Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tiepmiep

Tiepmiep

08-07-2016 om 16:11

Stuntstepjes Intertoys- goede kwaliteit?

Mijn zoontje wil graag een stuntstep van Intertoys,om lekker bezig te kunnen zijn op een skatebaan.
Ik zag ze bij Intertoys voor E 70/80,-
Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Zijn ze van goede kwaliteit?
Voordat ik een miskoop bega wil ik eerst informatie inwinnen...
Alvast bedankt!

Juno

Juno

08-07-2016 om 18:15

Stunten

Als je kind echt gaat stunten of al een beetje ruig op zo'n stepterreintje gaat, zou ik het niet doen. Het is allemaal aluminium en op de cruciale plekken zitten schroefjes in plaats van dat het gelast is. Een intertoysstep met een fanatiek steppertje gaat misschien een maand of twee drie mee voordat hij finaal doormidden breekt. Als je kind braaf van school naar huis gaat en nooit een stoepje springt, kan het wel.
Je kan wel kijken of bijvoorbeeld Skateland (of Skateworld) gebruikte steppen aanbiedt. Een nieuwe stuntstep is zo'n €170. Er is echt een groot verschil tussen de een of de andere step en zo'n dure is echt zn geld waard.

Aanvulling

Dank voor de reactie Juno.
Overigens is zoonlief 6.
Ik bedoel ook echt die zwaardere stuntsteppen, niet die aluminium inklapbare dingen (die je in roze en blauwe variant hebt
Ik ben benieuwd naar verder reacties.

Juno

Juno

08-07-2016 om 19:23

Linkje?

Heb je een linkje van de step die je op het oog hebt? Het meest belangrijke is dat er geen schroefverbindingen zijn. Mijn zoon heeft al diverse steppen gebroken. Ooit wilde hij toch liever een vervoersstep in plaats van een stuntstep, ging een keertje stunten en dat was meteen einde oefening. Dat was overigens ook een prijzige step, maar geen stuntstep. Nu is hij van het skateboarden en longboarden, ook niet heel goedkoop. Wel leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.