Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

18-04-2012 om 00:03

Alternatief voor partijtje drievliet

Riep ik hierboven nog in een draadje over partijtjes dat ik nooit een plan B achter de hand heb, ga ik nu toch behoorlijk twijfelen.
A.s. zaterdag hebben we een partijtje Drievliet gepland staan voor Tangodochter van 11. Er wordt echter behoorlijk wat regen voorspeld die dag. Kan nog veranderen natuurlijk, maar misschien is het handig toch iets anders achter de hand te hebben. Maar wat?
Ik heb al gedacht aan een subtropisch zwembad. Maar zijn die er nog in Zuid Holland? Tropicana is er niet meer (kwam ik net pas achter). Tikibad is in het hoofdseizoen alleen in combinatie met Duinrell (tja dat is net zo buiten als Drievliet maar dan wel duurder).
Of misschien iets heel anders, maar wat? Iemand een geweldige suggestie. Liefst iets dat makkelijk is qua organisatie, want ik ben momenteel erg druk met werk dus weinig tijd om nog iets ingewikkeld te organiseren. Het gaat om een groep van zeven 10/11/12-jarigen en één 7-jarige (Tangozoon).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja het is maar net waar je woont denk ik en of je vervoer kunt regelen. Je kunt altijd, ook met de trein, naar Blijdorp. Er zijn altijd dingen buiten en dingen binnen. Of naar Omniversum in Den Haag.
http://www.omniversum.nl/nl/films/dolphins.aspx

Naturalis

Of naturalis in leiden. Of glow golf spelen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

18-04-2012 om 07:16

Omniversum

En Omniversum kun je evt. nog combineren met het Museon ernaast.

Coco

Coco

18-04-2012 om 07:21

Als de 7-jarige er niet bij zat zou ik zeggen "Corpus". Maar ze hanteren een heel strenge leeftijdsgrens van 8 jaar.

Cindy

Cindy

18-04-2012 om 07:29

Corpus

Nee hoor, met een 7-jarige kom je prima naar binnen. Je moet alleen een formulier tekenen dat je zelf verantwoordelijkheid neemt en vertrekt als de zevenjarige het te spannend vindt.
Onze zevenjarige vond het eerste deel erg leuk, het tweede minder; dat vonden wij ook tegenvallen.

Coco

Coco

18-04-2012 om 08:44

Cindy

Ah, dan zijn ze misschien wat minder strikt geworden. In het begin waren ze echt onverbiddelijk (toen stond er ook op de website dat ze helaas geen uitzonderingen konden maken), maar toen was het ook veel drukker dan dat het nu is, dus dat scheelt.

Tango

Tango

18-04-2012 om 09:07

Regen

Tja, dat is het hem dus, je weet gewoon niet wat het weer gaat doen. Op een andere site werd al 90 % kans op neerslag opgegeven. Op die site van jou, P. valt het inderdaad mee. We hebben maar bedacht dat we er morgen een beslissing over gaan nemen of anders vrijdag.
Omniversum is inderdaad wel leuk en dan combineren met Museon (even kijken of dat betaalbaar is). Corpus lijkt me inderdaad voor onze 7-jarige niet zo geschikt, maar ik kan hem evt. nog ergens bij een vriendje onderbrengen. Naturalis hebben we al erg vaak gedaan. Glow-golf ook al een keer gehad en is niet een aanrader voor Tangodochter (ze kan echt erg slecht tegen haar verlies, dus partijtjes met spellen zijn we maar mee gestopt). Leuke tips, maar meer is altijd welkom.

Mollekey

Mollekey

18-04-2012 om 09:14

Tango

De weersverwachting voor een week later zien er een stuk gunstiger uit (al weet je het maar nooit maa toch) Is het een optie om het nog een week uit te stellen? Anders naar de bios?

bibi63

bibi63

18-04-2012 om 09:44

Nog wat suggesties

Bowlen. Bijv. in Zuiderpark of in Zoetermeer
Klimmuur bij de Uithof
Snowboarden bij Zoetermeer
Volgens mij is het Sterrenbad in Wassenaar ook leuk
Gr. Bibi

Tijgeroog

Tijgeroog

18-04-2012 om 10:17

Zwembad

Je kunt ook bij center parcs gaan zwemmen, of een ander bungalowpark. Port Zelande ligt nog net in zh en heeft een leuk zwembad. Andere parken weet ik niet, maar kun je vast wel vinden (landal, roompot etc)

Ilva

Ilva

18-04-2012 om 10:32

Science centre

Het science centre in Delft misschien? Zoonlief gaat er vanmiddag heen dan weet ik of het echt leuk was. Maar je moet wetenschap natuurlijk wel leuk vinden.

koentje

koentje

18-04-2012 om 10:33

Ik dacht

aan het centerparcszwembad van zandvoort, ligt in NH maar misschien toch een optie? Kun je ook nog leuk even naar het strand.

pooh bear

pooh bear

18-04-2012 om 11:30

Port zelande

Inderdaad het zwembad van Port Zelande. Mijn dochter is daar al een paar keer op een kinderfeestje geweest en dat vond ze geweldig.
Het ligt overigens op de grens van Zeeland en Zuid Holland.

Mijn dochter is er ook wel eens wezen bowlen na het zwemmen.

Fiorucci

Fiorucci

18-04-2012 om 12:09

Of....

Ook leuk, space-expo in Noordwijk!! www.spaceexpo.nl

Tango

Tango

18-04-2012 om 15:55

Reactie

Een week uitstellen doen we niet, simpelweg omdat dat niet lukt: Tangozoon moet dan afzwemmen en daarnaast is het het eerste weekend van de meivakantie wat zeker afzeggers gaat opleveren. Bovendien hebben we vorig jaar Tangodochters partijtje al twee(!) keer moeten verzetten. Was nou niet echt een pretje.
Ik heb net zo'n beetje alle weersvoorspellingen voor Den Haag zitten bekijken en het lijkt zoals het er nu uitziet gewoon droog te blijven. We wachten dus nog even af. Tangodochter opperde inderdaad bioscoop, maar welke film dan? Een aantal films heeft ze al gezien en wat er verder draait was het ook niet helemaal. Zwembad lijkt me wel leuk. Ik ga eens op Port Zelande googlen en Sterrenbad. Snowboarden is ook wel spannend, maar dan moet er w.s. wel wat anders aan kleding meegenomen worden. Voorlopig duimen we nog voor droog weer....

Mollekey

Mollekey

18-04-2012 om 18:24

Tango

Dat is ook zo, Meivakantie volgende week. Nee, dat is idd. niet handig. Het weer is wisselvallig momenteel en je kan er geen peil op trekken. Zo te zien is er idd. af en toe een bui en met een beetje mazzel blijft het droog. Ik heb niet de indruk dat het de hele dag gaat regenen. Ik zou toch iets achter de hand hebben en zaterdagmorgen buienradar checken. Dan kan je meestal wel zien wat de dag brengt. Heel veel plezier i.i.g. wat je ook gaat doen! En alvast succes met het afzwemmen van je zoon volgende week!

Tango

Tango

21-04-2012 om 20:41

Het was een geslaagd feestje

Van 13.00 u. tot 17.00 u. in Drievliet geweest en geen druppel regen gehad, alleen op de heenweg in de auto. Zelfs de zon kwam nog flink door. Het was een geslaagd feestje! We hadden er maar gewoon op gegokt om toch te gaan, wel buienradar e.d. goed in de gaten gehouden. Tangodochter wilde zelf absoluut niets anders, dus wat waren we blij dat het zo goed ging met het weer.

Heerlijk

Dat het door kon gaan Tango!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.