Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
peggy

peggy

23-08-2011 om 13:22

Zwangerschapskwalen

Help, mijn darmen rommelen. Ik heb steeds trek ook al heb ik gegeten en wat ik eet komt er uit als diaree. Ik voel me moe, sliep slecht vannacht en voel me lichamelijk ff lamlendig. Leuk, die zwangerschapskwalen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

23-08-2011 om 15:22

Peggy

Nog ruim acht maanden . Hoe vervelend ik het ook voor je vind, die klachten, ik lees ze zo ontzettend graag. Want je bent zwanger en ik gun het je van harte.
Overigens, ik herken de klachten, ik had dezelfde soort in het begin van zwangerschappen.
Sterkte en laat je een beetje verwennen

Asa Torell

Asa Torell

24-08-2011 om 10:17

Poeh

je hebt ze wel snel te pakken . Een beetje kwalen is 'leuk' voor het gevoel dat je echt zwanger bent maar ik wens je toe dat het gaat meevallen!

Rosase

Rosase

24-08-2011 om 12:18

Peggy

4 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jij. En ik kan je alleen maar vertellen dat als je dit dan terugleest bij een ander je alleen maar stralend kunt glimlachen.

Heb je nu natuurlijk helemaal niets aan, maar wie weet biedt het een lichtje voor de toekomst

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Sascha2

Sascha2

24-08-2011 om 21:54

Peggy

Hoe gaat het vandaag?

hout anne

hout anne

29-08-2011 om 21:30

Sterkte

Hopelijk vallen de kwalen mee! En nemen ze snel af. Dat geluk heb ik helaas niet gehad (ben nu 37 weken), zie ook een andere post van mij.
Maar probeer er toch van te genieten, zwanger zijn is en blijft een wonder!!!

peggy

peggy

31-08-2011 om 11:21

Vervolg

Nou rommelen mijn darmen niet meer maar nou heb ik het steeds koud. En ik voel me goed moe. Kan alleen niet gaan liggen want ik heb tot vandaag nog een klusjesman in huis die mijn douche aan het verbouwen is. Ik moet me er echt toe verzetten om wat in huis te doen. Gisteravond kwam er een mevrouw van moeders voor moeders en morgen kan ik gaan starten met mijn urine opvangen. Die 4 flessen zijn zo gevuld. Denk zelfs dat ik te kort ga komen. Ik plas me suf op een dag. Dat de wcpot nog niet is overstroomd. Mijn borsten staan wel in de fik. Maar goed, het hoort er allemaal bij en gaat wel weer over.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.