Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Saskia

Saskia

24-10-2010 om 21:42

9e verjaardag?

Hallo,

Wat hebben jullie aan je dochter gegeven toen ze 9 werd?
Onze dochter is binnenkort jarig, maar heeft nog geen idee wat ze van ons wil krijgen. 't Is een luxeprobleem natuurlijk, maar toch.

Ben benieuwd.

groetjes Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zomaar een naam

zomaar een naam

24-10-2010 om 22:18

Hier

Toen onze dochter 9 werd heeft ze van ons wie is het extra en een elektronisch dagboek gekregen.
Dit jaar wordt ze 10 en wil ze graag een bureautje die we inmiddels ook besteld hebben.

An

An

24-10-2010 om 22:46

Hier

kreeg ze een eenwieler! Van anderen nog nieuwe skeelers en van de familie een wavebord. En mooie kralen met toebehoren om mooie kettingen e.d. te maken.
groetjes, An

Hier

Dochter heeft pas een knalroze digitale camera gekregen (van ons en opaen oma) voor haar negende verjaardag en van d'r zusje een bijpassend hoesje.

Zoon

kreeg fiets met helm, verder -van familie- lego technik en een boek.

Hier wordt het

..een chemiedoos, nadat ze een middag zoet waren geweest met de pH-test voor tuinaarde.

Lekker vet ding, de C200.

Eenwieler

dochter wordt over een paar maanden 9 en wil dan liefst een eenwieler of Harry Potter lego.

Lou

Lou

25-10-2010 om 16:33

Passpiegel

Dochter kreeg een staande passpiegel voor op haar kamer toen ze negen werd. En toen ze acht werd een fatboy junior, die viel ook zeer in de smaak.

8 ook goed?

over een paar maanden wordt mijn oudste 8 en dan krijgt ze een nieuwe fiets (waarschijnlijk 2e hands), "een stoere voor grote kinderen en niet zo'n kinderachtige".

Andere dingen op de kadolijst komende maanden zijn:
- monopoly
- beautycase met makeup (5/12)
- Annie (NL gesproken) en Annie de musical (als die bestaan..)
- kleren (5/12, merkspijkerbroek en tshirt)
- playdoh (speelt ze opeens weer mee)
- cd junior songfestival 2010 en cd houder/doos oid

Janeway

Janeway

25-10-2010 om 20:51

Uitje

Hier kreeg dochter een uitje, naar Tarzan de musical 1e rangs kaartjes. Een onwijs geslaagd kado, waar ze het nu nog over heeft.

Sera

Sera

26-10-2010 om 11:39

Hier

Mijn dochter kreeg voor haar 9de verjaardag van ons (=mijn man, ik en oma die ver weg woont en dus met ons mee doet met de cadeautjes)

-Nieuwe skates
-Playmobil school + aanvullingen
-boeken

Bedankt voor de tips

hallo allemaal,

dank voor alle leuke tips; ik ga ze haar voorleggen dit weekend!

groetjes Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.