Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Nichtje van vriend agressief naar onze zoon

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dinaruiter schreef op 15-06-2026 om 21:14:

[..]

[..]

Hoe kan ik hier rustig op antwoorden? Niet hè

Heb je altijd zo'n moeite met je emoties beheersen? En hoe denk je dat dan aan jouw kind te leren? En dan verwacht je wel van 3 jarige dat ze hun emoties onder controle hebben. Geef zelf het goede voorbeeld zou ik zeggen.

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:30 Topicstarter

Anoniemvoornu schreef op 15-06-2026 om 21:28:

[..]

Heb je altijd zo'n moeite met je emoties beheersen? En hoe denk je dat dan aan jouw kind te leren? En dan verwacht je wel van 3 jarige dat ze hun emoties onder controle hebben. Geef zelf het goede voorbeeld zou ik zeggen.

Hahahaah je kent dat hele mormel niet eens 

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:31 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 15-06-2026 om 21:20:

[..]

Ik praat het niet goed, ik zeg al dat ik het zelf niet gezegd zou hebben. Bovendien begin je hier zelf nu hardop te schelden, dus wordt wel een pot verwijt de ketel...

Ik scheldt toch niemand verrot of wel dan? Beter lezen Gerda 

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:32 Topicstarter

VerdrietigHoor schreef op 15-06-2026 om 21:19:

Wat zit je te schelden op je schoonzus, niet chique. Houd het een beetje beschaafd zeg

Maar dit topic is elders dus al ge-escaleerd schreef je, dus ik vermoed dat je het een beetje erom doet.

Lees verder. Hier staat dat ze mij een kut wijf noemde. Zie je mij schelden. Is dat wel chique? Die chick heeft borderline. Ga hier verder niet op in. 

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:33 Topicstarter

Anoniemvoornu schreef op 15-06-2026 om 21:28:

[..]

Ja. Ik moet slikken wat zo’n kind bij mijn zoontje doet? Ik lees weinig over de behoefte van mijn zoon hoor. Meer medelijden met dat wordt er getoond. 

Dinaruiter schreef op 15-06-2026 om 21:31:

[..]

Ik scheldt toch niemand verrot of wel dan? Beter lezen Gerda

Nou erg vriendelijk kom je niet over in elk geval.

Nou nou.

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:36 Topicstarter

respect dit en dat. Ik mag dat kind niet. Klaar. Dit is mijn mening. Er is teveel vooraf gegaan. Challas! Voor de mensen die wel normaal advies konden geven; bedankt. En ik ga hier zeer zeker mee verder. M

Dinaruiter

Dinaruiter

15-06-2026 om 21:37 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 15-06-2026 om 21:36:

[..]

Nou erg vriendelijk kom je niet over in elk geval.

Ben ik wel hoor. In real life. 

Snap nu helemaal dat op een ander forum je reacties kreeg die jij niet leuk vindt. Lees eens goed hoe je nu zelf reageert. Echt serieus 😣 

Ik pak de 🍿 er even bij 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.