Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Hallo

Hallo

02-10-2016 om 14:09

Dropje voor het slapen

Graag wil ik weten hoe andere ouders over het volgende denken:
Mijn jongste ( 2 jr ) slaapt in de middag altijd in zijn stoeltje in de auto. Vandaag zag ik dat mijn vrouw hem voordat hij in zijn stoeltje in de auto werd gezet een dropje kreeg ! Ik sprak haar er op aan ivm verstikkingsgevaar. Hoe zien andere ouders deze situatie ? Bedankt voor jullie mening !

Raar

Niet alleen gezien de kans op stikken vind ik het geven van een dropje tijdens het slapen gaan raar. Het lijkt mij ook bijzonder slecht voor het gebit om met een dropje in je mond in slaap te vallen. Bovendien lijkt het e ook niet zo jofel om elk middagslaapje rijdend in de auto door te brengen in een autostoeltje.

Dat dropje is nergens voor nodig. Dat slapen in de auto misschien wel, maar misschien is daar toch een betere oplossing voor te verzinnen.

skik

Hallo

Hallo

02-10-2016 om 14:53

Dank voor je reactie skik

Ter aanvulling, de auto staat stil voor het huis op de oprijlaan. Er wordt niet gereden, mijn vrouw is in het huis.

Goh

Nou word ik wel heel nieuwsgierig. Waarom?

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

02-10-2016 om 15:28

Wat bijzonder

Een kind van 2 zonder direct toezicht in een zitje in de auto zetten voor een dutje en dan ook nog een dropje geven, terwijl kindlief daar ligt om in slaap te vallen. Het zou niet in mij opkomen. Voer voor psychologen zou ik zeggen. Dus grijp in, haal kind uit de auto, leg het in huis in zijn ledikantje, babyfoon aan, dropjes ver weg opgeborgen.

Bijzondere problemen toch weer op deze zondag.

Teuntje

Teuntje

02-10-2016 om 15:41

Iemand

verveelt zich op zondag....

Hallo

Hallo

03-10-2016 om 02:31

Bedankt voor jullie reaktie

Ja, wat kan ik nog zeggen !

TessaK01

TessaK01

29-04-2017 om 15:04

Bijzonder

Wat een gekke situatie. Wat voor argumenten gaf je vrouw om dit te doen? Ben toch wel benieuwd nu.

Angela67

Angela67

29-04-2017 om 15:08

TessaK01

deze posting is van oktober vorig jaar.
gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.