Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Baby overlijdt na wervelmanipulatie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sas

Sas

06-05-2009 om 10:56

Voor wie er nog meer over wil lezen..

.. hierbij een link naar de pagina van de EWMM (European workgroup for manual medicine) en een aantal brieven waar de honden geen brood van lusten.
Ach ja, je zult maar je punt duidelijk willen maken...

http://www.ewmm.net/ onder het kopje downloads scrollen naar critici.

Groeten, Sas

Onno

Onno

13-05-2009 om 13:14

Pvs

Beste Temet,
Natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Natuurlijk zal zij volgens het RVP gevaccineerd gaan worden. Maar wat nu als je ontdekt dat de vaccinaties vervelende bijwerkingen gaan geven. Wat nu als zij een ZKP-kindje gaat worden of nog erger zoals allerlei vervelende mentale symptomen. Houdt je dan vast aan symptoombestrijding of ga je dan toch naar een klassiek homeopaat om een ontstoringsprogramma te volgen om zo weer een gezond kind te krijgen.

Onno

Wat denk je zelf?

Grijnzzz

Onno, oudste is geheel volgens het RVP gevaccineerd, met zelfs nog bonusprikken wegens buitenlandse herkomst vader (Hep B en tbc). Van bijwerkingen tot nu toe niets gemerkt, het joch heeft zelfs nooit verhoging gehad. Wel een zweer na de TBC-prik, overigens, zoals aangekondigd. Dus zo te zien niets aan het handje. Hoewel, dat hij zijn groente niet wil eten komt natuurlijk door die prikken, nu begrijp ik het! Maar ik denk dat een onstoringsprogramma toch wat begrotelijk wordt, dus ik houd het maar gewoon op dreigen en omkopen, dat werkt ook. Symptoombestrijding, dat wel natuurlijk

Voor dochter wachten wij het onheil wel af.

Overigens bevatte jouw posting geen antwoord op mijn vraag, wat mij dan weer niet verbaast.

Groeten,

Temet

O trouwens

wat is een ZKP-kindje eigenlijk? Zeer Kortaangebonden en Prikkelbaar? Zaniken, Klieren en Pulken? Google helpt me zo gauw niet uit de brand...

Groeten,

Temet

Mama Marjan

Mama Marjan

13-05-2009 om 20:46

Onno

Sorry Onno, maar ik vind je reactie echt totaal ongepast. Lijkt wel een soort dreigement uit de alternatieve hoek en nog wel persoonlijk op Temet gericht.
Er is nooit bewijs gevonden dat vaccinaties in het RVP ernstige bijwerkingen hebben als autisme, PDD NOS, leukemie en noem nog maar een paar ernstige aandoeningen met een vermeende relatie met vaccinatie. Sterker nog, alle onderzoeken naar bijwerkingen van vaccinaties laten alleen milde effecten zien. Bovendien ging de discussie in eerste instantie niet over de vaccinaties maar over manipulaties. De aannames die jij doet over "wat een ander wel niet zal doen als..." zijn wel ver gezocht. Ik hoop met heel mijn hart, net als iedere ouder, dat mijn kinderen ernstige aandoeningen bespaard blijven, maar als er iets gebeurd zal ik echt niet richting alternatieven rennen. En ik begrijp best dat mensen zich als laatste redmiddel wenden tot een niet-reguliere hulpverlener,en daar ook tevreden over zijn(m.i. door meer tijd aan pt te besteden en placebo effect) maar rare beschuldigingen en een vete tegen de reguliere geneeskunde gaat mij echt te ver.

Onno

Onno

13-05-2009 om 23:07

Zkp

Zalfjes, kuurtjes, pufjes. kortom immuniteitsverlies.

Tirza G.

Tirza G.

13-05-2009 om 23:25

Nou mama marjan

Dat had ik nou precies zo. Ik vind het echt een soort van dreigend overkomen, bah. Onno, er ligt nog werk zat in de rubriek gezondheid. Ga hier geen pasbevallen vrouwen zitten jennen.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.