Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Niels Speelberg

Niels Speelberg

18-11-2011 om 11:48

Baby mee op de fiets

Beste mensen, voor mijn afstudeerproject ga ik een product ontwerpen om een baby (0-9 maanden) liggend (in een auto stoeltje)te vervoeren op of achter de fiets. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met bestaande producten en zaken waar jullie tegen aanlopen. Ik heb daarom wat vragen opgesteld. Ik heb hiervoor toestemming gekregen van de forumredactie. De vragen zijn zowel voor ouders die ervaring hebben met het fietsen met een baby of ouders die op dit moment op zoek zijn naar een product om hun baby mee te nemen op de fiets. Zouden jullie mij willen helpen door deze vragen in te vullen en zo bij te dragen aan de ontwikkeling van een mooi product. Het invullen kan geheel anoniem en duurt ongeveer 10 minuten. Alvast bedankt!

www.thesistools.com/web/?id=226290

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ingevuld! en

5 minuten kan ook

app-sent

Thursday Next

Thursday Next

19-11-2011 om 11:15

Ook gedaan...

goede enquete!
Bij de vragen over positieve en negatieve ervaringen zijn de invulvakken wat te klein, ik kan zo maar moeilijk teruglezen wat mijn antwoorden hierbij waren.
De vragen waren duidelijk en ik kon zo geen taal- en spelfouten ontdekken, dat is wel eens anders bij afsudeer-enquetes!

Dat hoef je niet uit te vinden, dat bestaat al 20 jaar

En dat hebben wij jaren tot volle tevredenheid gebruikt.

www.babybike.nl

en het werd 15 jaar geleden al hier op het forum besproken: http://www.ouders.nl/forum/lf00629.htm

Rosase

Rosase

21-11-2011 om 10:39

Prima enquete

En ik denk juist itt Dirksmama dat er op dit gebied nog wel wat te verbeteren valt qua productontwikkeling.

Hanne.

Hanne.

24-11-2011 om 16:27

Blond?

Ik zal wel blond zijn, maar wat is een fietstrailer? Is is dat zo'n kar die je achter je fiets hangt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.