Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Biene M.

Biene M.

11-05-2010 om 13:47

Zenuwslopend (zwanger na miskramen)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mariska

Mariska

10-06-2010 om 09:30

Plaatsvervangend zenuwachtig!

Denk aan je!

X

Tink

Tink

10-06-2010 om 11:19

Biene!

Hoe was het???
*duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*

Biene M.

Biene M.

10-06-2010 om 12:27

Goed!

Mén, wat zaten man en ik naast elkaar te zenuwen in die wachtkamer! Maar we hebben een prachtige echo gehad, beentjes, voetjes, armpjes, ribbetjes, maagje, neusje, kaakje én een kloppend hartje hebben we gezien. Kindje lag te bewegen, het was erg mooi ) Ik ben nu ook weer twee dagen langer zwanger, dus weer op de termijn van voor de andere echo's. 28 juni de nekplooimeting en ze hebben nu al bloed afgenomen, dus dan krijgen we meteen de uitslag van de combinatietest.

Liefs, Maya (9w5d!)

krin

krin

10-06-2010 om 12:41

Ha fijn

Er zijn dus ook nog leuke uitslagen vandaag!

Gerdina

Gerdina

10-06-2010 om 12:58

Oh heerlijk!

Wat fijn Biene! En zo klein als ze nog zijn, ze kunnen ook al zo goed bewegen.
Alles er op en er aan gelukkig.
Kom op kleine Biene, nu lekker groeien en je mama schoppen

Sassefras (voorheen Januari 2011)

Sassefras (voorheen Januari 2011)

10-06-2010 om 13:59

Wat heerlijk!

Gefeliciteerd met je mooie echo! Wat moet dat een opluchting voor je zijn. Durf je er nu in te gaan geloven? Geniet ze!

Ik ben ook al de dagen aan het aftellen naar 24 juni voor mijn 2e echo, ik zal dan ongeveer 11 weken zwanger zijn. Kort daarna gaan wij ook voor de combinatie test; nog wel even spannend dus...

Groetjes, Sassefras

Goed zeg!

man je bent al weer 10 weken zwanger, nou geweldig dat het allemaal goed was op de echo.

Massi Nissa

Massi Nissa

10-06-2010 om 18:21

Bieneeee

Wat ontzettend mooi om te horen! Was mij even ontgaan dat jij zwanger was, meid wat heerlijk. Gefeliciteerd! Geeft andere burgers ook weer moed .
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

10-06-2010 om 18:33

Allemaal

Bedankt voor jullie lieve woorden )

Berber, als over drie maanden Rutte 1 (VVD, PVV, CDA) gevallen is, laten we dan met zijn allen heeeel hard gaan duimen voor verstandige burgers en een dito verkiezingsuitslag! En dan tot die tijd even duimen voor Massi? Daar moet ook weer wat in de buik gaan groeien hoor, zo'n leuke moeder moet meer kindjes.

Sassefras, nog een paar weken en dan hebben we hopelijk een heel mooie kansberekening in handen en durven we te verhuizen naar gezéllug!

Het was echt mooi, die echo, als je dat wurmpje ziet bewegen, met miniledemaatjes, dan is het opeens je kindje. Ja ja, dat was weer snikken (blij snikken, dat dan weer wel, na de eerdere bittere tranen vandaag over de verkiezingsuitslag).

X Maya

Mariska

Mariska

10-06-2010 om 18:48

Maya

Ik zit hier met een grote GLIMLACH...

X Maris
ps baal met je mee over die verkiezingsuitslag!

Jiiiiihaaaa!

Heeeeeeeel fijn om te lezen, wat heerlijk voor jullie. En idd een mooie afwisseling om aan jou te denken met deze bijzondere echo, in dit schrikbarend sombere politieke klimaat. Goed getimed hoor
Liefs en jeetje, t duurt helemaal niet zo lang meer en je hebt het eerste trimester gehad!
Liefs lise

Biene M.

Biene M.

11-06-2010 om 08:20

Bedacht me vanochtend

Daarnet bedacht ik me dat ik mijn miskramen had met 6, 7 en 9+3 weken, en die termijnen ben ik nu allemaal gepasseerd

9+6 vandaag!

Rembrand

Rembrand

11-06-2010 om 09:01

Dikke knuf!

Hou die gedachte van vanmorgen vooral vast meis !
Liefs M.

liora

liora

11-06-2010 om 15:35

Hee biene

Wat geweldig!!! De zenuwslopende periode is al bijna voorbij!

Massi ? ot

wat hoor ik ? Ach geweldig, hopelijk lukt het snel en hebben we er weer een prachtige Nederlander bij (ik moet mijn stiekeme voorkeur voor gemixte kindjes natuurlijk even benadrukken).

Massi Nissa

Massi Nissa

11-06-2010 om 17:30

Biene, berber en manda (ot)

Biene, sorry voor de draadvervuiling en hartelijk bedankt voor het duimen. We zijn nu acht maanden bezig en 1 miskraam verder (heel vroeg hoor, een week of zeven). Als het is gelukt, zijn jullie bijna de eersten die het horen .
Groetjes
Massi

Asa Torell

Asa Torell

11-06-2010 om 20:15

Massi

Ik hoop dat het gauw gaat lukken en duim heel hard voor je!

Asa Torell

Asa Torell

11-06-2010 om 21:48

Enne biene

Voor jou ben ik gewoon onwijs blij! Wow, het gaat gewoon helemaal goed.

Tink

Tink

11-06-2010 om 21:51

Wow

Wat mooi Biene!! En zomaar gratis 2 dagen erbij, dat doe je goed . Op naar de 28e!

