Weet jij wat je baby nodig heeft? Minder stress met dé ouderschapscursus
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Wie is de vader


De gynaecoloog kan je niet zekerder maken dan je nu bent, alleen een dna test kan dat

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 20:54:

Voorvocht komt dus uit een andere plek dan waar de zaadcellen worden aangemaakt, namelijk in de teelballen. In principe zitten er dus geen zaadcellen in voorvocht. Toch is de kans aanwezig dat er zaadcellen meekomen in het voorvocht: namelijk als een man kortgeleden al een zaadlozing heeft gehad. Er kunnen dan spermacellen achterblijven in de penis, die het voorvocht meeneemt. https://www.zwangerenportaal.nl/zwanger-worden/zwanger-worden-door-voorvocht

Ja, dus als hij net voor de seks had afgetrokken kan het wel. 
Je hebt rond je eisprong op één dag met beide seks gehad. Met H slechts één keer in het afgelopen half jaar en met M nog meerdere keren in diezelfde week. 

Het kan van beide zijn. De huisarts kan hier geen uitsluitsel over geven, gewoon niet. 

Wees eerlijk naar beide mannen, accepteer de gevolgen en ga kijken hoe je je leven stabiel kunt inrichten om het kindje te geven wat het nodig heeft. 

Levensles; niet alles in het leven loopt altijd hoe je zelf in je hoofd hebt dat het moet zijn of hoe je het graag wil.

Laura1992

Laura1992

29-06-2023 om 21:06 Topicstarter

Mugs schreef op 29-06-2023 om 21:03:

De gynaecoloog kan je niet zekerder maken dan je nu bent, alleen een dna test kan dat

Maar er kan geen zaad in voorvocht zitten ! En M heeft hem er zeker 10 sec op voorhand uitgehaald...kan enkel zaad in voorvocht zitten als er een 2de x seks was en die was er niet ! 

Laura1992

Laura1992

29-06-2023 om 21:08 Topicstarter

MamaE schreef op 29-06-2023 om 21:06:

[..]

Ja, dus als hij net voor de seks had afgetrokken kan het wel.
Je hebt rond je eisprong op één dag met beide seks gehad. Met H slechts één keer in het afgelopen half jaar en met M nog meerdere keren in diezelfde week.

Het kan van beide zijn. De huisarts kan hier geen uitsluitsel over geven, gewoon niet.

Wees eerlijk naar beide mannen, accepteer de gevolgen en ga kijken hoe je je leven stabiel kunt inrichten om het kindje te geven wat het nodig heeft.

Levensles; niet alles in het leven loopt altijd hoe je zelf in je hoofd hebt dat het moet zijn of hoe je het graag wil.

We hadden afgesproken om 8 uur smorgens voor normaal tot 3 uur wat door ruzie 11 is geworden en hij heeft zich daarvoor niet afgetrokken en toen hadden we elkaar 9 dagen niet gezien aangezien hij voor het werk in buitenland zat...

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-06-2023 om 21:11

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 21:06:

[..]

Maar er kan geen zaad in voorvocht zitten ! En M heeft hem er zeker 10 sec op voorhand uitgehaald...kan enkel zaad in voorvocht zitten als er een 2de x seks was en die was er niet !

Nou, fantastisch toch. Dat heb je je antwoord. Had je ons niet voor nodig. Paniek om niks. M kan het dus niet zijn. Hoera.

(Ik twijfel tussen en )

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 21:08:

[..]

We hadden afgesproken om 8 uur smorgens voor normaal tot 3 uur wat door ruzie 11 is geworden en hij heeft zich daarvoor niet afgetrokken en toen hadden we elkaar 9 dagen niet gezien aangezien hij voor het werk in buitenland zat...



Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 16:49:

bij optijd terug trekken in voorvocht is alleen vocht en geen spermacellen en was er voor de duidelijkheid echt wel optijd uitgehaald want M heeft zich nog moeten aftrekken even dus die kans van maandag is echt nihil dus volgens de berekeningen van dokter kan het niet anders dan van H zijn ! Donderdag had ik rond 3 uur seks met M pas en ben overtuigd dat eicel toen al weg was en dokter zei dat mijn berekening echt wel klopt van dinsdag op woensdag eicel



Een paar uur geleden schreef je dit. Je verhaal klopt van geen kanten. Ik snap dat je in paniek bent, maar het kind wordt niet meer of minder van M of van H door jouw gedachten en geen enkele arts kan zonder test beoordelen van wie het is. Gewoon niet. Beide is mogelijk. 

Laura1992

Laura1992

29-06-2023 om 21:15 Topicstarter

MamaE schreef op 29-06-2023 om 21:12:

[..]



Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 16:49:

bij optijd terug trekken in voorvocht is alleen vocht en geen spermacellen en was er voor de duidelijkheid echt wel optijd uitgehaald want M heeft zich nog moeten aftrekken even dus die kans van maandag is echt nihil dus volgens de berekeningen van dokter kan het niet anders dan van H zijn ! Donderdag had ik rond 3 uur seks met M pas en ben overtuigd dat eicel toen al weg was en dokter zei dat mijn berekening echt wel klopt van dinsdag op woensdag eicel



Een paar uur geleden schreef je dit. Je verhaal klopt van geen kanten. Ik snap dat je in paniek bent, maar het kind wordt niet meer of minder van M of van H door jouw gedachten en geen enkele arts kan zonder test beoordelen van wie het is. Gewoon niet. Beide is mogelijk.

Voor die maandag 9 dagen niet gezien..na die maandag donderdag vrijdag en zaterdag maar eisprong was van dinsdag op woensdag en heb seks gehad met H maandag die wel in mij is gekomen 

topic met verbazing gelezen richting To. Snap dat de situatie alles behalve rooskleurig is. Hormonen, gevoelens, eerdere ervaringen kunnen het relationele denken behoorlijk beïnvloeden. Hoe graag je ook wil dat kind van H is. Je kunt allerlei theorieën en kansberekingen op los slaan maar zo werkt de natuur nou eenmaal niet. 

Het lichaam doet wat die wil. Daar zijn genoeg praktijkverhalen van te vinden. Denk aan vrouwen die 10+ jaar zwanger proberen te worden en het dan opeens lukt, vrouwen richting de overgang zwanger worden, door spiraal heen zwanger worden etc. Ook mannen die niet meer hadden verwacht vruchtbaar te zijn. 

To, accepteer de situatie en ga met iemand in gesprek om het nodige op een rijtje te zetten.

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 21:15:

[..]

Voor die maandag 9 dagen niet gezien..na die maandag donderdag vrijdag en zaterdag maar eisprong was van dinsdag op woensdag en heb seks gehad met H maandag die wel in mij is gekomen

Je doet het er gewoon om lijkt het wel. 

Waarom open je een topic met een vraag als je het antwoord niet wilt horen anders? De antwoorden  zijn al vanaf de eerste pagina unaniem.

Laura1992

Laura1992

29-06-2023 om 21:34 Topicstarter

omdat ik echt mijn eigen lichaam ken en donderdag was het het slijm zo wit als iets en woensdag was dat niet meer ! En donderdag was ook optijd eruit met M 

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 21:34:

omdat ik echt mijn eigen lichaam ken en donderdag was het het slijm zo wit als iets en woensdag was dat niet meer ! En donderdag was ook optijd eruit met M

Nou, duidelijk dus .. topic kan op slot toch (want je blijft jezelf al 10 blz. herhalen en luisteren doe je niet) 

Laura1992

Laura1992

29-06-2023 om 21:52 Topicstarter

Weedbee schreef op 29-06-2023 om 21:49:

[..]

Nou, duidelijk dus .. topic kan op slot toch (want je blijft jezelf al 10 blz. herhalen en luisteren doe je niet)

Maar dokter heeft duidelijk gezegd dat het van die maandag of woensdag is ! Dan kan het toch niet van M zijn ? 

Laura1992 schreef op 29-06-2023 om 21:52:

[..]

Maar dokter heeft duidelijk gezegd dat het van die maandag of woensdag is ! Dan kan het toch niet van M zijn ?

Je was met H bij de dokter en die weet niet van M. Dus je kon daar op dat moment niet benoemen dat er nog een ander in het spel was. 

Als die dokter hoort dat je op die woensdag met H seks hebt gehad en je bent zwanger dan is het vrij logisch dat die denkt dat het daar dan van is. Als je daar zou vertellen wat je hier vertelt, namelijk dat je meermaals per week het ook met M hebt gedaan zonder betrouwbare anticonceptie is het een ander verhaal. Die dokter geeft een antwoord op basis van de informatie die hij/zij van jou krijgt.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-06-2023 om 22:01

Weedbee schreef op 29-06-2023 om 21:49:

[..]

Nou, duidelijk dus .. topic kan op slot toch (want je blijft jezelf al 10 blz. herhalen en luisteren doe je niet)

Niet overdrijven. We zijn pas op pagina 6.

Coreopsis schreef op 29-06-2023 om 22:01:

[..]

Niet overdrijven. We zijn pas op pagina 6.

Ik ben al op pagina 11 hoor. 😁 Jij hebt vast ingesteld op meer berichten per pagina.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.