Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ans76

Ans76

28-04-2010 om 21:25

10 jaar en al deodorant?

Ik heb een vraagje over mijn dochter in groep 6. Met de gymles hebben een aantal meiden deodorant mee, van school mag spray niet meer dus dan zijn het rollers. Mijn dochter vroeg er laatst ook naar. Nu heb ik 2 vraagjes; gebruiken jullie kinderen dat ook al op die leeftijd en zo ja; welk merk? Het lijken me allemaal zulke 'volwassen' rollers...
Bianca

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Er waren

vroeger in mijn tijd al van die merken die zich richten op een heel jonge doelgroep, dat heet Miss sporty geloof ik, qua look en geurtje (stereotype te zoet geurtje zeer aansprekend voor die doelgroep

Maar ik zou haar gewoon zelf naar de etos sturen en wat laten kopen.

tele

tele

28-04-2010 om 22:35

9 jaar

9 jarige zoon gebruikt ook al een tijdje deo, heeft hij ook echt wel nodig want met alleen de dagelijkse was of douche beurt houdt hij de geurtjes niet weg. Even gekeken maar meestal gebruikt hij Fa sport, een beetje een jongensluchtje.

Vic

Vic

28-04-2010 om 22:43

Rexona

Mijn dochter (bijna 11) gebruikt Rexona. Wel de spray want rollers vind ik zelf van die ondingen, dus die beveel ik niet aan. Ze gebruikt het overigens omdat het nodig is, niet voor de leuk.

Annet

Annet

29-04-2010 om 00:11

Tevreden met aldi

Die heeft een groene roller met deo sensitive.
Die gebruikt dochter van 12 ook. Zij is gevoelig voor een aantal producten maar deze gaat goed. Het geurtje is heel licht.
Ik zou wel navragen bij je dochter welk merk zij leuk vindt. Als ze de deo wil vanwege 'erbij horen' dan is het merk belangrijk. Als zij toevallig de deo al nodig heeft, zal ze er minder mee zitten.
Mijn dochter neemt overigens geen deo mee naar gym, ook al douchen ze niet. Ik heb haar daar nooit over gehoord. Gelukkig gebruikt ze vanaf haar 11e wel deo want dat is wel nodig.

Hillary

Hillary

29-04-2010 om 09:46

Ja hoor

Hier ook vanaf groep 6 ongeveer. Zoon heeft het echt nodig, precies op zijn tiende verjaardag rook ik opeens een okselgeur. Uiteraard moet hij wel eerst goed wassen van mij, want eerst verkeerde hij in de veronderstelling dat de deo bedoeld was om de geur weer weg te krijgen. Volgens mij heeft dochter het nog niet echt nodig, heb haar nog nooit op een luchtje betrapt, ze is 10,5 en zit in groep 7. Zij doet het dus wel om erbij te horen maar ja dat heb je als je een jonge leerling bent. Volgens mij is ze ook eind groep 6 begonnen.

in groep 4

Hier gebruikt zoon in groep 4 soms ook deo. "Met gym heeft iedereen deo" zegt hij. Heb een roller van nutral gekocht. Zit geen parfum ed in. Ook nog een spray met een lekker geurtje. Zo af en toe gewoon op de trui spuiten. Zoon is nogal gevoelig, vandaar een "veilige roller".
Eerst vond ik het onzin. Hij is het gewoon nog niet nodig. Maar daardoor juist intressant. Staat nu in de badkamer en wordt maar af en toe gepakt.

Ans76

Ans76

01-05-2010 om 21:09

Dank

Dank jullie wel voor de reacties. Ik zal samen met haar even iets uitzoeken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.