Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Laura

Laura

15-10-2011 om 13:48

Bv tips gevraagd


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

25-10-2011 om 21:23

En?

Wat zei de LK?

liora

liora

25-10-2011 om 22:54

Makkelijk

Het zou fijn zijn alsde bv nog lukt, maar een fles is ook prima en heb ik nooit als veel gedoe ervaren.

dc

dc

25-10-2011 om 23:02

Ha liora

Ik zou er niet aan moeten denken, dat geklungel met flesjes. Vind ik persoonlijk echt onhandig. Ik had laatst wat teveel gedronken en heb met een flesje in bed geslapen om warm te houden, voor het geval de baby wakker zou worden (nou ja, voor wanneer eigenlijk) en om te voorkomen dat baby het hele huis wakker zou huilen voor ik de fles klaargemaakt had.

Ik weet echt niet hoe flesvoedende moeders dat systematisch doen hoor, wat een gedoe!

Laura

Laura

26-10-2011 om 14:01

Reactie

De lactatiekundige vond ook dat de groei (de gemiddelde groei ten opzichte van het laagste gewicht) te langzaam ging. Ze zei dat het heel lastig zou worden om weer volledig bv te gaan geven, wilde me er natuurlijk wel bij helpen. Maar ja, ik heb 2 weken de tijd en de rust gehad en steeds was het niet genoeg. De tweede week was al een regelweek, heel vaak aangelegd met wisselvoeden, clusteren, samen in bed gelegen, alle tips geprobeerd. Mijn grens is hierin eigenlijk wel bereikt en het gaat me niet lukken om er nog meer tijd en energie in te steken. Ik heb dus besloten om de kunstvoeding op te voeren en de borstvoeding dan maar op z'n beloop te laten. Het was al teruggelopen (en ja, dat kan heel snel gaan, zo ging het met m'n oudste twee ook) en het zal nu wel snel stoppen. M'n zoontje krijgt nu dus een fles en het geeft gelijk veel meer rust. Hij is eindelijk tevreden en slaapt beter waardoor we allemaal weer meer kunnen genieten. Ik vind het wel erg jammer hoor, maar het belangrijkste is dat zoontje gaat groeien en dat we weer wat rust in het gezin krijgen.
En het gedoe met de flesjes, ach ja, bij de middelste hebben we dat 8 maanden moeten doen 's nachts. Thermoskannetje met gekookt water, flesje koud water en poederdoosje mee en je hebt in een paar tellen een flesje klaar.
Bedankt voor alle reacties, ik heb er wel veel aan gehad, echt het gevoel nu dat ik alles heb geprobeerd en dat ik het kan afsluiten.
Groetjes van Laura

dc

dc

26-10-2011 om 15:58

Fijn

Je kunt nu in elk geval verder gaan genieten!

En gelukkig ben je minder kluns dan ik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.