Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sumiya

sumiya

02-02-2009 om 11:29

Abba feestje

Mijn dochter, die volgende week tien wordt, wil graag een ABBA feestje omdat ze op dit moment allemaal in de ban zijn van Mama Mia (ik woon in Spanje, weet helemaal niet of dit in NL ook zo is?)
Ik had het idee vier spellen te verzinnen waar ze bij elk spel een letter van ABBA winnen en als ze eenmaal alle vier de letters hebben, zetten we de film op. Een soort songfestival is natuurlijk leuk, misschien "iets" versieren, maar verder ben ik nog niet.
Heeft iemand hier misschien nog wat inspiratie?

Alvast bedankt!
Sumiya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

02-02-2009 om 12:06

Playstation

Hoi,

Heb je zelf een playstation met singstar microfoons of ken je iemand bij jou in de buurt die dat heeft, dan zou je met de Abba singstar cd (misschien meteen een heel leuk verjaardagskadootje) een karaoke wedstrijd kunnen houden. (er zijn meerdere spelvarianten mogelijk) dat is voor dit thema natuurlijk een leuk spel onderdeel.
Verder zou je vragen kunnen verzinnen die ze eventueel met een 'hulplijn' (een team bij de computer zetten die dingetjes op wikipedia mag opzoeken) kunnen beantwoorden.
Je zou wat fotootjes kunnen uitprinten met vragen erbij (de namen van de leden en wie hoorde bij wie)

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.