Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
saskia

saskia

10-02-2012 om 10:00

Afsluiten zaalhockey

Morgen sluit het team van mijn dochter (10 jaar) het zaalhockeyseizoen af.

Wie heeft een leuk idee om als aardigheidje/aandenken aan de meisjes te geven?

Een foto leek me leuk, maar dat krijg ik voor morgen niet meer rond...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehh

Een aardigheidje voor het afsluiten van het korte zaalhockeyseizoen? NIks? Ne gekheid. Bij ons morgen ook het laatste zaalhockeymoment maar daar doen we niks mee. Zodra de velde weer bespeeldbaar zijn gaan ze gewoon weer buiten verder. Wel is het een traditie om na een seizoen met z'n allen te gaan eten. Of bij iemand thuis (bbq met mooi weer),naar een pannekoekenhuis of op de club.

Niks

De wereld zou een opgeruimder plaats zijn als men de neiging kon onderdrukken allerhande weinig spectaculaire momenten op te luisteren met feestelijk bedoelde aandenkens.

Saskia, ik ben geheel overtuigd van je goede bedoelingen, maar doe het niet. Iedereen heeft al troep zat. Denk toch eens aan de afvalberg. En aan het geregel om die aandenkentjes te organiseren. En doe het niet. Niemand die het je kwalijk neemt, velen die je dankbaar zijn

Als je een feestelijk tintje aan de laatste les wilt geven koop je twee pakken roze koeken en twee pakken chocomel. Oid.

Groeten,

Temet

Fiorucci

Fiorucci

10-02-2012 om 12:47

Saskia

Voor een grote vakantie doet de turngroep van mijn dochter iets anders dan anders, bijvoorbeeld spelletjes of apekooien. Dat vinden ze geweldig, ze rekenen er al op en het is echt feest dan. Is iets dergelijks misschien een idee?

Annet

Annet

10-02-2012 om 13:37

Teamfoto

Ik zou gewoon een leuke teamfoto maken en die per mail doorsturen aan iedereen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.