Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Spruw

Mijn zoontje van 7 weken heeft al 5 weken spruw. Ik word er ondertussen een beetje moe van hij heeft al ruim 4 weken nystantine gehad en ik smeer mezelf in met myconazol. Alles wordt op 60 graden gewassen en wat ik kan uitkoken wordt uitgekookt.

De huisarts wil hem geen ander middel geven omdat hij nog zo jong is. Nu las ik over gentiaan violet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dat zomaar gebruiken en werkt het? Dat zijn mondje paars wordt dat neem ik op de koop toe als dit hem helpt om van de spruw af te komen. Ik moet binnenkort ook weer werken en wil graag gaan kolven. Ik weet dat je de melk kan pasteuriseren en dat je dan wel de melk kan bewaren, maar liever doe ik dat niet.

Alvast bedankt!

Fransien

Fransien

23-07-2018 om 13:34

gehad

Wij hebben ook wel eens spruw gehad, maar dat was met nystatine en myconazol vrij snel over. Je weet dat het voor en na iedere voeding moet?
Misschien is een oraal anti-schimmelmiddel voor jou een optie, dan heb je vast dat jij 'schoon' blijft en niet opnieuw je zoon kan besmetten. Hij jou nog wel, maar als dat door de nystatine dan opgelost wordt ben je er eindelijk vanaf.

Marie

Marie

23-07-2018 om 17:11

Borstvoeding.com

Wellicht heb je wat aan deze info:

https://www.borstvoeding.com/problemen/spruwcandida/protocol.html

Sterkte in elk geval

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.