Liefs Tink

P.S. En Massi, de duimen draaien toch, we doen er gewoon een tandje bovenop voor jou!

Biene M.

Biene M.

12-06-2010 om 07:44

Massi

Niks niet draadjesvervuiling hoor. Jeetje, voor Sam waren we ook al 13 maanden bezig, toen eindelijk zwanger, miskraam. Wat heb ik gebaald. Gelukkig was het vier maanden later goed raak. Ik hoop dat het er voor jullie op heel korte termijn ook in zit! Hopelijk voel je je nu weer fitter dan een tijdje terug, ben er zeker van dat dat scheelt.

Oh ja

vreselijk, ik heb 2 heel vroege miskramen gehad en daarna niets meer dus aan de mm gestart, grutjes het is zo'n lange weg geweest.

Heerlijk Biene dat het zo goed gaat, 2011 wordt jullie jaar !

Massi, ik vind het zo leuk, geweldig, nou ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest hebt.

Massi Nissa

Massi Nissa

12-06-2010 om 16:55

Biene / manda

Biene, ik voel me veel beter dan een half jaar geleden (lang leve de B12-injecties). Manda, ik heb ook een voorkeur voor halfbloedjes .
Nogmaals, zodra er iets te melden valt, zal ik het niet laten - back to Biene.
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

12-06-2010 om 21:35

Vandaag

Vandaag precies 10 weken! Het is toch weer anders dan met de vorige zwangerschappen. Ik drink bijna alleen nog maar water. Melk en karnemelk vind ik ook lekker, maar verder boezemen alle dranken me afkeer in; nog nooit meegemaakt. Avondeten is ook een crime, maaltijdsalades gaan nog wel, vanavond pitabroodjes met sla en falafel gegeten, maar couscous, pasta of aardappelen en vlees of vis, nee, bedankt. Appels vind ik ook vies (daarvan at ik er altijd twee per dag). Evenwichtig eten vind ik nu niet gemakkelijk. Maar eigenlijk ben ik het grootste deel van de tijd tamelijk blij dat ik me helemaal niet lekker voel, al is het echt niet fijn.

Ik hoop nu keihard op een goede combinatietest. En dan op vroeg leven voelen, dat was de vorige keer met 13 weken, dus kan nu ook al snel!

En nu ga ik naar bed

X Maya

Lena

Lena

12-06-2010 om 22:16

Snel

Hoi Biene / Maya, ik had nog niet eerder gereageerd maar lees je draadje al een tijdje. Wat gaat het snel, alweer tien weken! Ik heb zelf juist nog 10 weken te gaan. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan, maar je bent al een heel eind! Ik heb het trouwens nog steeds met warm eten, ik eet het liefste salades. Gekookte groente, bweeh. Succes he! Groetjes, Lena

Biene M.

Biene M.

13-06-2010 om 07:24

Hee lena

Leuk dat je reageert Ik lees stiekem meestal ook mee met jullie draadje, bij gezéllug. Lunamaya en ik hebben begin 2008 vlak na elkaar een kind gekregen, en ik vind het interessant dat er bij jullie zoveel vrouwen zijn die een andere vader hebben voor deze kinderen dan voor de oudste(n). Ik heb ook kinderen uit twee relaties (gelukkig gaat het bij ons allemaal nogal soepel trouwens).

Succes met de laatste loodjes!!

Merel78

Merel78

13-06-2010 om 22:03

10 weken!

Van harte meid, met je 10 weken grens. nu nog de volgende mijlpaal hopelijk krijg je steeds meer vertrouwen in een goede afloop en een prachtige baby!

Liefs, Merel

Tink

Tink

17-06-2010 om 14:04

Biene hoe is ie?

10+4 al! Hoe gaat het met je?

Biene M.

Biene M.

17-06-2010 om 19:57

Goed hoor

Dik, moe en misselijk ) Inmiddels weten ze het op mijn werk ook, en ja hoor, ze dachten het allemaal al lang. Stond vandaag met een zwangere collega in de lift, vroeg haar hoe lang ze nog moest. Zegt ze: 12 weken, en jij? Nou, eh, 30 nog ongeveer, hahaha! Die buik van me is echt idioot dik, allemaal lucht hoor, maar ziet er wel erg zwanger uit.

We tellen hard af naar de combinatietest, dat wordt wel steeds spannender. En in tegenstelling tot voorheen zijn we er helemaal niet zo zeker van wat we willen doen als er iets mis is, reden te meer om te hopen dat alles in orde is. In elk geval voel ik steeds meer vertrouwen dat er geen miskraam komt en dat vind ik wel bijzonder.

Goh Tink, wat heb jij goed meegeteld, je zit er maar één dag naast!

Liefs, Maya (10w5d!)

Tink

Tink

18-06-2010 om 23:34

Haha

Ja dat komt door al dat gewissel . Maar wat heerlijk dat je er vertrouwen in hebt, ik ben erg blij voor je! Ja met de 3e wil dat wel he, die buik. Toen ik met 16 weken van nummer 3 bij de gyn kwam, ging hij gauw een echo maken omdat hij bang was dat het er 2 waren
Ik ga héél hard voor je duimen dat de combitest goed is. Tien dagen nog he?

Liefs Tink

Biene M.

Biene M.

19-06-2010 om 17:16

Maandag over een week is de combinatietest. Het is wel grappig, zelfs mijn tweejarige zoontje heeft mijn dikke buik opgemerkt.

X Maya (11 weken!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.