Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

4 jarige naar 6+ film?

Vrijdag blijkt mijn dochter van 4 jaar met degene die heeft opgepast, naar een 6+ film geweest te zijn. Vooraf heb ik uitdrukkelijk aangegeven dat ik een film leuk zou vinden maar dat ik wil dat ze naar een film gaat waarvan de keuring aangeeft dat die voor alle leeftijden geschikt is. Ben hier eigenlijk behoorlijk boos over. Als tegenargument wordt gegeven dat dit een hele zachtaardige film was en dat mijn dochter het erg naar haar zin heeft gehad. Das mooi meegenomen maar eigenlijk gaat het daar niet om. Zelf ga ik nooit met haar naar een 6+ film.

Wat vinden jullie? Moet ik er een punt van maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Swaen

Als je iets hebt afgesproken en de oppas houdt zich daar niet aan dan zou ik ook niet blij zijn. Bij films is het echter wel zo dat sommige 6+ films best kunnen voor een 4-jarige en sommige niet. Maar dat weet je meestal pas achteraf

In Huis, Tuin en Keuken loopt er nu van mij een draadje wat misschien wel aardig is om te lezen.

Fatima

Fatima

10-08-2010 om 16:03

Welke film?

Is het niet handig om er bij te zeggen om welke film het ging?

Libertine

Libertine

10-08-2010 om 20:40 Topicstarter

Huis, tuin en keuken

Op zich maakt het niet uit welke film wat mij betreft. 6+ blijft 6+. Maar de discussie is vervolgd in een draadje in Huis, tuin en keuken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.