Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-01-2026 om 14:18
Het zit mij niet lekker. Lange tijd relatie en pas getrouwd. Nu heeft mijn man een baby van 1 jaar en heeft hij nooit echt een relatie met de moeder gehad. Was een slippertje. Nu maakt hij afspraken om op bezoek te gaan vanwege omgang wat ik al te goed begrijp. Maar nu komt het.
Hij zit 10 tot 12 uren bij haar en gaat in de middag en komt pas in de nacht terug. Eerlijk dit klopt toch niet je kan mij nooit vertellen dat ze geen intieme relatie hebben. Tweede kerst heeft hij gevierd bij zijn moeder met haar en zijn zoon. Mijn kinderen en ik wisten dit niet zijn ook buitengesloten. Wat moet ik hiervan denken. Heb ik als getrouwde vrouw recht om erop te staan dat de omgangsregeling duidelijk wordt en er normale uren worden afgesproken?
Nu moet ik mijn kop houden en heb ik niets te zeggen. Zijn familie sluit meteen mijn kinderen buiten want tja ik heb een dochter met hem en zij een zoon en zonen zijn waardevoller in hun ogen. Je kan begrijpen dat ik hieraan kapot ga en makkelijk gezegd van ga scheiden dit verdien je niet. Klopt maar ik wil het oplossen en duidelijke afspraken maken maar weet mijn recht niet. Wie o wie heeft hier ervaring mee of weet hoe hiermee om te gaan.
13-02-2026 om 14:51
AnnaPollewop schreef op 13-02-2026 om 14:29:
[..]
Hendrik is alleen zijn 10 postings aan het volmaken om reclame te kunnen posten.
Hendrik post niks meer