Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

28-06-2009 om 10:08

Onrustige avonden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tropenweken

Ooooh wat herkenbaar!!!
Ik heb wekenlang met onze 3 schatten rondgelopen 's avonds. Bij de middelste (herfst) hielp de draagzak en bij de andere 2 was het gewoon een kwestie van doorbijten. Ik gaf me er aan over, deed ook geen verbale pogingen meer om ze stil te krijgen, op mijn vraag waarom hij/zij huilde kreeg ik toch geen antwoord. Ik ging er vanuit dat ze op deze manier hun energie kwijt moesten, ze waren overdag nl voorbeeldig.
Overdag zorgde ik er wel voor dat ik 's avonds niet veel meer hoefde te doen.

groetjes Akka

liora

liora

30-06-2009 om 14:42

Schommel

Hmm helaas, de babyschommel mag pas vanaf zes weken. En mijn zoontje is drie weken te vroeg geboren, dus misschien mag hij er pas in vanaf negen weken. Ik zal het eerst even vragen bij het consultatiebureau, maar voorlopig is het nog geen oplossing.

Helaas.

Volgens mij...

...heb je tegen die tijd die schommel al helemaal niet meer nodig!
Fijn dat ie gisteren nna een paar slokken sliep!

Paar slokken

Gek he, was bij mijn jongste ook. Had net een half uur liggen drinken (af en aan), kwam maar niet tot rust. Weer aangelegd, inderdaad twee, drie slokken en snurken maar.

Rare jongens, die baby's!

Linda

Asa Torell

Asa Torell

02-07-2009 om 20:35

Reflex

Ik had in die periode eigenlijk als reflex: eerst aanleggen, kijken of dat werkt. (als ik mijn handen vrij had natuurlijk). En inderdaad, soms waren een paar slokken dan al genoeg.
Wel jammer van die stoel! Ik vraag me trouwens af of je nog moet corrigeren, als je kind met 38 weken komt doe je dat toch ook niet meer. Als ik jou was probeerde ik het met 6 weken als het dan nog zo is.

mirreke

mirreke

03-07-2009 om 00:38

Draagdoek? sling!

Ik heb niet alles gelezen liora, maar toevallig wel je berichtje waarin je schrijft dat je een vier-lagige draagdoek hebt. Poe hee, dat is lekker warm nu.
Ik had vroeger voor de kids een sling, gekocht bij Beginnings. Je hebt ze padded (gevoerd) en ongevoerd, dan is de doek gewoon dunne maar stevige katoen. Kijk maar eens op de site (even googelen op sling en beginnings), en even zoeken naar de slings. Ik vond het ideaal. Je hangt hem snel om en kunt hem makkelijk verstellen met behulp van 2 ringen waar je de doek doorhaalt.
Echt waar, super gemakkelijk. Als je kindje groter wordt kan hij erin zitten, dan zit hij op je heup.
Jammer genoeg zijn we net verhuisd en heb ik totaal geen goed overzicht meer waar ik wat nou nog heb, en heb ik volgens mij mijn slings trouwens ook al weggegeven, anders mocht je de mijne wel hebben. Vooral de dunne had ook nog eens een prachtige print en kleuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.