beter nu ik bijna met verlof ben. De druk is er een beetje vanaf. Fysiek is het niet om over naar huis te schrijven, maar de periode is nu overzichtelijk aan het worden. En ik zie erg uit naar de kerstdagen, als Valkyreman bijna een week thuis is - ongekende luxe! Ik ga dan heeeel veel dutjes doen.

Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.