Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Getrouwd en man heeft baby gemaakt elders

AnnaPollewop schreef op 13-02-2026 om 14:29:

[..]

Hendrik is alleen zijn 10 postings aan het volmaken om reclame te kunnen posten.

Hendrik post niks meer

Wat jij beschrijft is echt niet oké. Los van dat er een kind is (waar hij natuurlijk verantwoordelijkheid voor moet nemen), gaat het hier vooral om respect en transparantie richting jou.

Dat hij urenlang daar is, tot diep in de nacht, en jou niet betrekt of zelfs dingen verzwijgt (zoals kerst), zou voor iedereen heel onveilig voelen. Dat je daar vraagtekens bij zet is heel logisch, dat heeft niks met “je kop houden” te maken.

En ja, je hebt absoluut het recht om grenzen te stellen. Je bent zijn partner en jullie zijn getrouwd. Dat betekent dat dit soort dingen in overleg horen te gaan. Een duidelijke omgangsregeling met normale tijden is echt niet gek om te vragen.

Wat mij vooral opvalt: Hij is niet open naar jou, Jij wordt buitengesloten, Jouw kinderen worden buitengesloten, Jouw gevoel wordt niet serieus genomen.

Dat zijn best grote signalen.

Je hoeft niet meteen te denken in “scheiden”, maar dit is wel iets wat je serieus moet bespreken. En als dat samen niet lukt, zou ik echt hulp inschakelen (bijv. relatietherapie). Want dit ga je niet oplossen als jij de enige bent die zich aanpast.

Je vraagt of je hier iets van mag vinden: ja. 100%.
En eigenlijk nog belangrijker: je hoeft dit niet te accepteren zoals het nu gaat.

miss_mittie,

ik denk dat jouw reactie een beetje laat komt.
En ik denk dat er al betere adviezen zijn gegeven.
(maar ik ben geen deskundige)

haarklover schreef op 19-03-2026 om 12:01:

miss_mittie,

ik denk dat jouw reactie een beetje laat komt.
En ik denk dat er al betere adviezen zijn gegeven.
(maar ik ben geen deskundige)

Jeetje laat miss_mittie advies geven als ze dat zelf wil. En wie ben jij om te bepalen wat goed of slecht advies is?

FruitMoeder schreef op 19-03-2026 om 12:52:

[..]

Jeetje laat miss_mittie advies geven als ze dat zelf wil. En wie ben jij om te bepalen wat goed of slecht advies is?

Miss_mittie gaf in 10 topics haar (Chat-GPT) advies om in het elfde topic een link te kunnen plaatsen...

FruitMoeder schreef op 19-03-2026 om 12:52:

[..]

Het lijkt een reactie op de openingspost.
Als je de hele discussie doorneemt, vind je meer informatie. 

Gebroken23, hoe is het nu met je? Ik hoop dat je wat rust kunt vinden...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.