Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

2 steppen voor 2 jongetjes verschillend versieren

Eindelijk ben ik toegekomen aan verjaardagsinkopen voor onze jongens tweeling die volgende maand 5 worden. Ik wilde ze nog laten overspuiten in verschillende kleuren maar dat is dan meer dan 3x de prijs van zo'n stepje: geen optie dus. Nu zijn het helaas 2 precies dezelfde stepjes maar ik wil ze wel voor ieder iets eigens aan versiering doen. Nu vind ik op het internet wel e.e.a. aan bellen en mandjes, toeters, handvatten met slingers etc. Maar er is veel voor meisjes en als er iets voor jongens is, vind ik vaak maar 1 exemplaar. En ik wil juist verschillend . Daarnaast willen mijn jongens vrolijke kleuren en voor veel dingen kom je toch richting meiden omdat veel dingen voor jongens vaak somber(der) zijn in design.

Heeft iemand een tip/link ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

28-09-2010 om 10:59

Sticker?

Is het een idee om op elke voetenplank een grote verschillende sticker te plakken? Ook heb ik zelf van die toeters gekocht: een brandweertoeterset en een politietoeterset. Wel even opletten of het op het stuur past vanwege de doorsnede van het bevestigingsmateriaal.

Tango

Tango

28-09-2010 om 11:01

Ik zou

Niet teveel toeters en bellen op de step doen of mandjes e.d. Dat is helemaal niet handig bij die kleine stepjes. Kun je niet voor hen allebei een leuk sticker erop plakken met een verschillende afbeelding. Een mooie sticker met hun naam erop is helemaal handig natuurlijk.
Als overspuiten duur is, kun je natuurlijk zelf ook aan de slag met spuitbussen verf. Ik heb weleens een stuur van een fiets gespoten met goudkleurige spuitverf, maar dat was wel een oud fietsje. Kan me voorstellen dat je dat misschien met een nieuwe step niet wilt doen.

Annet

Annet

28-09-2010 om 20:46

Spuitbus en sticker

Koop twee spuitbussen in verschillende kleuren. OK, niet goedkoop maar voor allerlei doeleinden handig.
Spuit beide steps in een eigen kleur. Ik zou alleen de voetplank doen en het middenstuk van het stuur en een strook op het deel van stuur naar voetplank.
Heb je nog stickers, plak die erop.
Klaar is Kees.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.