Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Marit

Marit

30-05-2011 om 15:12

Act moeders groep 8

Wij willen als moeders van groep 8 graag een playbackact doen voor onze kinderen op de afscheidsavond. Het moet gek zijn. En er wordt gedacht aan iets van de supremes of iets dergelijks. Maar, wie heeft er misschien ervaring of een veel leuker idee??
Ik ben benieuwd, en alvast bedankt voor jullie reacties,
Marit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vader

Vader

30-05-2011 om 15:51

Uitvergroten

Hier is vorig jaar een act gedaan door ouders waarbij de items die spelen op het schoolplein zijn uitvergroot. Vaders die met hun broeken onder hun billen voetbalden, voortdurende nagellaksessies, niets kunnen horen vanwege de 'oortjes' van de ipod...

Vooral kort en elkaar snel opvolgend. Het gaat immers om de kinderen en niet om het optreden van de ouders... (is hier op school na een aantal jaren acts de ervaring).

Hmmm

Niks ergers voor een puber dan een moeder die gek doet. En dan ook nog eens op een podium... Mijn dochter zou door de grond zakken.

skik

Marit

Marit

30-05-2011 om 17:50

Vader

Ook een leuk idee! ga erover nadenken! Dankjewel,
Marit

Fiorucci

Fiorucci

30-05-2011 om 18:24

Skik

Ach de kinderen vinden de zangact van de leraren net zo genant hoor, jammer dan, ze overleven het wel..

Tirza G.

Tirza G.

30-05-2011 om 19:47

Skik

Inderdaad. En: leraren zijn geen ouders. En al zeker en helemaal niet jóuw ouder. Brrrrrrr. Ik had er bij mijn kroost niet mee aan hoeven te komen indertijd.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.